Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663910-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331260009, 331115006, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety):
Pakiet 1: Dostawa piaskarki profilaktycznej na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM
Pakiet 2: Dostawa mikrosilnika implantologicznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM
Pakiet 3: Dostawa jezdnego aparatu RTG na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM
Pakiet 4: Dostawa perioskopu na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM
Pakiet 5: Dostawa mikrosilników endodontycznych na potrzeby Katedry Stomatologii Zachowawczej WUM
Pakiet 6: Dostawa mikrosilnika endodontycznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM
Pakiet 7: Dostawa mobilnego chirurgicznego ssaka dentystycznego na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM
Pakiet 8: Dostawa urządzenia do automatycznej konserwacji końcówek stomatologicznych na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM
Pakiet 9: Dostawa optyki artroskopowej z pojemnikiem do sterylizacji na potrzeby Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM
Pakiet 10: Dostawa lampy polimeryzacyjnej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM
Pakiet 11: Dostawa prasy hydraulicznej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM
Pakiet 12: Dostawa mieszadła wraz z wyposażeniem na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów jw., z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1- 2.12.
3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1)uzgodnienie terminu dostawy z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM wskazanej w Protokole odbioru;
2)dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w następujących jednostkach organizacyjnych WUM:
a)Pakiet 1 – Zakład Stomatologii Dziecięcej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa
b)Pakiety 2 – Zakład Stomatologii Dziecięcej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa
c)Pakiet 3 – Zakład Stomatologii Dziecięcej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa
d)Pakiet 4 – Zakład Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa
e)Pakiet 5 – Katedra Stomatologii Zachowawczej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa
f)Pakiet 6 – Zakład Stomatologii Zintegrowanej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa
g)Pakiet 7 – Zakład Chirurgii Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa
h)Pakiet 8 – Zakład Chirurgii Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa
i)Pakiet 9 –Klinika Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM, ul. Lindleya 4, 02-248 Warszawa
j)Pakiet 10 – Katedra Protetyki Stomatologicznej WUM ,ul. Nowogrodzka 59, pawilon XIA, 02-006 Warszawa
k)Pakiet 11 - Katedra Protetyki Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, pawilon XIA 02-006 Warszawa
l)Pakiet 12 Katedra Protetyki Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, pawilon XIA 02-006 Warszawa
3)instalacja – rozumiana jako rozpakowanie, montaż urządzenia, podłączenie do mediów oraz uruchomienie urządzenia i sprawdzenie poprawności jego działania, a także przeprowadzenie testów akceptacyjnych i specjalistycznych o ile dotyczy;
4)przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi urządzenia;
5)wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6)przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (użytkownikowi), potwierdzone protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa, tel.: 22/57-20-831 i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d0841c3e-9b32-4a39-a360-f7dc2bfb9c2c
Biuletyn 663910-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 000288917
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225720366, 225720373
Zamawiajacy fax 225720363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 307
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety
Numer referencyjny AEZ/S-134/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety): Pakiet 1: Dostawa piaskarki profilaktycznej na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM Pakiet 2: Dostawa mikrosilnika implantologicznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM Pakiet 3: Dostawa jezdnego aparatu RTG na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM Pakiet 4: Dostawa perioskopu na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM Pakiet 5: Dostawa mikrosilników endodontycznych na potrzeby Katedry Stomatologii Zachowawczej WUM Pakiet 6: Dostawa mikrosilnika endodontycznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM Pakiet 7: Dostawa mobilnego chirurgicznego ssaka dentystycznego na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM Pakiet 8: Dostawa urządzenia do automatycznej konserwacji końcówek stomatologicznych na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM Pakiet 9: Dostawa optyki artroskopowej z pojemnikiem do sterylizacji na potrzeby Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM Pakiet 10: Dostawa lampy polimeryzacyjnej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM Pakiet 11: Dostawa prasy hydraulicznej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM Pakiet 12: Dostawa mieszadła wraz z wyposażeniem na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów jw., z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1- 2.12. 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)uzgodnienie terminu dostawy z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM wskazanej w Protokole odbioru; 2)dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w następujących jednostkach organizacyjnych WUM: a)Pakiet 1 – Zakład Stomatologii Dziecięcej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa b)Pakiety 2 – Zakład Stomatologii Dziecięcej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa c)Pakiet 3 – Zakład Stomatologii Dziecięcej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa d)Pakiet 4 – Zakład Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa e)Pakiet 5 – Katedra Stomatologii Zachowawczej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa f)Pakiet 6 – Zakład Stomatologii Zintegrowanej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa g)Pakiet 7 – Zakład Chirurgii Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa h)Pakiet 8 – Zakład Chirurgii Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa i)Pakiet 9 –Klinika Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM, ul. Lindleya 4, 02-248 Warszawa j)Pakiet 10 – Katedra Protetyki Stomatologicznej WUM ,ul. Nowogrodzka 59, pawilon XIA, 02-006 Warszawa k)Pakiet 11 - Katedra Protetyki Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, pawilon XIA 02-006 Warszawa l)Pakiet 12 Katedra Protetyki Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, pawilon XIA 02-006 Warszawa 3)instalacja – rozumiana jako rozpakowanie, montaż urządzenia, podłączenie do mediów oraz uruchomienie urządzenia i sprawdzenie poprawności jego działania, a także przeprowadzenie testów akceptacyjnych i specjalistycznych o ile dotyczy; 4)przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi urządzenia; 5)wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 6)przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (użytkownikowi), potwierdzone protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa, tel.: 22/57-20-831 i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.
Cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu: - zostanie złożona jedna oferta Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. - Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.), Zamawiający żąda: a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załączniki nr 2.1 – 2.12 do SIWZ, odpowiednio dla Pakietu od 1 do 12 Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Karty katalogowe, instrukcje obsługi producenta, dystrybutora lub autoryzowanego przedstawiciela producenta (wskazujące producenta i model oferowanych urządzeń/ numer katalogowy), potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla których Zamawiający w ww. Załącznikach określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
Inne dokumenty niewymienione Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany modelu oferowanego urządzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, 2) w przypadku gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego urządzenia na urządzenie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniające uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, 3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że w przypadku: - osób fizycznych, - osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, - członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyska bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa; reprezentowany przez Rektora WUM 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu”.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1: Dostawa piaskarki profilaktycznej na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami: Pakiet 1: Dostawa piaskarki profilaktycznej na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2: Dostawa mikrosilnika implantologicznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami: Pakiet 2: Dostawa mikrosilnika implantologicznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3: Dostawa jezdnego aparatu RTG na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33111500-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami: Pakiet 3: Dostawa jezdnego aparatu RTG na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4: Dostawa perioskopu na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami:Pakiet 4: Dostawa perioskopu na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5: Dostawa mikrosilników endodontycznych na potrzeby Katedry Stomatologii Zachowawczej WUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami:Pakiet 5: Dostawa mikrosilników endodontycznych na potrzeby Katedry Stomatologii Zachowawczej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6: Dostawa mikrosilnika endodontycznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami: Pakiet 6: Dostawa mikrosilnika endodontycznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7: Dostawa mobilnego chirurgicznego ssaka dentystycznego na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami: Pakiet 7: Dostawa mobilnego chirurgicznego ssaka dentystycznego na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8: Dostawa urządzenia do automatycznej konserwacji końcówek stomatologicznych na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami: Pakiet 8: Dostawa urządzenia do automatycznej konserwacji końcówek stomatologicznych na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9: Dostawa optyki artroskopowej z pojemnikiem do sterylizacji na potrzeby Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami: Pakiet 9: Dostawa optyki artroskopowej z pojemnikiem do sterylizacji na potrzeby Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10: Dostawa lampy polimeryzacyjnej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami: Pakiet 10: Dostawa lampy polimeryzacyjnej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11: Dostawa prasy hydraulicznej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33126000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na części zamówienia zwane dalej Pakietami: Pakiet 11: Dostawa prasy hydraulicznej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2.11 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)