Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych ( tuszy i tonerów ) do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Tryb.

Publication date 2018-12-20
End date 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Trybunalskim
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663563-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych ( tuszy i tonerów) do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Tryb, których szczegółowy opis i wykaz określający jego rodzaj i ilość zawiera Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e47540e-1d8a-43d7-aea0-33608775f3ae
Biuletyn 663563-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Trybunalskim
Regon 140700034
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego 114/118
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 447 327 400
Zamawiajacy fax 447 327 405
Zamawiajacy email dzp@unipt.pl
Adres strony url www.unipt.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.unipt.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.unipt.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Tryb. ul. Słowackiego 114/118, Kancelaria , 97-300 Piotrków Trybunalski
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych ( tuszy i tonerów ) do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Tryb.
Numer referencyjny FDP.2301.16.18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych ( tuszy i tonerów) do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Tryb, których szczegółowy opis i wykaz określający jego rodzaj i ilość zawiera Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 ( słownie złotych : pięćdziesiąt tysięcy ), sporządzony według załącznika nr 7 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.7 składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2016 poz. 1126).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia , przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, sporządzone według Załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Ponadto Wykonawca złoży : - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub / i do podpisania umowy ( o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych ). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ( podpisy i pieczęcie oryginalne ).
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A. Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201 W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Pzp art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dotyczące zamówienia publicznego, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności w okolicznościach określonych art.144 ust.1 ustawy PZP .
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas wymiany wadliwego materiału na wolny od wad
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin realizacji złożonego zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena brutto za przedmiot zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)