Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

Publication date 2018-12-20
End date 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663323-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151140000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części, zwane dalej Pakietami.
Pakiet 1 – Mięso i podroby wieprzowe oraz mięso wołowe
Pakiet 2 – Mięso i podroby drobiowe
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 998e6cc8-bb10-4884-8100-66937e24dfd7
Biuletyn 663323-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 45066502400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18404
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 864 733 610
Zamawiajacy fax 864 733 210
Zamawiajacy email przetargi@szpital-lomza.pl
Adres strony url www.szpital-lomza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lomza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lomza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego(pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża; od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.05
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Numer referencyjny ZT-SZP-226/01/54/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2 części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części, zwane dalej Pakietami. Pakiet 1 – Mięso i podroby wieprzowe oraz mięso wołowe Pakiet 2 – Mięso i podroby drobiowe 3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Pakiet 1 - Mięso i podroby wieprzowe oraz mięso wołowe – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, Pakiet 2 - Mięso i podroby drobiowe – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP – dotyczy wszystkich Pakietów 2) „Protokół Kontroli Sprawdzającej” – dotyczy wszystkich Pakietów 3) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada środki transportu, niezbędne do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, że posiadane środki transportu dopuszczone zostały do transportu żywności, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. – dotyczy wszystkich Pakietów
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe (wg załącznika nr 4 do SIWZ), 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi: 1) Pakiet 1 – Mięso i podroby wieprzowe oraz mięso wołowe – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) 2) Pakiet 2 – Mięso i podroby drobiowe – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych) 2. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi łącznie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy – nr 31 8762 0009 0004 6819 2000 0030 6. Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: ZT-SZP-226/01/54/2018 oraz oznaczenie Pakietu, którego dotyczy. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 8. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie w kancelarii Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 9. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 10. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium została dołączona do oferty. 11. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 13. W wypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w dokumencie gwarancji lub poręczenia muszą być wskazani wszyscy wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie: a) oznaczenia firm, siedzib Stron, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegną one zmianie w toku obowiązywania Umowy, b) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, c) poszczególnych pozycji asortymentu (tak konkretnego produktu danego producenta poszczególnych pozycji asortymentu jakiego Sprzedawca wskazał w złożonej ofercie jak i samego producenta) w wypadku, gdy uzasadnione to będzie zakończeniem produkcji lub wycofaniem z rynku danego produktu; nowy produkt posiadać będzie te same lub lepsze parametry jakościowe, a cena jednostkowa nie ulegnie zmianie, d) przedłużenia okresu obowiązywania umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy - do czasu wykorzystania przez Kupującego całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do Umowy, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy. 2. Strony przewidują dokonanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Sprzedawcy w wypadku, gdy zmianie ulegną: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 następuje na uzasadniony, pisemny wniosek Strony występującej o wprowadzenie zmian. Uzasadnienie wniosku powinno być poparte dowodami, z których jednoznacznie będzie wynikać wpływ zmian, o których mowa w ust. 2 lit. a) -c) na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. Strona występująca o wprowadzenie zmiany wynagrodzenia zobowiązana jest złożyć wniosek z co najmniej 1 – miesięcznym wyprzedzeniem przed planową datą obowiązywania zmienionego wynagrodzenia Sprzedawcy. Wraz z wnioskiem (oraz dowodami, o których mowa powyżej) Strona wnioskująca o wprowadzenia zmian, przedkłada projekt aneksu do Umowy regulujący zmianę wynagrodzenia Sprzedawcy. 4. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – Mięso i podroby wieprzowe oraz mięso wołowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi: Pakiet 1 – Mięso i podroby wieprzowe oraz mięso wołowe – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) - zgodnie z pkt IV.1.2) niniejszego ogłoszenia
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Mięso i podroby drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15114000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi: Pakiet 2 – Mięso i podroby drobiowe – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych) - zgodnie z pkt IV.1.2) niniejszego ogłoszenia
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)