GuidZP400 |
678f1255-c997-4d5b-8ee6-215eab831818
|
Biuletyn |
663680-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
29807000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00665
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 8252031 w. 355, 356
|
Zamawiajacy fax |
022 8252031 w. 355
|
Zamawiajacy email |
zamowienia-publiczne@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalnowowiejski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnowowiejski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnowowiejski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Kancelarii Ogólnej pok nr 92 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w pkt 15 SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
Numer referencyjny |
19/DZP/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27 w ilościach i asortymencie, który został szczegółowo określony w załączniku nr 2A – 2G do SIWZ (formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia).
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów, które obrazuje załącznik nr załącznik nr 2A – 2G do SIWZ.
2. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A – 2G do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
3. Oferowane i dostarczone środki czystościowe muszą spełniać minimalne wymagania – nie gorsze niż – określone w formularzu cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 2A – 2G do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Nie dotyczy.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
a) karty charakterystyki oraz ulotki informacyjne - dotyczy pakietu nr 1 (poz. 1, 2, 3, 4 i 5), pakietu nr 2 (poz. 11) i pakietu nr 5 (poz. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 i 12),
b) potwierdzenie zgłoszenia do Europejskiego Portalu Zgłaszania Kosmetyków (CPNP) - dotyczy pakietu nr 5 (poz. 6, 9, 10 i 11).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ),
b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia (zgodny
w treści z załącznikiem nr 2 (A-G) do SIWZ – tylko w zakresie danej części/ pakietu na który składana jest oferta,
c) w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę,
d) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w pkt 11.1 SIWZ (zgodne w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wskazanych w pkt 11.1. 3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4) Zamawiający wymaga aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 1, zawierało w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i dołączony do oferty w oryginale lub w notarialnie poświadczonej kopii. 3. Inne dokumenty składane w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie o którym mowa w ppkt 3 lit. a) będzie podlegało złożeniu na wezwanie Zamawiającego jeżeli Wykonawca nie złoży go w trybie przewidzianym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający odstąpi od żądania dokumentu o którym mowa w ppkt 3 lit. a) jeżeli na daną część zamówienia wpłynie tylko jedna oferta.
|
Wadium |
Nie dotyczy.
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Obejmuje ustanowienie |
Nie dotyczy.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy.
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy.
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy.
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy.
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy.
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy.
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy.
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy.
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy.
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy.
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy.
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy.
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy.
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy.
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy.
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy.
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy.
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy.
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy.
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy.
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 5.
3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, w zakresie zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany ustawowej tej stawki (zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów).
4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, uwzględnienie nowej stawki (i związana
z tym zmiana ceny brutto) następować będzie automatycznie w dacie określonej przez przepisy wprowadzające zmianę stawki podatku VAT bez konieczności podpisywania odrębnego aneksu.
5. Niezależnie od postanowień ust. 1, Umowa może zostać zmieniona w pozostałym zakresie dopuszczalnym przez art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy.
|
IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 1 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 1 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 2 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 2 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 3 dla Szpitala Nowowiejskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 3 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 4 dla Szpitala Nowowiejskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 4 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 5 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 5 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 6 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 6 dla Szpitala Nowowiejskiego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 7 dla Szpitala Nowowiejskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czystościowych w zakresie pakietu nr 7 dla Szpitala Nowowiejskiego
|
| |