Dostawa sprzętu laboratoryjnego i diagnostycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664073-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331241006, 380000005, 397111206
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i diagnostycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia podzielono na 7 (siedem) części osobno ocenianych:
Część A Elektroporator na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydziału Farmaceutycznego z O. Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część B Czytnik mikropłytek na potrzeby Katedry i Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część C Monitor poziomu bólu - wersja noworodkowa na potrzeby Katedry i Kliniki Neonatologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część D Urządzenie do ciągłego monitorowania ciśnienia tętniczego metodą nieinwazyjną,
w czasie rzeczywistym, wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry
i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część E Zamrażarka niskotemperaturowa z wyposażeniem na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część F Zaawansowany defibrylator kliniczny na potrzeby Katedry i Kliniki Medycyny Ratunkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (A–F) do Siwz.
3. Miejsca dostaw:
Część A Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
Część B Katedra i Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii, ul. Borowska 213,
50-556 Wrocław
Część C Katedra i Klinika Neonatologii, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław
Część D Katedra i Zakład Patofizjologii, ul. Marcinkowskiego 1, 50-368 Wrocław
Część E Katedra i Zakład Farmakologii, ul. Jana Mikulicza-Radeckiego 2, 50-345 Wrocław
Część F Katedra i Klinika Medycyny Ratunkowej, ul. Borowska 213, 50-345 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (A–F) do Siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3cf8b22a-306f-4275-9018-ff7512602c01
Biuletyn 664073-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 000288981
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu laboratoryjnego i diagnostycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny UMW/IZ/PN-143/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i diagnostycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 (siedem) części osobno ocenianych: Część A Elektroporator na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydziału Farmaceutycznego z O. Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część B Czytnik mikropłytek na potrzeby Katedry i Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część C Monitor poziomu bólu - wersja noworodkowa na potrzeby Katedry i Kliniki Neonatologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część D Urządzenie do ciągłego monitorowania ciśnienia tętniczego metodą nieinwazyjną, w czasie rzeczywistym, wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część E Zamrażarka niskotemperaturowa z wyposażeniem na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część F Zaawansowany defibrylator kliniczny na potrzeby Katedry i Kliniki Medycyny Ratunkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (A–F) do Siwz. 3. Miejsca dostaw: Część A Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław Część B Katedra i Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część C Katedra i Klinika Neonatologii, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław Część D Katedra i Zakład Patofizjologii, ul. Marcinkowskiego 1, 50-368 Wrocław Część E Katedra i Zakład Farmakologii, ul. Jana Mikulicza-Radeckiego 2, 50-345 Wrocław Część F Katedra i Klinika Medycyny Ratunkowej, ul. Borowska 213, 50-345 Wrocław 4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (A–F) do Siwz.
Cpv glowny przedmiot 33124100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia: - max. 5 tygodni od daty podpisania umowy (część A), - max. 4 tygodnie od daty podpisania umowy (część B), - max. 8 tygodni od daty podpisania umowy (część C), (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert). - max. 6 tygodni od daty podpisania umowy (część D), (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert). - max. 2 tygodnie od daty podpisania umowy (część E), (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert). - max. 10 dni roboczych od daty podpisania umowy (F)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz(e) ofertowy(e) (wzór – załącznik nr 1 (A-F) do Siwz), – dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór – Załącznik nr 2 (A-F) do Siwz), dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę, 3) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Elektroporator na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydziału Farmaceutycznego z O. Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Elektroporator na potrzeby Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydziału Farmaceutycznego z O. Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 A do Siwz. 3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław 4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 A do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Czytnik mikropłytek na potrzeby Katedry i Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Czytnik mikropłytek na potrzeby Katedry i Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 B do Siwz. 3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław 4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 B do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Monitor poziomu bólu - wersja noworodkowa na potrzeby Katedry i Kliniki Neonatologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis 1. Monitor poziomu bólu - wersja noworodkowa na potrzeby Katedry i Kliniki Neonatologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 C do Siwz. 3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław 4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 C do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urządzenie do ciągłego monitorowania ciśnienia tętniczego metodą nieinwazyjną, w czasie rzeczywistym, wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Urządzenie do ciągłego monitorowania ciśnienia tętniczego metodą nieinwazyjną, w czasie rzeczywistym, wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 D do Siwz. 3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław 4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 D do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zamrażarka niskotemperaturowa z wyposażeniem na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Zamrażarka niskotemperaturowa z wyposażeniem na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 E do Siwz. 3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław 4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 E do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zaawansowany defibrylator kliniczny na potrzeby Katedry i Kliniki Medycyny Ratunkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis 1. Zaawansowany defibrylator kliniczny na potrzeby Katedry i Kliniki Medycyny Ratunkowej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 F do Siwz. 3. Miejsce dostawy: Zakład Biologii Molekularnej i Komórkowej, Wydział Farmaceutyczny z O. Analityki Medycznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław 4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 F do Siwz.
  

Criterion

Kryteria Inne kryteria zgodne z zał. nr 1 dot. ofert częściowych
Znaczenie 0,00
  
Kryteria Cena brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)