Wybór operatora dwóch ogólnodostępnych stacji ładowania samochodów elektrycznych na terenie parkingu wielopoziomowego przy ulicy Żydowskiej w Grodzisku Mazowieckim

Publication date 2018-12-20
End date 2018-12-31 00:00:00
Instytucja Gmina Grodzisk Mazowiecki
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663657-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 312000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest wybór operatora zarządzającego dwiema ogólnodostępnymi stacjami i realizującego usługę ładowania samochodów elektrycznych na parkingu wielopoziomowym Park and Ride przy ulicy Żydowskiej w Grodzisku Mazowieckim.
Parking na którym zostały zlokalizowane stacje ładowania będące przedmiotem zamówienia został oddany do użytku w dniu 6 października 2018r. Aktualnie zarządzany jest przez Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Grodzisku Mazowieckim.
Jako stacje ładujące zainstalowane zostały urządzenia efacec EFAPOWER EV- QC 45 o mocy DC do 50kW i AC do 43kW.(Podręcznik instalacji i użytkowania stacji – Załącznik nr 8). Stacje są odebrane i gotowe do eksploatacji. Stacje objęte są 5 letnią gwarancją.(warunki gwarancyjne – Załącznik nr 9)
Operator zarządzający stacjami i realizujący usługę ładowania będzie wykonywał zgodnie z zapisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Operator zarządzający parkingiem ogólnodostępnym i realizujący usługę ładowania nie będzie ponosił kosztów dzierżawy urządzeń stacji ładowania.
Operator zarządzający parkingiem ogólnodostępnym i realizujący usługę ładowania będzie ponosił koszty eksploatacji stacji to jest koszty energii elektrycznej na potrzeby ładowania według taryfy C-11, aktualnych stawek dystrybucji energii oraz aktualnych kosztów jednostkowych zakupu energii przez Gminę uzyskanych w przetargu (dane w tym zakresie przedstawiono w Załączniku nr 7),
Operator zarządzający parkingiem ogólnodostępnym i realizujący usługę ładowania będzie ponosił koszty utrzymania zdalnego systemu zarządzania stacjami, ich monitoringu oraz obsługi płatności i raportowania oraz będzie ponosił koszty rocznego serwisu gwarancyjnego w wysokości 3998,00 zł.
Serwis stacji realizowany będzie w ramach serwisu gwarancyjnego. Aktualny czas reakcji serwisu wynosi 10 dni

Wykonawca ponadto odpowiedzialność z tytułu awarii nie podlegających gwarancji oraz koszty związane z ich usunięciem o ile nie będzie to wynikać z nieprawidłowego użytkowania stacji przez Operatora co strony umowy uzgodnią w ramach wspólnie powołanej komisji.
Gmina pozostawi swobodę Operatorowi w zakresie kształtowania cennika za usługę ładowania samochodów elektrycznych przy zachowaniu poziomu cen zbliżonego do średniej krajowej usług ładowania.
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1090ae74-aa43-4228-b0d1-2fc8fa5bbac9
Biuletyn 663657-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Grodzisk Mazowiecki
Regon 52478900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki 32A
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 555 146
Zamawiajacy fax 227 555 327
Zamawiajacy email urzad@grodzisk.pl
Adres strony url www.bip.grodzisk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grodzisk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grodzisk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 32a, Sala Obsługi Mieszkańca
Nazwa nadana zamowieniu Wybór operatora dwóch ogólnodostępnych stacji ładowania samochodów elektrycznych na terenie parkingu wielopoziomowego przy ulicy Żydowskiej w Grodzisku Mazowieckim
Numer referencyjny ZP.271.165.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest wybór operatora zarządzającego dwiema ogólnodostępnymi stacjami i realizującego usługę ładowania samochodów elektrycznych na parkingu wielopoziomowym Park and Ride przy ulicy Żydowskiej w Grodzisku Mazowieckim. Parking na którym zostały zlokalizowane stacje ładowania będące przedmiotem zamówienia został oddany do użytku w dniu 6 października 2018r. Aktualnie zarządzany jest przez Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Grodzisku Mazowieckim. Jako stacje ładujące zainstalowane zostały urządzenia efacec EFAPOWER EV- QC 45 o mocy DC do 50kW i AC do 43kW.(Podręcznik instalacji i użytkowania stacji – Załącznik nr 8). Stacje są odebrane i gotowe do eksploatacji. Stacje objęte są 5 letnią gwarancją.(warunki gwarancyjne – Załącznik nr 9) Operator zarządzający stacjami i realizujący usługę ładowania będzie wykonywał zgodnie z zapisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Operator zarządzający parkingiem ogólnodostępnym i realizujący usługę ładowania nie będzie ponosił kosztów dzierżawy urządzeń stacji ładowania. Operator zarządzający parkingiem ogólnodostępnym i realizujący usługę ładowania będzie ponosił koszty eksploatacji stacji to jest koszty energii elektrycznej na potrzeby ładowania według taryfy C-11, aktualnych stawek dystrybucji energii oraz aktualnych kosztów jednostkowych zakupu energii przez Gminę uzyskanych w przetargu (dane w tym zakresie przedstawiono w Załączniku nr 7), Operator zarządzający parkingiem ogólnodostępnym i realizujący usługę ładowania będzie ponosił koszty utrzymania zdalnego systemu zarządzania stacjami, ich monitoringu oraz obsługi płatności i raportowania oraz będzie ponosił koszty rocznego serwisu gwarancyjnego w wysokości 3998,00 zł. Serwis stacji realizowany będzie w ramach serwisu gwarancyjnego. Aktualny czas reakcji serwisu wynosi 10 dni Wykonawca ponadto odpowiedzialność z tytułu awarii nie podlegających gwarancji oraz koszty związane z ich usunięciem o ile nie będzie to wynikać z nieprawidłowego użytkowania stacji przez Operatora co strony umowy uzgodnią w ramach wspólnie powołanej komisji. Gmina pozostawi swobodę Operatorowi w zakresie kształtowania cennika za usługę ładowania samochodów elektrycznych przy zachowaniu poziomu cen zbliżonego do średniej krajowej usług ładowania. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 31200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegające na zarządzaniu min. 10 stacjami ładowania samochodów elektrycznych i prowadzeniu usługi ładowania przy czym zamawiający nie wskazuje w ramach ilu umów/kontraktów usługa/usługi zostały (są) wykonane (wykonywane) oraz przedstawi dowody, że usługa ta została wykonana / jest wykonywana należycie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - wg. wzoru załącznika nr 11 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst szczegółowe zmiany zawiera załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość operacyjna
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)