Dostawa wyposażenia warsztatów gastronomicznych w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetentni zawodowi” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny), Priorytetu XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT

Publication date 2018-12-19
End date 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Powiat Bielski
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Meble różne,
  • Urządzenia do przygotowania żywności

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662995-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 393120002, 391512007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia warsztatów gastronomicznych w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetentni zawodowi” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny), Priorytetu XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.

Warunki gwarancji:

1) Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres jaki został wskazany w formularzu ofertowym, licząc od daty odbioru końcowego, wraz z nieodpłatną naprawą dostarczonych i zamontowanych urządzeń, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne dostarczonych sprzętów, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część dostaw wykona ponownie.
2) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia dla danej części.
3) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.

Równoważność:

Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1a-1c do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (co potwierdza wyrok Krajowej Izby Odwoławczej nr 2315/13 z dnia 14 października 2013r.). Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 058ff5d3-5445-42ed-b6c1-eb7530bc2ad8
Biuletyn 662995-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Bielski
Regon 7218170600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 8136-900
Zamawiajacy fax 33 8136-897
Zamawiajacy email jacek.kulinski@powiat.bielsko.pl
Adres strony url www.powiat.bielsko.pl
Adres strony internetowej http://bip.powiat.bielsko.pl/BIP.aspx?Sel=5384&js=1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Kompetentni zawodowi”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat.bielsko.pl/BIP.aspx?Sel=5536&Nr=2&R=2018
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat.bielsko.pl/BIP.aspx?Sel=5536&Nr=2&R=2018
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, Kancelaria ogólna, parter bud. A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia warsztatów gastronomicznych w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetentni zawodowi” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny), Priorytetu XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
Numer referencyjny BZ.272.25.2018.HM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę ofert na wszystkie części zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia (nie ogranicza liczby części), na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia warsztatów gastronomicznych w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetentni zawodowi” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny), Priorytetu XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Warunki gwarancji: 1) Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres jaki został wskazany w formularzu ofertowym, licząc od daty odbioru końcowego, wraz z nieodpłatną naprawą dostarczonych i zamontowanych urządzeń, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne dostarczonych sprzętów, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część dostaw wykona ponownie. 2) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia dla danej części. 3) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Równoważność: Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1a-1c do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (co potwierdza wyrok Krajowej Izby Odwoławczej nr 2315/13 z dnia 14 października 2013r.). Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”.
Cpv glowny przedmiot 39312000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wynikającym z zapisów umowy, w terminie: a) do 5 tygodni od dnia podpisania umowy – część I oraz III b) do 6 tygodni od dnia podpisania umowy – część II
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz ofertowy – odpowiednio dla danej części Załącznik nr 2a – 2c do SIWZ 2. zestawienie parametrów oferowanych – wypełniony odpowiednio dla danej części Załącznik nr 1a – 1c do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa. 4. W przypadku złożenia w danej części postępowania co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat.bielsko.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Profil nabywcy/Organizacja informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 4. Uwaga: Zamawiający w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, żąda złożenia wraz z ofertą wyłącznie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego, a warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian oraz wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; zmiany te nie mogą prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 4) zmiany Podwykonawcy; 5) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/ów i/lub zmiany zakresu usług/dostaw, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom; 6) zmiany adresu/siedziby Wykonawcy oraz adresów/ siedzib Zamawiającego; 7) Wykonawcy – w przypadku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 8) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa; 9) rezygnacji z części dostaw (tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego) i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy; 10) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy; 11) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bielski – Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej, z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40; 2) kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@powiat.bielsko.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa wyposażenia warsztatów gastronomicznych w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetentni zawodowi” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny), Priorytetu XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT, nr sprawy BZ.272.25.2018.HM prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zespół Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39312000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium "dodatkowa gwarancja" dotyczy wyłącznie urządzeń elektrycznych składających się na przedmiot zamówienia
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia warsztatów gastronomicznych w drobny sprzęt gastronomiczny. Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ. Wypełniony i załączony do oferty Załącznik nr 1a do SIWZ stanowi zestawienie parametrów oferowanych przez Wykonawcę.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zespół Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium "dodatkowa gwarancja" dotyczy całego przedmiotu zamówienia w części II.
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia warsztatów gastronomicznych w stoły ze zlewami, stoły z basenami gastronomicznymi oraz stoły robocze. Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ. Wypełniony i załączony do oferty Załącznik nr 1b do SIWZ stanowi zestawienie parametrów oferowanych przez Wykonawcę. Uwaga: stoły należy ustawić i zamontować zgodnie z wytycznymi Dyrektora Szkoły bądź osoby przez niego wskazanej oraz obowiązującymi normami w tym zakresie; Zamawiający zaleca dokonanie wizji po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zespół Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39312000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium "dodatkowa gwarancja" dotyczy wyłącznie urządzeń elektrycznych składających się na przedmiot zamówienia
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia międzyszkolnych pracowni gastronomicznych. Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1c do SIWZ. Wypełniony i załączony do oferty Załącznik nr 1c do SIWZ stanowi zestawienie parametrów oferowanych przez Wykonawcę.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)