Dostawa sprzętu dla Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Transplantacyjnej

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664117-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 – Podwieszki i nakładki sylikonowe
2) Pakiet nr 2 – Czasowy dren przepływowy
3) Pakiet nr 3 – Kaniula tętnicza
4) Pakiet nr 5 – Worek jałowy, końcówka do perfuzji, zestaw do pobrania
5) Pakiet nr 7 – Igły do biopsji
6) Pakiet nr 8- Sprzęt : Pruitt Aortic Occlusion Catheter; Distal Perfusion Catheter, Balon perfuzyjny; Pruitt Irrigation Occlusion Catheter
7) Pakiet nr 9- Valvolotom
8) Pakiet nr 10- Łaty osierdziowe
9) Pakiet nr 11- Elektroda pojedyncza z wewnętrznym systemem chłodzenia; Igła wraz z przewodem przyłączeniowym; Zestaw drenów do systemu chłodzącego igłę
10) Pakiet nr 12- Zestaw do perfuzji; Kaniula; Łącznik elastyczny do kaniul; Sterylna chusta do LifePort Perfusion Pack
11) Pakiet nr 13- Jednorazowa rękojeść staplera endoskopowego; Jednorazowe ładunki liniowe do staplera endoskopowego
12) Pakiet nr 14- Stapler laparoskopowy liniowy ;Ładunek jednorazowego; Jednorazowe narzędzie do stapiania tkanek oraz zamykania naczyń krwionośnych i limfatycznych
13) Pakiet nr 15- Kaniula do perfuzji narządów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d85ac177-f33a-49d6-b05e-104f69d05266
Biuletyn 664117-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Regon 28901200000
Zamawiajacy adres ulica Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-556
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 734 24 77,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@usk.wroc.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zdrowie
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu dla Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Transplantacyjnej
Numer referencyjny UE/USK/DZP/PN-341/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 – Podwieszki i nakładki sylikonowe 2) Pakiet nr 2 – Czasowy dren przepływowy 3) Pakiet nr 3 – Kaniula tętnicza 4) Pakiet nr 5 – Worek jałowy, końcówka do perfuzji, zestaw do pobrania 5) Pakiet nr 7 – Igły do biopsji 6) Pakiet nr 8- Sprzęt : Pruitt Aortic Occlusion Catheter; Distal Perfusion Catheter, Balon perfuzyjny; Pruitt Irrigation Occlusion Catheter 7) Pakiet nr 9- Valvolotom 8) Pakiet nr 10- Łaty osierdziowe 9) Pakiet nr 11- Elektroda pojedyncza z wewnętrznym systemem chłodzenia; Igła wraz z przewodem przyłączeniowym; Zestaw drenów do systemu chłodzącego igłę 10) Pakiet nr 12- Zestaw do perfuzji; Kaniula; Łącznik elastyczny do kaniul; Sterylna chusta do LifePort Perfusion Pack 11) Pakiet nr 13- Jednorazowa rękojeść staplera endoskopowego; Jednorazowe ładunki liniowe do staplera endoskopowego 12) Pakiet nr 14- Stapler laparoskopowy liniowy ;Ładunek jednorazowego; Jednorazowe narzędzie do stapiania tkanek oraz zamykania naczyń krwionośnych i limfatycznych 13) Pakiet nr 15- Kaniula do perfuzji narządów
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty b) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO c)Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku wątpliwości zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP 1) wypełniony formularz oferty 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) dowód wniesienia wadium 4) wypełnione Formularz(e) cenowy(e) stanowiący(e) Rozdział nr VI SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 499,00 zł PLN przed upływem terminu składania ofert Dla poszczególnych pakietów, pozycji : nazwa pakietu/pozycji wadium Pakiet 1 64,80 Pakiet 2 116,64 Pakiet 3 20,09 Pakiet 5 poz. 1 216,97 Pakiet 5 poz. 2 67,39 Pakiet 5 poz. 3 20,17 Pakiet 7 73,66 Pakiet 8 150,85 Pakiet 9 367,20 Pakiet 10 1378,30 Pakiet 11 388,80 Pakiet 12 547,43 Pakiet 13 1443,02 Pakiet 14 576,72 Pakiet 15 66,96
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy; w takiej sytuacji zmniejszeniu ulegnie cena jednostkowa przedmiotu umowy, natomiast od zgodnej woli stron zależeć będzie, czy proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie wartość umowy przy jednoczesnym pozostawieniu ilości produktów w niezmienionej formie, czy też wartość umowy pozostanie bez zmian z jednoczesnym proporcjonalnym zwiększeniem ilości produktów; b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, d) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową, 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż 4 miesiące od terminu określonego w § 5 8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena dla pakietu nr 1,2,3,,5,7,8,9,10,11,12,13,14,15 60% 60 Cena najtańszej oferty C = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej oferty Termin dostawy dla pakietu nr 1,2,3,5,7,8,9,10,11,15 40% 40 Max 3 dni ….powyżej 0 pkt.( nie więcej niż 5) Jakość dla pakietu nr 13,nr14 40 % 40 dla pakietu 13: • jednoręczna obsługa=10 pkt • Wbudowana artykulacja 45° i powyżej w obie strony + jednoręczna obsługa=20 pkt • Wbudowana artykulacja 45° i powyżej w obie strony + jednoręczna obsługa + najmniejsza zdolność do odkształceń górnej części kowadła=40 pkt dla pakietu 14: • Jednoręczna obsługa =10 pkt • Wbudowana artykulacja 45° i powyżej w obie strony + jednoręczna obsługa =20 pkt • Wbudowana artykulacja 45° i powyżej w obie strony + jednoręczna obsługa + najmniejsza zdolność do odkształceń górnej części kowadła =40 pkt RAZEM 100% 100

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Podwieszki i nakładki sylikonowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Pakiet nr 2 – Czasowy dren przepływowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularzu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3) Pakiet nr 3 – Kaniula tętnicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – Worek jałowy, końcówka do perfuzji, zestaw do pobrania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularzu
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 – Igły do biopsji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularzu
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8- Sprzęt : Pruitt Aortic Occlusion Catheter; Distal Perfusion Catheter, Balon perfuzyjny; Pruitt Irrigation Occlusion Catheter
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularzu
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9- Valvolotom
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularz
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10- Łaty osierdziowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularz
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11- Elektroda pojedyncza z wewnętrznym systemem chłodzenia; Igła wraz z przewodem przyłączeniowym; Zestaw drenów do systemu chłodzącego igłę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularz
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12- Zestaw do perfuzji; Kaniula; Łącznik elastyczny do kaniul; Sterylna chusta do LifePort Perfusion Pack
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularz
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13- Jednorazowa rękojeść staplera endoskopowego; Jednorazowe ładunki liniowe do staplera endoskopowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis szczegółowy w formularz
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14- Stapler laparoskopowy liniowy ;Ładunek jednorazowego; Jednorazowe narzędzie do stapiania tkanek oraz zamykania naczyń krwionośnych i limfatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)