Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Publication date 2018-12-20
End date 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663389-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarach obsługiwanych przez Zamawiającego, z nadrukami wraz z rozładunkiem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania.
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Worki foliowe wykonane z polietylenu niskiej gęstości (LDPE): Lp. , kolor wymiar [mm],pojemność [L],grubość [mm], Ilość maksymalna [szt.]
1. żółty, 520(+2x90)/1100, 120, 0,050, 165.000;
2. żółty, 520(+2x90)/1100, 120, 0,060, 66.000;
3. zielony, 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 77.000;
4. zielony, 520(+2x90)/1100, 120, 0,075, 22.000;
5. zielony, 400(+2x100)/800, 60, 0,060, 33.000;
6. brązowy, 520(+2x90)/1100, 120, 0,060, 99.000;
7. brązowy, 520(+2x90)/1100, 120, 0,075, 132.000;
8. niebieski, 520(+2x90)/1100, 120, 0,060, 33.000;
9. niebieski, 520(+2x90)/1100, 120, 0,050, 77.000;
10. popiół, 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 5.400;
RAZEM [szt.] 709.400
a) Worki mają posiadać nadruk flexograficzny: 1-kolorowy (czarny), 1-stronny, potrójny (raport co 35 cm), przewidziany dla poszczególnych obszarów, zgodny ze wzorem i wymiarami przekazanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca wykona matryce na własny koszt.
b) Worki mają być wykonane bez perforacji.
c) Worki zostaną dostarczone w opakowaniach zbiorczych po 100 szt. każde. Opakowanie zbiorcze powinno być wyraźnie oznaczone rodzajem worka (wielkość, kolor), łącznie z podaniem nazwy gminy na jaką są przeznaczone oraz umożliwiać identyfikacje daty produkcji.
d) Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające wzrokową ocenę ich zawartości po wypełnieniu.
e) Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem i dostarczeniem worków do siedziby Zamawiającego.
4.3 Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości worków stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości worków w okresie realizacji zamówienia.
Lp., gmina, kolor pojemność [L], wymiar [mm], grubość [mm], waga 100 szt. [kg], ilość miesięczna [szt.], ilość maksymalna w okresie realizacji umowy [szt.]:
1. miasto Puławy, żółty, 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 9,2, 6000, 66000; zielony, 60, 400(+2x100)/800, 0,060, 7,0, 3000, 33000; niebieski, 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 9,2, 3000, 33000; brązowy, 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 9,2, 9000, 99000;
2. gmina Puławy, żółty, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 8000, 88000; zielone, 60, 400(+2x100)/800, 0,075, 7,2, 4000, 44000; niebieski, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 4000, 44000; brązowy, 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 11,5, 8000, 88000;
3. gmina Żyrzyn, żółty, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 4000, 44000; zielony, 60, 400(+2x100)/800, 0,075, 7,2, 3000, 33000; niebieski, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 3000, 33000; brązowy, 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 11,5, 4000, 44000; popiół, 60, 400(+2x100)/800, 0,075, 7,2, 1800, 5400;
4. gmina Janowiec, żółty, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 3000, 33000; zielony, 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 11,5, 2000, 22000;
4.4 Dostawy będą realizowane sukcesywnie w formie miesięcznych partii na podstawie przesyłanych zamówień przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Każdorazowo na jeden dzień przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem lub e -mailem o terminie dostawy. Dostawa miesięcznego zamówienia winna odbywać się jednym transportem (Zamawiający wyklucza możliwość dzielenia miesięcznego zamówienia na częściowe dostawy).
4.5 Zamawiający określa maksymalny czas realizacji dostawy jednej miesięcznej partii na 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy faksem lub e-mailem.
4.6 Waga 100 sztuk worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych określona w pkt. 4.3 jest wartością minimalną i jest zależna do parametru grubości worków.
4.7 Wykonawca musi zaoferować 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03b9f41b-5639-4c5d-821f-c33a5d062f6d
Biuletyn 663389-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
Regon 43084068400000
Zamawiajacy adres ulica Dęblińska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 886 87 68,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@zuk.pulawy.pl,
Adres strony url http://zuk.pulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością -100% udział Gmina Miasto Puławy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zuk.pulawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Numer referencyjny ZP/ZUK/27/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarach obsługiwanych przez Zamawiającego, z nadrukami wraz z rozładunkiem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania. 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Worki foliowe wykonane z polietylenu niskiej gęstości (LDPE): Lp. , kolor wymiar [mm],pojemność [L],grubość [mm], Ilość maksymalna [szt.] 1. żółty, 520(+2x90)/1100, 120, 0,050, 165.000; 2. żółty, 520(+2x90)/1100, 120, 0,060, 66.000; 3. zielony, 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 77.000; 4. zielony, 520(+2x90)/1100, 120, 0,075, 22.000; 5. zielony, 400(+2x100)/800, 60, 0,060, 33.000; 6. brązowy, 520(+2x90)/1100, 120, 0,060, 99.000; 7. brązowy, 520(+2x90)/1100, 120, 0,075, 132.000; 8. niebieski, 520(+2x90)/1100, 120, 0,060, 33.000; 9. niebieski, 520(+2x90)/1100, 120, 0,050, 77.000; 10. popiół, 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 5.400; RAZEM [szt.] 709.400 a) Worki mają posiadać nadruk flexograficzny: 1-kolorowy (czarny), 1-stronny, potrójny (raport co 35 cm), przewidziany dla poszczególnych obszarów, zgodny ze wzorem i wymiarami przekazanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca wykona matryce na własny koszt. b) Worki mają być wykonane bez perforacji. c) Worki zostaną dostarczone w opakowaniach zbiorczych po 100 szt. każde. Opakowanie zbiorcze powinno być wyraźnie oznaczone rodzajem worka (wielkość, kolor), łącznie z podaniem nazwy gminy na jaką są przeznaczone oraz umożliwiać identyfikacje daty produkcji. d) Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające wzrokową ocenę ich zawartości po wypełnieniu. e) Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem i dostarczeniem worków do siedziby Zamawiającego. 4.3 Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości worków stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości worków w okresie realizacji zamówienia. Lp., gmina, kolor pojemność [L], wymiar [mm], grubość [mm], waga 100 szt. [kg], ilość miesięczna [szt.], ilość maksymalna w okresie realizacji umowy [szt.]: 1. miasto Puławy, żółty, 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 9,2, 6000, 66000; zielony, 60, 400(+2x100)/800, 0,060, 7,0, 3000, 33000; niebieski, 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 9,2, 3000, 33000; brązowy, 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 9,2, 9000, 99000; 2. gmina Puławy, żółty, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 8000, 88000; zielone, 60, 400(+2x100)/800, 0,075, 7,2, 4000, 44000; niebieski, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 4000, 44000; brązowy, 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 11,5, 8000, 88000; 3. gmina Żyrzyn, żółty, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 4000, 44000; zielony, 60, 400(+2x100)/800, 0,075, 7,2, 3000, 33000; niebieski, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 3000, 33000; brązowy, 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 11,5, 4000, 44000; popiół, 60, 400(+2x100)/800, 0,075, 7,2, 1800, 5400; 4. gmina Janowiec, żółty, 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7,7, 3000, 33000; zielony, 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 11,5, 2000, 22000; 4.4 Dostawy będą realizowane sukcesywnie w formie miesięcznych partii na podstawie przesyłanych zamówień przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Każdorazowo na jeden dzień przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem lub e -mailem o terminie dostawy. Dostawa miesięcznego zamówienia winna odbywać się jednym transportem (Zamawiający wyklucza możliwość dzielenia miesięcznego zamówienia na częściowe dostawy). 4.5 Zamawiający określa maksymalny czas realizacji dostawy jednej miesięcznej partii na 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy faksem lub e-mailem. 4.6 Waga 100 sztuk worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych określona w pkt. 4.3 jest wartością minimalną i jest zależna do parametru grubości worków. 4.7 Wykonawca musi zaoferować 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia Zamawiający określa od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. lub do czasu dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości maksymalnej określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zależności, która z powyższych okoliczności nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich). 2.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub wskazanie dostępności powyższego dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcy i oświadczenie o powołaniu się na zasoby podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do IDW- SIWZ, 2.Zobowiązanie innych podmiotów do uczestniczenia w realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW-SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Zmiana jest możliwa w następujących przypadkach: - jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej, - zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, - zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, - gdy zmiana wynika z okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, - wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, lub też w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. 4. Zmiana określona pkt 3 tiret pierwsze może obejmować jedynie termin wykonania umowy o czas nie dłuższy niż czas trwania przeszkody wywołanej siłą wyższą.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, powyższe powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. II.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych jest: Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Dęblińska 2 24-100 Puławy 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. jest Pan Krzysztof Głażewski, kontakt: e-mail: glazewski@zuk.pulawy.pl, tel. 81 886 87 68 wew. 110 3) dane osobowe zawarte w ofercie i dokumentach Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny ZP/ZUK/27/2018 na :„Sukcesywną dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych”,; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych w niniejszym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawcy przysługuje prawo do:: − na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych Jego dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO do sprostowania danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. II. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, pok. nr 113 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00).

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)