Świadczenie usług związanych z utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Środowiska

Publication date 2018-12-19
End date 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662928-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Środowiska oraz dostawa i wdrożenie modułu obsługi godzin nadliczbowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8ce0a0f-52c1-439e-8b7b-641ec36485d2
Biuletyn 662928-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego
Regon 106485800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 57-92-523
Zamawiajacy fax 0-22 57-92-524
Zamawiajacy email dorota.liwarska@mos.gov.pl
Adres strony url bip.mos.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia bip.mos.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mos.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa (Kancelaria Ogólna)
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług związanych z utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Środowiska
Numer referencyjny BDGwzp-216/32/2018/DL
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Środowiska oraz dostawa i wdrożenie modułu obsługi godzin nadliczbowych.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 431000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum trzy zamówienia, których przedmiotem były usługi utrzymania systemów klasy ERP (ang.enterprise resource planning) wraz z jego modyfikacją, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każde wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie 2) skieruje do realizacji zamówienia minimum 2 osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają: minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie administrowania, wdrażania , konfiguracji oraz usuwania błędów w systemach klasy ERP (ang.enetrprise resource planning)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt c) stosuje się odpowiednio
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający minimum trzy zamówienia, których przedmiotem były usługi utrzymania systemów klasy ERP (ang.enterprise resource planning) wraz z jego modyfikacją, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każde, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ c) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji pomiotu trzeciego
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej zatrudnionej na podstawie umowy o pracę na min 1/2 etatu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi za prawidłowe działania zaktualizowane lub zmodyfikowanego Systemu (min. 2 lata maks. 5 lat)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)