Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni w 2019 roku

Publication date 2018-12-19
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662984-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 229934001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni w 2019 roku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc69480c-dc65-4fc2-ad93-98b43626bddd
Biuletyn 662984-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdyni
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy email umgdynia@gdynia.pl
Adres strony url www.gdynia.pl
Adres strony internetowej www.gdynia.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gdynia.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdynia.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego: kancelaria ogólna na parterze Urzędu Miasta w Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 81-382 Gdynia Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni w 2019 roku
Numer referencyjny 156/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni w 2019 roku
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-23T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie: a) dla części 1: materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda; b) dla części 2: papieru do drukarek i kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca powinien wykazać, że w zakresie dysponowania odpowiednią zdolnością techniczną lub zawodową – wykonał dostawy polegające na dostawie: materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek, o którym mowa w pkt 6.1.2. ppkt a – b; o wartości nie mniejszej niż suma wartości dostaw wymaganych dla poszczególnych części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie i nieodpłatnie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG);
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 6.1.2. wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane i są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione I. Oferta składa się z: 1) formularza ofertowego - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1, 2) formularza cenowego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a i załącznikowi nr 1b 3)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 4)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ) 5) zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (załącznik nr 6 do SIWZ) 6)dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodniają naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienieszkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy. 7)dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał Formularzu ofertowym. 8)Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach:: a) niedostępności na rynku asortymentu wskazanego w Umowie spowodowanego zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego asortymentu, b) pojawienia się na rynku asortymentu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.01.2019 r., godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Administracyjny ul. Partyzantów 42.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów biurowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-23T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)