Dostawa materiałów jednorazowych na zabezpieczenie funkcjonowania Bloku Operacyjnego dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu”

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664000-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów jednorzowych na zabezpieczenie funkcjionowania Bloku Operacyjnego naszego szpital.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 668f2d64-6cf5-43de-8b28-1077dfc11495
Biuletyn 664000-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Regon 931082610
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 52-114
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 428 631,
Zamawiajacy fax 713 465 172
Zamawiajacy email przetargi@falkiewicza.internetdsl.pl,
Adres strony url http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Służba zdrowia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/zamowienia_publiczne.htm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistycznyim. A. Falkiewicza we Wrocławiu Warszawska 2 52-114 Wrocław Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów jednorazowych na zabezpieczenie funkcjonowania Bloku Operacyjnego dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu”
Numer referencyjny ZP/PN-21/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów jednorzowych na zabezpieczenie funkcjionowania Bloku Operacyjnego naszego szpital.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz min. 2 zrealizowanych dostaw o wartości min. 20 tys. zł (brutto).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie próbek 2 szt. ( Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną) i kart technicznych - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Szczegółowe wymagania opisane w poszczególnych pakietach. Załączona próbka muszi potwierdzać wszystkie żądane parametry.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowania oświadczenia: W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) formularza powiadomienia/ zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych ).Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić: Deklarację Zgodności wydaną przez producenta oraz Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), formularz zgłoszenia ze szczegółowym opisem, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst amawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT - §6 ust. 5 b) Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) c) Zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie. d) zmianę terminu realizacji przedmiotowej umowy określoną w § 3 w sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment z poszczególnych pakietów, a zaistnieje uzasadniona potrzeba Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością , jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej tożsamego asortymentu. e) Wykonawca może zaproponować niższe ceny w wyniku akcji promocyjnej na dostarczany asortyment. f) Zmianę umowy zgodnie art. 144 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sterylny fartuch chirurgiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga dostarczenia próbek – 2 szt. i karty techniczne potwierdzające wymagane parametry. Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną.
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie przy pakiecie. Dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje sie przy pakiecie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw uniwersalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga dostarczenia próbek – 2 szt. i karty techniczne potwierdzające wymagane parametry. Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną.
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie przy pakiecie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw do laparoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga dostarczenia próbek – 2 szt. i karty techniczne potwierdzające wymagane parametry. Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną.
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie przy pakiecie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw ginekologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga dostarczenia próbek – 2 szt. i karty techniczne potwierdzające wymagane parametry. Zamawiający dopuszcza próbkę niesterylną.
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje sie przy pakiecie.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jałowy zestaw wieloelementowy do cięcia cesarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zmówienia znajduje sie przy pakiecie.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)