Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Staże zawodowe szansą na lepszą pracę! Wiedza i praktyka kluczem do sukcesu!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Publication date 2018-12-19
End date 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662911-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego wyszczególnionego w załączniku nr 7 do SIWZ wraz z przeniesieniem prawa własności do tych przedmiotów na rzecz Zamawiającego wraz z ich załadunkiem, dowozem i wyładunkiem pod adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) część 1 – Zakup i dostawa zestawów komputerowych;
2) część 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 i 2 zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d11fe15-b3f1-403b-8ec9-34134a9a8d51
Biuletyn 662911-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Regon 24332719300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2661180, 32 2660734
Zamawiajacy fax 32 2660734 w.51
Zamawiajacy email gospodarczy.ckziu25@onet.pl
Adres strony url bip.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej bip.um.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Staże zawodowe szansą na lepszą pracę! Wiedza i praktyka kluczem do sukcesu!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Kilińskiego 25, 41-200 Sosnowiec, parter, pok. 15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Staże zawodowe szansą na lepszą pracę! Wiedza i praktyka kluczem do sukcesu!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny CKZiU25.271.1.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego wyszczególnionego w załączniku nr 7 do SIWZ wraz z przeniesieniem prawa własności do tych przedmiotów na rzecz Zamawiającego wraz z ich załadunkiem, dowozem i wyładunkiem pod adres wskazany przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) część 1 – Zakup i dostawa zestawów komputerowych; 2) część 2 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 i 2 zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: 1. dla części 1 zamówienia – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy sprzętu komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto; 2. dla części 2 zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy sprzętu komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia zobowiązany jest wykazać się dostawami sprzętu komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – dotyczy części 1 i 2 zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ – dotyczy części 1 i 2 zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ); b. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ; c. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. d) wypełnioną specyfikację cenowo asortymentową zgodnie z załącznikiem nr 8 i/lub 9 zamówienia 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale IX pkt 2.1 SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 6.1. SIWZ odnośnie tego podmiotu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ oraz w Rozdziale IX pkt 6.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokument, o których mowa w pkt 6.2 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa zestawów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa zestawów komputerowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)