Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 4 części

Publication date 2018-12-20
End date 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663315-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa1751d8-c9b4-4991-90bd-cc41b398b1d8
Biuletyn 663315-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Regon 151399002
Zamawiajacy adres ulica ul. Śląska
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48343707100
Zamawiajacy fax +48343707170
Zamawiajacy email przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Adres strony url www.czestochowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. Zawodowa współpraca, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 4 części
Numer referencyjny FER.042.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego, elektrotechnicznego i mechatronicznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” - 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, itp) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem modelu, parametrów oraz producenta. W sytuacji niezłożenia wykazu lub niepodania producenta, modelu oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z  treścią art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zmiany umowy odnośnie wynagrodzenia Wykonawcy mogą nastąpić jedynie na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przewidywany zakres zmian: W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby doposażenia pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych w Zespole Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu na potrzeby doposażenia pracowni instalacji i eksploatacji urządzeń elektronicznych w Zespole Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu mechatronicznego do Zespołu Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu mechatronicznego do Zespołu Szkół im. B. Prusa na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa modeli szkoleniowych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa modeli szkoleniowych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i elektrotechnicznego do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i elektrotechnicznego do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. K. Pułaskiego na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, których parametry zostały podane w ”Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”.
  

Criterion

Kryteria cena całkowita brutto
Znaczenie 95,00
  
Kryteria włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)