GuidZP400 |
b76f7e70-1282-42ed-95ae-1fceb1d018a5
|
Biuletyn |
660801-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Medyczny
|
Regon |
1529448700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul.Szaserów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
128
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04141
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 681-67-49
|
Zamawiajacy fax |
022 681-67-49
|
Zamawiajacy email |
pslowik@wim.mil.pl
|
Adres strony url |
www.wim.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wim.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wim.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128, 04 – 141 Warszawa 44 budynek 31, I piętro, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów i wyrobów medycznych na potrzeby rehabilitacji hiperbarycznej.
|
Numer referencyjny |
P/308/2018/SZ/WIM-131/ZP/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Pakiet nr 1 Maski anestetyczne
Pakiet nr 2 Materiały medyczne
Pakiet nr 3 Maski i artykuły medyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w
postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w
postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w
postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia tj. odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy . 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: pkt 2.1 ppkt
a) rozdziału 6 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 rozdziału 6 SIWZ
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
pkt 3 rozdziału 6 SIWZ, zastępuje sięje dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby .
Zapis pkt 4 rozdziału 6 SIWZ stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. deklaracja lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.) . 2. Materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (katalogi, prospekty, dane techniczne itp. ), w których zaleca się zaznaczenie wymaganych parametrów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na warunkach i w zakresie
określonym we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Maski anestetyczne - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały medyczne - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Maski i artykuły medyczne - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
|
| |