| GuidZP400 |
fa1751d8-c9b4-4991-90bd-cc41b398b1d8
|
| Biuletyn |
663315-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Częstochowa
|
| Regon |
151399002
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śląska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-217
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48343707100
|
| Zamawiajacy fax |
+48343707170
|
| Zamawiajacy email |
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.czestochowa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt pn. Zawodowa współpraca, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.czestochowa.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 4 części
|
| Numer referencyjny |
FER.042.7.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31700000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, itp) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu.
Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem modelu, parametrów oraz producenta.
W sytuacji niezłożenia wykazu lub niepodania producenta, modelu oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zmiany umowy odnośnie wynagrodzenia Wykonawcy mogą nastąpić jedynie na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przewidywany zakres zmian: W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby doposażenia pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych w Zespole Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31700000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu na potrzeby doposażenia pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych w Zespole Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu mechatronicznego do Zespołu Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”;
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31700000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu mechatronicznego do Zespołu Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa modeli szkoleniowych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31700000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa modeli szkoleniowych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i elektrotechnicznego do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31700000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i elektrotechnicznego do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
|
| | |