GuidZP400 |
6a7afeb9-9b3c-439c-8f55-a95ff23b3525
|
Biuletyn |
662446-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
|
Regon |
27064118400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworzno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 6164482 w. 292
|
Zamawiajacy fax |
327 519 844
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpital.jaw.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.jaw.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital.jaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie (V piętro) w formie papierowej w zamkniętej kopercie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul.Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
,,Dostawa materiałów szewnych i hemostatycznych oraz taśm przy nietrzymaniu moczu (powtórka) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”
|
Numer referencyjny |
SZP.III.240/31/18/P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych i hemostatycznych oraz sukcesywna dostawa taśm przy nieotrzymaniu moczu do szpitala. Przedmiot zamówienia podzielony został na 21 pakietów:
|
Cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W związku z faktem, że Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postepowaniu nie żąda w tym zakresie złożenia oświadczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowane produkty posiadają świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.21.). 2. Próbki oferowanych wyrobów medycznych, po 2 szt. do pakietów 1-11,19,20 za wyjątkiem pakietu 5, w którym wystarczy próbka w ilości 2 szt tylko do pozycji 1 lub 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ.4. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5, rozdz. V SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13.Dokumenty, o których mowa w pkt 6, rozdz. V SIWZ, oraz inne niż oświadczenia o których
mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14.Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o
udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.- Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynaleŜności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: wzór 4a i 4b: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia d) zmiany cen urzędowych, e) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu,
co produkt oferowany). f) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. g) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-f, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-01-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
16. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
16.1 Administratorem danych osobowych jest:
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno
tel. 32 616 44 82; fax. 32 751 98 44; www.szpital.jaw.pl
16.2 Inspektor Ochrony Danych
We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych w SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie można kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych: iodo@szpital.jaworzno.pl
16.3 Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna przetwarzania
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przetwarzane są w celu realizacji umów cywilnoprawnych, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. b, c lub f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679 (RODO).Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji celu.
16.4 Informacje o odbiorcach danych osobowych
Dane osobowe kontrahentów mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, dostawcom usług (np. technicznych, organizacyjnych, teleinformatycznych, firmom kurierskim i pocztowym), organom administracji publicznej i samorządom zawodowym.
16.5 Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przechowywane są przez okres niezbędny dla realizacji celu, w szczególności złożenia, badania, wyboru oferty oraz dla potrzeb rachunkowych i podatkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przez okres przedawnienia roszczeń związanych z realizacją celu.
16.6 Prawa przysługujące klientom w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany oraz prawo do złożenia oświadczenia o wycofaniu zgody w dowolnym momencie jeżeli dane przetwarzane są na podstawie zgody, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania jeżeli dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
16.7 Informacja o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego
Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Urząd Ochrony Danych Osobowych; ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa
tel. 22 531 03 00; fax. 22 531 03 01; Godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00
16.8 Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
16.9 Wykonawca winien wraz z ofertą (zgodnie z treścią formularza ofertowego) złożyć oświadczenie
- że zapoznał się z Informacją na temat przetwarzania danych osobowych w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie oraz że został poinformowany/a o dostępności ww. informacji na stronie internetowej Szpitala www.szpital.jaw.pl oraz na tablicach informacyjnych.
- że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 2 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 3 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 4 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 5 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 6 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 7 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Nici niewchłanialne 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici niewchłanialnych 1 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Nici niewchłanialne 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici niewchłanialnych 2 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Nici niewchłanialne 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici niewchłanialnych 3 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Nici niewchłanialne plecione
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici niewchłanialnych plecionych do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Plastry skórne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastrów skórnych do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Taśma do szycia narządów miąższowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa taśmy do szycia narządów miąższowych do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Szew ewenteracyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szwu ewenteracyjnego do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Materiały hemostatyczne 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141127-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hemostatycznych 1 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Wosk kostny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
09221300-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wosku kostnego do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Materiały hemostatyczne 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141127-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hemostatycznych 2 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Podwiązka do zabiegów laparoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podwiązki do zabiegów laparoskopowych do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 8 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Nici niewchłanialne do szycia więzadeł
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici niewchłanialnych do szycia więzadeł do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Taśmy przy nieotrzymaniu moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania od podpisania umowy do 27.11.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa taśmy przy nieotrzymaniu moczu do szpitala.
|
| |