Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie oraz dostawa telewizorów, w podziale na pakiety

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia multimedialne,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664103-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323220006, 323246006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie oraz dostawa telewizorów, w podziale na pakiety: 1.1) Pakiet 1: dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla Pakietu 1 (Załącznik nr 3 do SIWZ), szczegółowym zestawieniem co do rodzaju i liczby urządzeń oraz katedr zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) wraz z instruktażem w zakresie obsługi, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.1 do SIWZ. W zakresie dostaw objętych Pakietem 1 Wykonawca zobowiązany jest ponadto załączyć jako część oferty rzuty katedr AV typ 1 i typ 2 - zgodnie z opisem i wizualizacją zawartą w Załączniku nr 3 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia – Pakiet 1) oraz załącznikiem 1 do Opisu; 1.2) Pakiet 2: dostawa telewizora 50” – w liczbie: 1 szt., na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, wyszczególnionym co do rodzaju i liczby w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.2 do SIWZ; 1.3) Pakiet 3: dostawa telewizora 49” – w liczbie: 1 szt., na potrzeby I. Katedry i Kliniki Kardiologii - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, wyszczególnionym co do rodzaju i liczby w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.2 do SIWZ.
2. Zważywszy, że wykonanie przedmiotu zamówienia objętego Pakietem 1 obejmuje konfigurację systemu RMS będącego w posiadaniu Zamawiającego i system ten objęty jest gwarancją do 2021r., Wykonawca zobowiązany jest - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy - dostarczyć kopię aktualnego certyfikatu producenta tego systemu, potwierdzającego uprawnienia do programowania i konfiguracji systemów, pod rygorem odstąpienia od umowy. Z zachowaniem terminu jw., Wykonawca zobowiązany jest także dostarczyć kopię aktualnego certyfikatu producenta, potwierdzającego uprawnienia do programowania i konfiguracji oferowanych systemów sterowania, pod rygorem odstąpienia od umowy. Warunek posiadania dokumentów jw. przez osoby oddelegowane do wykonania czynności programowania i konfiguracji systemów został określony w Rozdz. IX SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 841b31c3-f1e4-48fc-9602-a3f30f53c6a1
Biuletyn 664103-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 000288917
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225720366, 225720373
Zamawiajacy fax 225720363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.wum.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 308 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie oraz dostawa telewizorów, w podziale na pakiety
Numer referencyjny AEZ/S-146/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie oraz dostawa telewizorów, w podziale na pakiety: 1.1) Pakiet 1: dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla Pakietu 1 (Załącznik nr 3 do SIWZ), szczegółowym zestawieniem co do rodzaju i liczby urządzeń oraz katedr zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) wraz z instruktażem w zakresie obsługi, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.1 do SIWZ. W zakresie dostaw objętych Pakietem 1 Wykonawca zobowiązany jest ponadto załączyć jako część oferty rzuty katedr AV typ 1 i typ 2 - zgodnie z opisem i wizualizacją zawartą w Załączniku nr 3 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia – Pakiet 1) oraz załącznikiem 1 do Opisu; 1.2) Pakiet 2: dostawa telewizora 50” – w liczbie: 1 szt., na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, wyszczególnionym co do rodzaju i liczby w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.2 do SIWZ; 1.3) Pakiet 3: dostawa telewizora 49” – w liczbie: 1 szt., na potrzeby I. Katedry i Kliniki Kardiologii - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, wyszczególnionym co do rodzaju i liczby w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.2 do SIWZ. 2. Zważywszy, że wykonanie przedmiotu zamówienia objętego Pakietem 1 obejmuje konfigurację systemu RMS będącego w posiadaniu Zamawiającego i system ten objęty jest gwarancją do 2021r., Wykonawca zobowiązany jest - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy - dostarczyć kopię aktualnego certyfikatu producenta tego systemu, potwierdzającego uprawnienia do programowania i konfiguracji systemów, pod rygorem odstąpienia od umowy. Z zachowaniem terminu jw., Wykonawca zobowiązany jest także dostarczyć kopię aktualnego certyfikatu producenta, potwierdzającego uprawnienia do programowania i konfiguracji oferowanych systemów sterowania, pod rygorem odstąpienia od umowy. Warunek posiadania dokumentów jw. przez osoby oddelegowane do wykonania czynności programowania i konfiguracji systemów został określony w Rozdz. IX SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek dotyczy jedynie dostaw objętych Pakietem 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał dostawy sprzętu audiowizualnego wraz instalacją, programowaniem i konfiguracją, zwanych dalej wdrożeniem systemów zarządzania urządzeniami multimedialnymi RMS, w tym nie więcej niż dwóch wdrożeń o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych); b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zapewniającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.: dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą aktualny certyfikat, wystawiony przez producenta oferowanych systemów sterowania, z zakresu programowania i konfiguracji oferowanych urządzeń, co najmniej w zakresie paneli dotykowych, jednostek centralnych i paneli przyciskowych; c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zapewniającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.: dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą aktualny certyfikat, wystawiony przez producenta, z zakresu programowania i konfiguracji systemu AMX RMS będącego w posiadaniu Zamawiającego. Zamawiający wyjaśnia, że dopuszcza aby warunek określony w lit. b) i c) spełniała jedna osoba.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 3). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Warunek dotyczy tylko dostaw objętych Pakietem 1: a) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.), Zamawiający żąda: a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załączniki nr 2.1 – 2.3 do SIWZ, odpowiednio dla Pakietu od 1 do 3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe, instrukcje obsługi producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta (wskazujące producenta i model oferowanych urządzeń/ numer katalogowy), potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla których Zamawiający w ww. Załącznikach określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularze ofertowe, stanowiące Załączniki nr od 1.1 do 1.3 do SIWZ 2. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. dot. pkt III.3) W postępowaniu wymagane jest złożenie Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, natomiast złożenie Oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest tylko dla dostaw objętych Pakietem 1.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości 22.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego w Banku Millennium 54 1160 2202 0000 0003 0812 4697. 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa w pkt 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczeń, o których mowa w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1 i 2, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określone są w art. 46 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; b) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych do sal seminaryjnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Litewskiej 14 i 16 w Warszawie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla Pakietu 1 (Załącznik nr 3 do SIWZ), szczegółowym zestawieniem co do rodzaju i liczby urządzeń oraz katedr zawartym w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) wraz z instruktażem w zakresie obsługi, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.1 do SIWZ. Zważywszy, że wykonanie przedmiotu zamówienia objętego Pakietem 1 obejmuje konfigurację systemu RMS będącego w posiadaniu Zamawiającego i system ten objęty jest gwarancją do 2021 r., Wykonawca zobowiązany jest - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy - dostarczyć kopię aktualnego certyfikatu producenta tego systemu, potwierdzającego uprawnienia do programowania i konfiguracji systemów, pod rygorem odstąpienia od umowy. Z zachowaniem terminu jw., Wykonawca zobowiązany jest także dostarczyć kopię aktualnego certyfikatu producenta, potwierdzającego uprawnienia do programowania i konfiguracji oferowanych systemów sterowania, pod rygorem odstąpienia od umowy. Warunek posiadania dokumentów jw. przez osoby oddelegowane do wykonania czynności programowania i konfiguracji systemów został określony w Rozdz. IX SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa telewizora 50” – w liczbie: 1 szt., na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, wyszczególnionym co do rodzaju i liczby w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa telewizora 49” – w liczbie: 1 szt., na potrzeby I. Katedry i Kliniki Kardiologii - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, wyszczególnionym co do rodzaju i liczby w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9.2 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)