GuidZP400 |
b335848f-958f-4d72-8da0-3707e49f94ba
|
Biuletyn |
663579-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
9053831830000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85681
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 417 448
|
Zamawiajacy fax |
261 416 110
|
Zamawiajacy email |
dariuszwzp@10wsk.mil.pl
|
Adres strony url |
www.10wsk.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawy sukcesywne sprzętu i materiałów jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
105/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
wg formularza cenowego i zapisów siwz
|
Cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
warunku nie określono
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunku nie określono
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - min. 3 dostawy o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie o posiadaniu wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu (zgłoszenie, powiadomienie) na oferowany asortyment i przedstawieniu na każde żądanie zamawiającego
bezpośrednio do oferty - w celu potwierdzenia i weryfikacji parametrów oferowanych produktów należy dołączyć katalogi, foldery, opisy przedmiotu
bezpośrednio do oferty należy dołączyć oświadczenie o gotowości złożenia do wglądu wskazanej przez zamawiającego próbki
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy:
a) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia (na dowód czego Wykonawca przedstawi stosowny dokument od producenta) Wykonawca zaproponuje zastąpienie go nowym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie,
b) zmiany kodu towaru udokumentowaną przez producenta, a pozostają bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
c) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zdoła zakupić przewidzianej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy,
d) ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych ani też zwiększenia wartości brutto na jaką opiewa umowa.
e) Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego w wysokości do 10% wartości umowy
Strony umowy postanawiają, że zmiana treści umowy, o której mowa w pkt 2 lit. d powyżej dokonywana będzie każdorazowo poprzez jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego wyrażone na piśmie.
Strony wzajemnie ustalają, że w wyjątkowych, uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, gdy wyrób objęty umową przejściowo nie jest dostępny na rynku, Wykonawca, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego będzie mógł dostarczać wyrób równoważny, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Zmiany powyższe nie powodują zwiększenia cen jednostkowych brutto. Czasowa dostawa wyrobu równoważnego wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
prowadnik do FFR bezprzewodowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg formularza cenowego i zapisów siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
przyrządy do drenażu jamy bębenkowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg formularza cenowego i zapisów siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pończochy przeciwzakrzepowe typu TED Kendall
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg formularza cenowego i zapisów siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
cartridge do analizatora biochemicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233161-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg formularza cenowego i zapisów siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
materiały jednorazowe z włókniny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-02-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg formularza cenowego i zapisów siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
barwne oznaczniki chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg formularza cenowego i zapisów siwz
|
| |