Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku na 2019 rok

Publication date 2018-12-20
End date 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663215-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku na 2019 rok”. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7eb7e7e6-9c82-462b-98c1-9b54bb7b9a85
Biuletyn 663215-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
Regon 61101603400000
Zamawiajacy adres ulica Bielska
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 242 676 800
Zamawiajacy fax 242 676 848
Zamawiajacy email cuw@powiat.plock.pl
Adres strony url www.powiat-plock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat-plock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat-plock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, pok. 519
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku na 2019 rok
Numer referencyjny CUW.DZP.262.36.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku na 2019 rok”. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego Wojewodę lub Marszałka Województwa zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 poz. 1990).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego Wojewodę lub Marszałka Województwa zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 poz. 1990).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku- Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2018 r. poz. 1990) wydany przez Instytut Transportu samochodowego w Warszawie.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (Załącznik nr 1a). 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o zmianie przepisów w terminie 7 dni od dnia uchwalenia/wydania przepisów, wskazując zmianę i określając jaki ma ona wpływ na realizację umowy. 2) ilości tablic, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1), w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego na poszczególne rodzaje tablic. Zmiana ilości tablic nie wpływa na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy- wtórniki tablic
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy- tablice seryjne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)