EZP-2018/03/12/09

Publication date 2018-12-19
End date 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663007-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331411001, 395121005, 331414200, 331416202, 336316008, 331417306, 331712001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i środków do dezynfekcji w jedenastu pakietach dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku na okres 12 miesięcy. (Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ)

Pakiet nr 1: 33141320-9, 33141310-6, 33141220-8 33141000-0 igły, strzykawki, kaniule, rurki intubacyjne, cewniki, prowadnice intubacyjne, filtry bakteryjne, maski tlenowe, elektrody EKG, żel do EKG
Pakiet nr 2: 33141100-1 opatrunki

Pakiet nr 3: 39512100-5, 33141000-0 - prześcieradła jednorazowe niejałowe, pokrowce na nosze

Pakiet nr 4: 33141420-0, 18424300-0 rękawice nitrylowe niesterylne

Pakiet nr 5: 33141620-2 33141110-4 zestawy medyczne (żel przeciwoparzeniowy, opatrunki przeciwoparzeniowe, zestawy porodowe, mankiety do szybkiego przetaczania krwi, zestawy do konikotomii)
Pakiet nr 6: 3317000-9 łyżki do laryngoskopu

Pakiet nr 7: 33631600-8 środki dezynfekcyjne

Pakiet nr 8: 33141000-0 pakiet indywidualnej ochrony biologicznej, półmaska wirusobójcza

Pakiet nr 9: 33140000-3 34928480-6 materiały medyczne (staza automatyczna, pojemniki na zużyte igły, folie przeciwwstrząsowe, pojemniki na odpady medyczne
Pakiet nr 10: 33141730-6, 33171200-1 kołnierze ortopedyczne, resuscytatory jednorazowe w ilościach opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ
Pakiet nr 11: 33171200-1, 22993200-9, 31711140-6, 33141220-8 przyssawki do urządzenia do masażu klatki piersiowej, papier termoczuły do defibrylatora, elektrody wielofunkcyjne, zestaw kaniul

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df70f8fe-4500-4363-9015-1761b3524e09
Biuletyn 663007-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Regon 19059715700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Orzeszkowej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80208
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 585 203 995
Zamawiajacy fax 585 204 092
Zamawiajacy email michal.wojcik@pogotowie.gdansk.pl
Adres strony url www.pogotowie.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie.gdansk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie.gdansk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-208 Gdańsk, ul. Elizy Orzeszkowej 1
Nazwa nadana zamowieniu EZP-2018/03/12/09
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11-wszystkie
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i środków do dezynfekcji w jedenastu pakietach dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku na okres 12 miesięcy. (Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ) Pakiet nr 1: 33141320-9, 33141310-6, 33141220-8 33141000-0 igły, strzykawki, kaniule, rurki intubacyjne, cewniki, prowadnice intubacyjne, filtry bakteryjne, maski tlenowe, elektrody EKG, żel do EKG Pakiet nr 2: 33141100-1 opatrunki Pakiet nr 3: 39512100-5, 33141000-0 - prześcieradła jednorazowe niejałowe, pokrowce na nosze Pakiet nr 4: 33141420-0, 18424300-0 rękawice nitrylowe niesterylne Pakiet nr 5: 33141620-2 33141110-4 zestawy medyczne (żel przeciwoparzeniowy, opatrunki przeciwoparzeniowe, zestawy porodowe, mankiety do szybkiego przetaczania krwi, zestawy do konikotomii) Pakiet nr 6: 3317000-9 łyżki do laryngoskopu Pakiet nr 7: 33631600-8 środki dezynfekcyjne Pakiet nr 8: 33141000-0 pakiet indywidualnej ochrony biologicznej, półmaska wirusobójcza Pakiet nr 9: 33140000-3 34928480-6 materiały medyczne (staza automatyczna, pojemniki na zużyte igły, folie przeciwwstrząsowe, pojemniki na odpady medyczne Pakiet nr 10: 33141730-6, 33171200-1 kołnierze ortopedyczne, resuscytatory jednorazowe w ilościach opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ Pakiet nr 11: 33171200-1, 22993200-9, 31711140-6, 33141220-8 przyssawki do urządzenia do masażu klatki piersiowej, papier termoczuły do defibrylatora, elektrody wielofunkcyjne, zestaw kaniul
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje tu żadnego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje tu żadnego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje tu żadnego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (połączony z formularzem określającym wartości ilościowe na poszczególne pakiety) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu ważności przedmiotu zamówienia, maksymalnego (pilnego) terminu dostawy informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku ofert częściowych wykonawca wypełnia załącznik Nr 1 odpowiednio. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie całości lub części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4 powyżej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8. Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty (CE) i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (oryginały dokumentów potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymogi SIWZ do wglądu na każde żądanie Zamawiającego). 9. Oświadczenie, że wykonawca posiada karty charakterystyki oferowanych produktów (karty charakterystyki oferowanych produktów do wglądu na każde żądanie Zamawiającego), W przypadku braku oświadczeń, Wykonawca dostarcza dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (tj. Dz.U. 2017 poz. 211 ze zm.) 10. Próbki-po jednym egzemplarzu dla wybranych pozycji w pakietach określonych w Zał. Nr 1. Próbki Wykonawcy, którego oferta została wybrana, pozostają w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy . W zakresie niewybranej oferty - Zamawiający zwróci próbki na pisemny wniosek Wykonawcy złożony w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyniku postępowania na stronie internetowej Zamawiającego oraz na jego koszt. W przypadku braku wniosku próbki zostaną zutylizowane w siedzibie Zamawiającego.. 11. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada go lub może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do powołania się na sygnaturę postępowania, w ramach którego dokument został złożony albo wskazania w jakiej ogólnodostępnej i bezpłatnej bazie danych można dokument uzyskać.
Inne dokumenty niewymienione 12. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje dot. kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13. W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126). 14. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 4 niniejszej SIWZ, albo oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku zaoferowania asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia , który występuje na rynku w innej ilości sztuk, niż wskazane w SIWZ należy przeliczyć ogólne ilości asortymentu w formularzu cenowym na opakowania w których obecnie są konfekcjonowane zachowując ogólną ilość z przeliczeniem do dwóch miejsc po przecinku.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji: a) istotnej zmiany kursów walutowych, jeśli wpływa to na koszt dostawy, b) zmiany stawek celnych, podatkowych lub innych obowiązkowych obciążeń publicznoprawnych, c) zmian cen urzędowych lub wiążąco ustalonych przez właściwe władze, d) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności. 3. Umowa będzie obowiązywała od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania wskazanych w umowie limitów ilościowych albo kwotowych asortymentu wymienionych w formularzu ofertowym w poszczególnych pakietach. W umowie w § 3 zostaną wyszczególnione wartości poszczególnych Pakietów.
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis strzykawki, kaniule, rurki intubacyjne, cewniki, prowadnice intubacyjne, filtry bakteryjne, maski tlenowe, elektrody EKG, żel do EKG
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis prześcieradła jednorazowe niejałowe,pokrowce na nosze
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis rękawice nitrylowe niesterylne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zestawy medyczne, zestawy porodowe, mankiety do szybkiego przetaczania krwi, zestawy do konikotomii
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis łyżki do laryngoskopu
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki dezynfekcyjne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pakiet indywidualnej ochrony biologicznej, półmaska wirusobójcza
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141730-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis kołnierze ortopedyczne, resuscytatory,
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przyssawki do urządzenia do masażu kl. piersiowej, papier termoczuły do defi, elektrody wielofunkcyjne
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin ważności
Znaczenie 25,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)