Świadczenie usługi wsparcia w zakresie obsługi teleinformatycznej Użytkowników MIiR realizowanej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa oraz w lokalizacji przy ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662214-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia w zakresie obsługi teleinformatycznej Użytkowników MIiR realizowanej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa oraz w lokalizacji przy ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5622af30-0293-4266-847c-050f976b22b6
Biuletyn 662214-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Regon 14031558300000
Zamawiajacy adres ulica Wspólna
Zamawiajacy adres numer domu 2/4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-926
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 273 71 50,
Zamawiajacy fax 22 273 89 22
Zamawiajacy email zamowienia@miir.gov.pl,
Adres strony url miir.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Pomoc Techniczna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia miir.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja miir.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z postanowieniami Rozdziału 7 i 8 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Główna Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju pok. 0001, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi wsparcia w zakresie obsługi teleinformatycznej Użytkowników MIiR realizowanej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa oraz w lokalizacji przy ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa
Numer referencyjny BDG-V.2611.90.2018.AD
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia w zakresie obsługi teleinformatycznej Użytkowników MIiR realizowanej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa oraz w lokalizacji przy ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 463543,32
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia świadczenia usług, jednak nie wcześniej niż od 21.01.2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował czterema osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z których każda: a) Posiada co najmniej wykształcenie średnie b) Posiada minimum 12-miesięczne doświadczenie na stanowisku związanym ze wsparciem użytkowników systemów komputerowych, c) Posiada znajomość systemów Windows 7 Professional, Windows 8, Windows 10 Pro, d) Posiada znajomość j. angielskiego na poziomie pozwalającym obsłużyć systemy Windows 7 Professional, Windows 8, Windows 10 Pro
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) Załącznik nr 6a do SIWZ - wykaz osób w celu poddania ocenie w ramach kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt 12.4 SIWZ e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze istotnych postanowień umowy.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)