GuidZP400 |
f62cd05f-4ed7-42ae-8726-9a11b7d6d2cd
|
Biuletyn |
662147-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
|
Regon |
368302575
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grzybowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80/82
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 37 20 273,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 37 20 290
|
Zamawiajacy email |
michal.wielonski@wody.gov.pl ,
|
Adres strony url |
www.wody.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wody.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wody.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa prasy, dzienników i czasopism na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w 2019 r.
|
Numer referencyjny |
KZGW/31/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa prasy, dzienników i czasopism na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w 2019 r.” w podziale na dwie części:
Część 1 - dostawa prasy drukowanej
Część 2 - usługa dostępu do elektronicznych wydań prasy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
400000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia – od dnia zawarcia umowy (przewidywany termin zawarcia umowy -1 dekada stycznia 2019 r.), do dnia 31 grudnia 2019 r., w części elektronicznej w zadeklarowanym terminie, liczonym od daty przekazania przez Zamawiającego adresów email uprawnionych użytkowników.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie
muszą być złożone ww. dokumenty dla każdego z nich oddzielnie.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) 1) niniejszego ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. III.4) 1) niniejszego ogłoszenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III. 4) 1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Każdy z wykonawców, który złożył ofertę, zobowiązany jest do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
2. Razem z ofertą należy złożyć:
a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów:
1) osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru;
2) przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Ewentualne informacje poufne zostaną objęte tajemnicą przedsiębiorstwa i przekazane w sposób określony powyżej
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 18 pkt 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.), Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: slawomir.kowalczyk@wody.gov.pl.
2. Ochrona danych osobowych:
2.1 Zamawiający jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”).
2.2 Zamawiający wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych w następujący sposób:
2.2.1 listownie na adres: ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa;
2.2.2 przez e-mail: iod@wody.gov.pl. 2.3 Zamawiający przetwarza dane osobowe:
2.3.1 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywna dostawa prasy, dzienników i czasopism na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w 2019 r.”, KZGW/31/2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych),
2.3.2 w przypadku powstania sporu broniąc się przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodząc ewentualnych roszczeń związanych z postępowaniem lub umową podpisaną po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania (Podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń).
2.4 Zamawiający przechowuje dane osobowe przez okres 10 lat od dnia zawarcia umowy, a także przez okres przedawnienia roszczeń z umowy.
2.5 Zamawiający ma prawo przekazać dane osobowe:
2.5.1 osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP;
2.6 Podmiot biorący udział w postępowaniu ma prawo:
2.6.1 dostępu do swoich danych osobowych;
2.6.2 żądania sprostowania swoich danych osobowych;
2.6.3 żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
2.6.4 wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
2.6.5 sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem ewentualnych roszczeń związanych z postępowaniem lub umową – jeżeli powstanie spór.
2.7 Podmiotowi biorącemu udział w postępowaniu nie przysługuje:
2.7.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2.7.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
2.7.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.8 W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
3. Zgodnie z art. 18 a pkt 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.), oferta musi być złożona w formie pisemnej zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należy również złożyć oświadczenia wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia.
4. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we Wzorach umów stanowiących załączniki 3A i 3B do SIWZ
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa prasy drukowanej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
220000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy drukowanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Usługa dostępu do elektronicznych wydań prasy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
180000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do elektronicznych wydań prasy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |