Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.

Publication date 2018-12-19
End date 2019-01-02 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
Miejscowość Świętochłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662840-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o., obejmująca pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego.
2. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały budowlane do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji na terenie miasta Świętochłowice.
3. Główne miejsce dostawy materiałów budowlanych to magazyn Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. przy ul. Tunelowej 2 w Świętochłowicach.
4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamawianych materiałów budowlanych do punktów Zamawiającego, wskazanych w pkt 2 i 3, współudziału w rozładunku oraz w złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt.
5. Dostawy materiałów budowlanych realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 14:00. Zamówione materiały powinny zostać dostarczone do Zamawiającego w maksymalnym czasie do 3 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienia, w których każdorazowo zostanie sprecyzowane miejsce i termin dostawy, oraz rodzaj i ilość zamawianych materiałów budowlanych.
7. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień telefonicznych lub pocztą elektroniczną.
8. Zamówienia będą składane przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
9. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że co najmniej 70% wartości zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w poszczególnych pozycjach zamawianych materiałów budowlanych, tj. przesunięć ilościowo – asortymentowych (zmniejszenie/zwiększenie) w zestawieniu w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego, bez zwiększania całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy.
11. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie materiały powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe odnośnie tego typu materiałów.
12. Oferowane materiały muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta odpowiadających warunkom Polskiej Normy lub innej normy (w tym międzynarodowej), a jeżeli te normy nie określają sposobu opakowania, w opakowaniu odpowiadającym właściwościom rzeczy i środkowi transportu, który ma być użyty chyba, że według obowiązującego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania - luzem.
13. Przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie określone przez producenta cechy pozwalające na stwierdzenie jego legalności takie jak etykiety, atesty, certyfikaty itp.
14. Dostarczone materiały budowlane muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację.
15. Minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały będące przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż długość okresu gwarancji udzielonej przez producentów tych materiałów.
16. W przypadku pozycji opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego, „różne kolory” (poz. nr 3, 4, 6, 7, 9, 11, 12, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 39, 74, 81, 82, 83, 84, 103, 104, 105, 106) – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi kolor ww. asortymentu.
17. W przypadku skrzydeł drzwiowych i drzwi kompletnych opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi kierunek ich otwierania – prawe, lewe oraz kolor ww. asortymentu.
18. W przypadku wykładzin PCV opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego (poz. nr 85 - 87) – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi konkretny wzór ww. asortymentu.
19. Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81f6907b-2937-468c-9975-1090627f87fe
Biuletyn 662840-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
Regon 24327193700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tunelowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Świętochłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy fax (32) 245 48 44
Zamawiajacy email sekretariat@mpglswietochlowice.pl
Adres strony url www.mpglswietochlowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpglswietochlowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub przesłać na adres podany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o., ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice (Kancelaria pok. 7).
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Numer referencyjny 51/DZP/DZR/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o., obejmująca pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego. 2. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały budowlane do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji na terenie miasta Świętochłowice. 3. Główne miejsce dostawy materiałów budowlanych to magazyn Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. przy ul. Tunelowej 2 w Świętochłowicach. 4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamawianych materiałów budowlanych do punktów Zamawiającego, wskazanych w pkt 2 i 3, współudziału w rozładunku oraz w złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt. 5. Dostawy materiałów budowlanych realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 14:00. Zamówione materiały powinny zostać dostarczone do Zamawiającego w maksymalnym czasie do 3 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienia, w których każdorazowo zostanie sprecyzowane miejsce i termin dostawy, oraz rodzaj i ilość zamawianych materiałów budowlanych. 7. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień telefonicznych lub pocztą elektroniczną. 8. Zamówienia będą składane przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 9. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że co najmniej 70% wartości zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w poszczególnych pozycjach zamawianych materiałów budowlanych, tj. przesunięć ilościowo – asortymentowych (zmniejszenie/zwiększenie) w zestawieniu w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego, bez zwiększania całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. 11. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie materiały powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe odnośnie tego typu materiałów. 12. Oferowane materiały muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta odpowiadających warunkom Polskiej Normy lub innej normy (w tym międzynarodowej), a jeżeli te normy nie określają sposobu opakowania, w opakowaniu odpowiadającym właściwościom rzeczy i środkowi transportu, który ma być użyty chyba, że według obowiązującego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania - luzem. 13. Przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie określone przez producenta cechy pozwalające na stwierdzenie jego legalności takie jak etykiety, atesty, certyfikaty itp. 14. Dostarczone materiały budowlane muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację. 15. Minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały będące przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż długość okresu gwarancji udzielonej przez producentów tych materiałów. 16. W przypadku pozycji opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego, „różne kolory” (poz. nr 3, 4, 6, 7, 9, 11, 12, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 39, 74, 81, 82, 83, 84, 103, 104, 105, 106) – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi kolor ww. asortymentu. 17. W przypadku skrzydeł drzwiowych i drzwi kompletnych opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi kierunek ich otwierania – prawe, lewe oraz kolor ww. asortymentu. 18. W przypadku wykładzin PCV opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego (poz. nr 85 - 87) – Zamawiający w momencie składania zamówienia określi konkretny wzór ww. asortymentu. 19. Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dot. pkt II.8: 1. Zamówienie będzie zrealizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 roku. 2. Umowa wygasa przed terminem określonym w pkt 1 w przypadku wyczerpania kwoty umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składane jest w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 10 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: a) obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych, zawartych w załączniku nr 1 do umowy; b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-01-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) Załącznik nr 1a do SIWZ/formularza ofertowego (SOPZ) – szczegółowa kalkulacja; 2) Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej; 3) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4) Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z RODO - na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5) Oświadczenie o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw - na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 6) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 7) Informacje o podwykonawcach, w tym o procentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 8) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)