Dostawy pieczywa

Publication date 2018-12-20
End date 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663296-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy pieczywa do Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia. Pieczywo”, stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). W tym, w ramach dostaw pieczywa (zwanego również dalej asortymentem) Zamawiający wymaga m.in.:
2.1) Dostarczany asortyment będzie I klasy, świeży, krojony, pakowany i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa i odbiór według wagi netto.
2.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły, 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty, maksymalnie do godz. 12:00, z dostarczeniem i wniesieniem przez Wykonawcę oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy. Dostawa w sobotę zapewnić ma pieczywo na niedzielę i poniedziałek.
2.3) Asortyment dostarczany będzie przez Wykonawcę bezpośrednio do oddziałów szpitalnych i do magazynu żywnościowego Zamawiającego w budynku kuchni (19 punktów odbiorczych), w rodzajach i ilościach zgodnych z zapotrzebowaniem cząstkowym (dziennym) Zamawiającego.
2.4) Uprawniony przedstawiciel Zamawiającego faksem lub za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie zgłosi zmówienie cząstkowe (dzienne), z wyprzedzeniem 1-2 dniowym (dni robocze) przed wymaganym terminem dostawy.
2.5) Na etykiecie każdego asortymentu powinna znajdować się między innymi data produkcji oraz data przydatności do spożycia. Zamawiający wymaga bezwzględnie by w dniu dostawy asortymentu do Zamawiającego jego przydatność do spożycia wynosiła minimum 3/4 całego terminu przydatności do spożycia.
2.6) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
2.7) Dostawy asortymentu następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f38d5f5d-4a8d-4c8a-960a-36a23fed91dd
Biuletyn 663296-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Regon 000298554
Zamawiajacy adres ulica dr. J. Babińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-393
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48(012)6524347,
Zamawiajacy fax +48(012)2621335
Zamawiajacy email mjozefiak@babinski.pl,
Adres strony url www.babinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.babinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków, ul. dr. J. Babińskiego 29
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy pieczywa
Numer referencyjny ZP-39/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy pieczywa do Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia. Pieczywo”, stanowiącym załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). W tym, w ramach dostaw pieczywa (zwanego również dalej asortymentem) Zamawiający wymaga m.in.: 2.1) Dostarczany asortyment będzie I klasy, świeży, krojony, pakowany i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa i odbiór według wagi netto. 2.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły, 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty, maksymalnie do godz. 12:00, z dostarczeniem i wniesieniem przez Wykonawcę oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy. Dostawa w sobotę zapewnić ma pieczywo na niedzielę i poniedziałek. 2.3) Asortyment dostarczany będzie przez Wykonawcę bezpośrednio do oddziałów szpitalnych i do magazynu żywnościowego Zamawiającego w budynku kuchni (19 punktów odbiorczych), w rodzajach i ilościach zgodnych z zapotrzebowaniem cząstkowym (dziennym) Zamawiającego. 2.4) Uprawniony przedstawiciel Zamawiającego faksem lub za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie zgłosi zmówienie cząstkowe (dzienne), z wyprzedzeniem 1-2 dniowym (dni robocze) przed wymaganym terminem dostawy. 2.5) Na etykiecie każdego asortymentu powinna znajdować się między innymi data produkcji oraz data przydatności do spożycia. Zamawiający wymaga bezwzględnie by w dniu dostawy asortymentu do Zamawiającego jego przydatność do spożycia wynosiła minimum 3/4 całego terminu przydatności do spożycia. 2.6) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia. 2.7) Dostawy asortymentu następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
Cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2019-02-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ Formularz cenowy – zał. nr 1A do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 3 do SIWZ Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 4 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:00 w dniu 07.01.2019r.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie: a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od Stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, c) przedłużenia okresu obowiązywania umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym formularzu cenowym, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość (cena) przedmiotu umowy wskazana w § 3 ust. 2, d) zmiany ilości punktów odbiorczych przedmiotu umowy, określonych w § 1a ust. 5. 4. W przypadku wprowadzenia promocji cenowych Wykonawca zobowiązuje się do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5. W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w formularzu cenowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym formularzu cenowym, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w formularzu cenowym, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia całkowitej wartości (ceny) przedmiotu umowy wskazanej w § 3 ust. 2. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 96,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)