Zakup, dostawa wraz z montażem urządzeń TIK do Przedszkola Gminnego Bajka Filii w Siemianicach, które należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie pt. „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej na obszarze Gminy Słupsk poprzez rozwój publicznego przedszkola "Bajka" w Jezierzycach i filii w Siemianicach” i żłobka w Siemianicach, które należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie projektu pt. „Tworzenie nowych miejsc dla dzieci w wieku do 3 lat w żłobku w Siemianicach szansą powrotu rodziców na rynek pracy po urodzeniu dziecka”.

Publication date 2018-12-19
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Przedszkole Gminne "Bajka" w Jezierzycach
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663109-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem urządzeń TIK wg OPZ.
3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część 1: Zestawy interaktywne do sal dydaktycznych w filii Przedszkola w Siemianicac., komputer przenośny z oprogramowaniem do obsługi monitorów interaktywnych i realizacji zajęć, urządzenie wielofunkcyjne, monitor interaktywny
Część 2: Interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych wraz z pakietem rewalidacyjnym
Część nr 3 - : Zestawy interaktywne do sal w Żłobku
3.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ (należy dołączyć do oferty).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6bde202-9277-44b7-9eb4-722b3d1f57f3
Biuletyn 663109-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Gminne "Bajka" w Jezierzycach
Regon 90859600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76219
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 059 811 25 51
Zamawiajacy fax 059 811 25 51
Zamawiajacy email renata.gruda@wp.pl
Adres strony url http://bip.przedszkolejezierzyce.slupsk.ug.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu dla części 1-2 realizowane w ramach projektu nr RPPM.03.01.00-22-0103/18 pt. „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej na obszarze Gminy Słupsk poprzez rozwój publicznego przedszkola "Bajka" w Jezierzycach i filii w Siemianicach” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 03.01. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, b) dla części 3 realizowane w ramach projektu nr RPPM.05.03.00-22-0018/18 pt. „Tworzenie nowych miejsc dla dzieci w wieku do 3 lat w żłobku w Siemianicach szansą powrotu rodziców na rynek pracy po urodzeniu dziecka” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.przedszkolejezierzyce.slupsk.ug.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.przedszkolejezierzyce.slupsk.ug.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi załacznikami należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie,uniemożliwiajacejej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania - osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Słupsk,ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk,sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa wraz z montażem urządzeń TIK do Przedszkola Gminnego Bajka Filii w Siemianicach, które należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie pt. „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej na obszarze Gminy Słupsk poprzez rozwój publicznego przedszkola "Bajka" w Jezierzycach i filii w Siemianicach” i żłobka w Siemianicach, które należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie projektu pt. „Tworzenie nowych miejsc dla dzieci w wieku do 3 lat w żłobku w Siemianicach szansą powrotu rodziców na rynek pracy po urodzeniu dziecka”.
Numer referencyjny ZP.271.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem urządzeń TIK wg OPZ. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część 1: Zestawy interaktywne do sal dydaktycznych w filii Przedszkola w Siemianicac., komputer przenośny z oprogramowaniem do obsługi monitorów interaktywnych i realizacji zajęć, urządzenie wielofunkcyjne, monitor interaktywny Część 2: Interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych wraz z pakietem rewalidacyjnym Część nr 3 - : Zestawy interaktywne do sal w Żłobku 3.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ (należy dołączyć do oferty).
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow 6.1. Maksymalny wymagany termin wykonania zamówienia: do 15 dni kalendarzowych od podpisania umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ , załącznik nr 5 opz
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dotyczy wszystkich części 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestawy interaktywne do sal dydaktycznych w filii Przedszkola w Siemianicach., komputer przenośny z oprogramowaniem do obsługi monitorów interaktywnych i realizacji zajęć, urządzenie wielofunkcyjne, monitor interaktywny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe ¨ 15 dni roboczych od podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Zestawy interaktywne do sal dydaktycznych w filii Przedszkola w Siemianicach., komputer przenośny z oprogramowaniem do obsługi monitorów interaktywnych i realizacji zajęć, urządzenie wielofunkcyjne, monitor interaktywny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal terapeutycznych w przedszkolu w Siemianicach/Jezierzyce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe ¨ termin dostawy 15 dni roboczych od podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych wraz z pakietem rewalidacyjny (2 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestawy interaktywne do sal w Żłobku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy ¨ 15 dni roboczych od podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Zestawy interaktywne do sal w Żłobku monitor komputer przenośny, urządzenie wielofunkcyjne
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)