Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Gmina Nowy Dwór Gdański
Miejscowość Nowy Dwór Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655316-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia.
Obejmuje zakup i dostawę nowego specjalistycznego sprzętu na potrzeby Gminy Nowy Dwór Gdański, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części:
CZĘŚĆ 1 – Zakup i dostawa 3 przyczep przeciwpowodziowych interwencyjnych typu A wraz z wyposażeniem: Wał przeciwpowodziowy PCV – 12 szt., Worki – 600 szt., Agregat prądotwórczy – 3 szt., Najaśnica + maszt – 6 szt., Przedłużacz – 3 szt., Akumulatorowy zestaw oświetleniowy LED – 3 szt., Latarka przenośna LED – 12 szt., Przełącznik 75/52 – 6 szt., Wąż tłoczny W 75 – 18 szt., Wąż tłoczny W 52 – 18 szt., Łopata – 12 szt., Pompa pływająca – ilość 3 szt., Pompa szlamowa – ilość 3 szt., Pompa elektryczna zanurzeniowa – 3 szt., Radiostacja przenośna – 12 szt., Skafander lekki – 12 szt., Wąż ssawny 75 – 6 szt., Smok ssawny 75 – 3 szt., Rękawice – 12 par, Siekierka – 6 szt., Linka ratownicza – 3 szt., Nóż ratowniczy – 3 szt.
CZĘŚĆ 2 – Zakup i dostawa przyczepy przeciwpowodziowej interwencyjnej typu B wraz z namiotem pneumatycznym sypialnianym i wyposażeniem: Agregat prądotwórczy – 1 szt., Nagrzewnica olejowa – 1 szt., Rękaw do nagrzewnicy – 1 szt., Termostat do nagrzewnicy – 1 szt., Pompka do namiotu – 1 szt. , Wąż do pompki – 1 szt., Lampa oświetleniowa do namiotu – 3 szt., Przedłużacz – 1 szt., Mocowania do namiotu – 12 szt., Krzesła – 18 szt., Stoły – 2 szt., Zestaw PSP R1 – ilość 1 szt., Akumulatorowy zestaw oświetleniowy LED

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b982195-f636-4af5-8c49-ecb57416b1fb
Biuletyn 655316-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowy Dwór Gdański
Regon 17074789100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wejhera
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 82100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 552 472 401
Zamawiajacy fax 552 472 405
Zamawiajacy email urzad@miastonowydwor.pl
Adres strony url www.bip.miastonowydwor.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.miastonowydwor.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiotowe postępowanie współfinansowane jest ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczenie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.miastonowydwor.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.miastonowydwor.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty kurierskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego
Numer referencyjny ZP.271.28.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia. Obejmuje zakup i dostawę nowego specjalistycznego sprzętu na potrzeby Gminy Nowy Dwór Gdański, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: CZĘŚĆ 1 – Zakup i dostawa 3 przyczep przeciwpowodziowych interwencyjnych typu A wraz z wyposażeniem: Wał przeciwpowodziowy PCV – 12 szt., Worki – 600 szt., Agregat prądotwórczy – 3 szt., Najaśnica + maszt – 6 szt., Przedłużacz – 3 szt., Akumulatorowy zestaw oświetleniowy LED – 3 szt., Latarka przenośna LED – 12 szt., Przełącznik 75/52 – 6 szt., Wąż tłoczny W 75 – 18 szt., Wąż tłoczny W 52 – 18 szt., Łopata – 12 szt., Pompa pływająca – ilość 3 szt., Pompa szlamowa – ilość 3 szt., Pompa elektryczna zanurzeniowa – 3 szt., Radiostacja przenośna – 12 szt., Skafander lekki – 12 szt., Wąż ssawny 75 – 6 szt., Smok ssawny 75 – 3 szt., Rękawice – 12 par, Siekierka – 6 szt., Linka ratownicza – 3 szt., Nóż ratowniczy – 3 szt. CZĘŚĆ 2 – Zakup i dostawa przyczepy przeciwpowodziowej interwencyjnej typu B wraz z namiotem pneumatycznym sypialnianym i wyposażeniem: Agregat prądotwórczy – 1 szt., Nagrzewnica olejowa – 1 szt., Rękaw do nagrzewnicy – 1 szt., Termostat do nagrzewnicy – 1 szt., Pompka do namiotu – 1 szt. , Wąż do pompki – 1 szt., Lampa oświetleniowa do namiotu – 3 szt., Przedłużacz – 1 szt., Mocowania do namiotu – 12 szt., Krzesła – 18 szt., Stoły – 2 szt., Zestaw PSP R1 – ilość 1 szt., Akumulatorowy zestaw oświetleniowy LED
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, formularz cenowy sprzętu - wg wzoru na załączniku nr 6a i/lub 6b do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy PZP. 2. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej mowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji umowy jest dopuszczalna: a) gdy wykonanie przedmiotu Umowy w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego, tj. w sytuacji grożącej zaistnieniem szkody finansowej po stronie Zamawiającego, b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy w założonym terminie. Zamawiający dopuszcza taką sytuację tylko w sytuacji gdy ww. zmiany obowiązujących przepisów prawa, były niemożliwe do przewidzenia do upływu terminu składania oferty, c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu dostawy. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, 2) zmiany wynagrodzenia będące wynikiem zmiany wysokości stawek podatku VAT; 3) wprowadzenie podwykonawcy nie wskazanego w ofercie. 4. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany danych teleadresowych i zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 5. Wskazanie powyższych okoliczności umożliwiających uzgodnienie zmian umowy nie stanowi jednoczesnego zobowiązania Zamawiającego do takiego uzgodnienia.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: ­ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Dworu Gdańskiego z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański ­ inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim jest Pan Krzysztof Pukaczewski, kontakt: adres e-mail pukaczewski@hotmail.com ­ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego. ­ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; ­ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ­ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ­ posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *** d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO ­ nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Podmioty działające jako wykonawcy przetwarzający dane osobowe podmiotów współpracujących w celu uzyskania i realizacji przedmiotowego zamówienia tj. dane osobowe udostępnione przez podmioty trzecie, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp, dane osobowe konsorcjantów, dane osobowe podwykonawców, zobowiązani są do spełnienia wobec nich obowiązku informacyjnego zgodnego z RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa 3 przyczep przeciwpowodziowych interwencyjnych typu A wraz z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 63
Zalacznik krotki opis Obejmuje zakup i dostawę nowego specjalistycznego sprzętu na potrzeby Gminy Nowy Dwór Gdański, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. CZĘŚĆ 1 – Zakup i dostawa 3 przyczep przeciwpowodziowych interwencyjnych typu A wraz z wyposażeniem: Wał przeciwpowodziowy PCV – 12 szt., Worki – 600 szt., Agregat prądotwórczy – 3 szt., Najaśnica + maszt – 6 szt., Przedłużacz – 3 szt., Akumulatorowy zestaw oświetleniowy LED – 3 szt., Latarka przenośna LED – 12 szt., Przełącznik 75/52 – 6 szt., Wąż tłoczny W 75 – 18 szt., Wąż tłoczny W 52 – 18 szt., Łopata – 12 szt., Pompa pływająca – ilość 3 szt., Pompa szlamowa – ilość 3 szt., Pompa elektryczna zanurzeniowa – 3 szt., Radiostacja przenośna – 12 szt., Skafander lekki – 12 szt., Wąż ssawny 75 – 6 szt., Smok ssawny 75 – 3 szt., Rękawice – 12 par, Siekierka – 6 szt., Linka ratownicza – 3 szt., Nóż ratowniczy – 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa przyczepy przeciwpowodziowej interwencyjnej typu B wraz z namiotem i wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 63
Zalacznik krotki opis Obejmuje zakup i dostawę nowego specjalistycznego sprzętu na potrzeby Gminy Nowy Dwór Gdański, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. CZĘŚĆ 2 – Zakup i dostawa przyczepy przeciwpowodziowej interwencyjnej typu B wraz z namiotem pneumatycznym sypialnianym i wyposażeniem: Agregat prądotwórczy – 1 szt., Nagrzewnica olejowa – 1 szt., Rękaw do nagrzewnicy – 1 szt., Termostat do nagrzewnicy – 1 szt., Pompka do namiotu – 1 szt. , Wąż do pompki – 1 szt., Lampa oświetleniowa do namiotu – 3 szt., Przedłużacz – 1 szt., Mocowania do namiotu – 12 szt., Krzesła – 18 szt., Stoły – 2 szt., Zestaw PSP R1 – ilość 1 szt., Akumulatorowy zestaw oświetleniowy LED
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)