Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSIR, w roku 2019.

Publication date 2018-12-20
End date 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Mleko,
  • Kawa,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Destylowane napoje alkoholowe,
  • Napoje bezalkoholowe,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663057-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151300008, 153000001, 155110003, 159100000, 159800001, 33110002, 153300000, 153311709, 158700007, 158610001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2019.
Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje formularzy cenowych dla części na które składa ofertę, pominięcie pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ.
• I część: sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ,
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 przeszkloną witrynę chłodniczą o pojemności 400 l z zakresem temperatur od 2 do 12 ºC i 3 sztuki zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.

• II część: sukcesywne dostawy warzyw i owoców, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ,
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę warzyw i owoców, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 lodówkę o pojemności 750 l, którą na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.

• III część: sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ,

• IV część: sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, dla:
a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, oraz Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi- załącznik nr 4 do SIWZ,

- V część: sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych, dla:
a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98
b) Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a,
c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1,
d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z załączonym formularzam cenowym- załącznik nr 5 do SIWZ,

• VI część: sukcesywne dostawy ryb, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 6 do SIWZ,

- VII część: sukcesywne dostawy przetworów, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 7 do SIWZ,

- VIII część: sukcesywne dostawy mrożonek, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 8 do SIWZ,
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę mrożonek, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 5 sztuk zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.

- IX część: sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 9 do SIWZ,

- X część: sukcesywne dostawy artykułów suchych, dla:
a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98,
b)Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a,
c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1,
d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Spychalskiego 34, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 10 do SIWZ,

Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia.
Produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, spełniać wymagania jakościowe dotyczące
przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich normach, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP. oraz być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać aktualny termin przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie ( tego samego dnia lub w dniu następnym max 24 godziny od złożenia zamówienia), również w soboty do magazynu Oddziału, który dokonał zamówienia lub w inne miejsce wskazane przez Kierownika zamawiającego Oddziału.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c347388-5ff0-4ae8-991c-06a8b3f56a62
Biuletyn 663057-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Regon -
Zamawiajacy adres ulica Jana Spychalskiego
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-553
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 357 901,
Zamawiajacy fax 618 334 651
Zamawiajacy email zp@posir.poznan.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.posir.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.posir.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 61-553 Poznań, ul. Spychalskiego 34
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSIR, w roku 2019.
Numer referencyjny ZP.212.76.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2019. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje formularzy cenowych dla części na które składa ofertę, pominięcie pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. • I część: sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 przeszkloną witrynę chłodniczą o pojemności 400 l z zakresem temperatur od 2 do 12 ºC i 3 sztuki zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia. • II część: sukcesywne dostawy warzyw i owoców, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę warzyw i owoców, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 lodówkę o pojemności 750 l, którą na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia. • III część: sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ, • IV część: sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, oraz Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi- załącznik nr 4 do SIWZ, - V część: sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98 b) Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z załączonym formularzam cenowym- załącznik nr 5 do SIWZ, • VI część: sukcesywne dostawy ryb, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 6 do SIWZ, - VII część: sukcesywne dostawy przetworów, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 7 do SIWZ, - VIII część: sukcesywne dostawy mrożonek, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę mrożonek, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 5 sztuk zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia. - IX część: sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 9 do SIWZ, - X część: sukcesywne dostawy artykułów suchych, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, b)Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Spychalskiego 34, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 10 do SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. Produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich normach, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP. oraz być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać aktualny termin przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie ( tego samego dnia lub w dniu następnym max 24 godziny od złożenia zamówienia), również w soboty do magazynu Oddziału, który dokonał zamówienia lub w inne miejsce wskazane przez Kierownika zamawiającego Oddziału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.
Cpv glowny przedmiot 15130000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy, z wyjątkiem Części IV zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca posiada zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U 2018. 2137)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę o wartości w ciągu roku minimum: dla części I- 70 000,00 zł brutto, produktów mięsnych i wędlin, dla części II – 50 000,00 zł brutto, warzyw i owoców, dla części III- 40 000,00 zł brutto, mleka i przetworów mlecznych, dla części V – 40 000,00 zł brutto, napojów bezalkoholowych, dla części VI- 15 000,00 zł brutto, ryb, dla części VII – 10 000, 00 zł brutto, przetworów owocowo- warzywnych, dla części VIII- 10 000, 00 zł brutto , artykułów mrożonych, dla części IX – 5 000,00 zł brutto, przypraw, dla części X- 20 000, 00 zł brutto artykułów spożywczych w tym kawy, herbaty, z załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku dostawy wykonywanej (tj. rozpoczętej, a nie zakończonej) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko wartość tej części może być przez Wykonawcę wskazana na poczet wymaganej, łącznej wartości dostawy. Część IV zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę napojów alkoholowych, o wartości w ciągu roku minimum – 50 000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku dostawy wykonywanej (tj. rozpoczętej, a nie zakończonej) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko wartość tej części może być przez Wykonawcę wskazana na poczet wymaganej, dla celów wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, łącznej wartości dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa powyższy dokument dotyczący tych podmiotów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykazu dostaw, załącznik nr 12 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzacz których dostawy te zostały wykonane. 2) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla każdej części zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia ilości zamówionych artykułów w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze.
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15130000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 przeszkloną witrynę chłodniczą o pojemności 400 l z zakresem temperatur od 2 do 12 ºC i 3 sztuki zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy warzyw i owoców, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy warzyw i owoców, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę warzyw i owoców, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 lodówkę o pojemności 750 l, którą na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, dla: restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, oraz Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15910000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, dla: restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, oraz Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi- załącznik nr 4 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ssukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98 b) Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Spychalskiego 34, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 5 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy ryb, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03311000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy ryb, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 6 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy przetworów, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy przetworów, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 7 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy mrożonek, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywne dostawy mrożonek, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę mrożonek, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 5 sztuk zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15870000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 9 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy artykułów suchych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15861000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy artykułów suchych, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, b)Oddziału Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Spychalskiego 34, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 10 do SIWZ,
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)