Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-11 00:00:00
Instytucja Powiat Rycki
Miejscowość Ryki
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663956-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla ZSZ Nr 1 
w Rykach, ZSZ Nr 2 w Rykach, ZSZ Nr 1 w Dęblinie oraz ZSZ Nr 2 w Dęblinie 
w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, 
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu i oprogramowania, w zakresie określonym w Załączniku nr 1, 2, 3a i 3b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w tym:
a) do ZSZ nr 1 w Rykach, ul. Żytnia 5, 08-500 Ryki:
− komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 14 kpl.,
− komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 15 kpl.,
− projektor multimedialny – 2 szt.
b) do ZSZ nr 2 w Rykach, ul. Leona Wyczółkowskiego 10, 08-500 Ryki:
− komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 40 kpl.,
− drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4– 3 szt.
c) do ZSZ nr 1 w Dęblinie, ul. Tysiąclecia 3, 08-530 Dęblin:
− komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 1 kpl.,
− komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 21 kpl.,
− komputer stacjonarny (serwer) wraz z oprogramowaniem – 12 kpl.,
− serwer wraz z oprogramowaniem – 1 kpl.,
− analizator sieciowy z funkcją testera okablowania sieciowego – 1 szt.,
− programowalny przełącznik – 1 szt.,
− tester okablowania sieciowego – 5 szt.,
− projektor multimedialny – 1 szt.,
d) do ZSZ nr 2 w Dęblinie, ul. Marii Dąbrowskiej 3B, 08-530 Dęblin:
− komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 16 kpl.,
− komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 16 kpl.,
− komputer stacjonarny (serwer) wraz z oprogramowaniem – 1 kpl.
2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania,
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność),
5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 7 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami.

Uwaga:
1) Dla każdego urządzenia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać naklejki informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie 
z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html
2) Urządzenia muszą wywierać pozytywny wpływ na promowanie zasady równości oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Zakłada się, że wsparta infrastruktura będzie w pełni dostępna dla wszystkich potencjalnych interesariuszy, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Zakupione wyposażenie dostosowane do będzie potrzeb osób z niepełnosprawnościami (np. laptopy dostosowane do potrzeb osób niedowidzących).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca dostawy i rozmieszczenia sprzętu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4eba0d88-a413-4a86-ab5c-f102fe97821f
Biuletyn 663956-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Rycki
Regon 43101944800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyczółkowskiego
Zamawiajacy miejscowosc Ryki
Zamawiajacy kod pocztowy 08500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 8657450, 8657472
Zamawiajacy fax 818 651 966
Zamawiajacy email promocja@ryki.powiat.pl
Adres strony url www.spryki.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spryki.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój nr 103 (sekretariat) – I piętro. Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w zdaniu pierwszym, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”
Numer referencyjny EZ.042.6.50.2016
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla ZSZ Nr 1 
w Rykach, ZSZ Nr 2 w Rykach, ZSZ Nr 1 w Dęblinie oraz ZSZ Nr 2 w Dęblinie 
w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, 
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu i oprogramowania, w zakresie określonym w Załączniku nr 1, 2, 3a i 3b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w tym: a) do ZSZ nr 1 w Rykach, ul. Żytnia 5, 08-500 Ryki: − komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 14 kpl., − komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 15 kpl., − projektor multimedialny – 2 szt. b) do ZSZ nr 2 w Rykach, ul. Leona Wyczółkowskiego 10, 08-500 Ryki: − komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 40 kpl., − drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4– 3 szt. c) do ZSZ nr 1 w Dęblinie, ul. Tysiąclecia 3, 08-530 Dęblin: − komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 1 kpl., − komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 21 kpl., − komputer stacjonarny (serwer) wraz z oprogramowaniem – 12 kpl., − serwer wraz z oprogramowaniem – 1 kpl., − analizator sieciowy z funkcją testera okablowania sieciowego – 1 szt., − programowalny przełącznik – 1 szt., − tester okablowania sieciowego – 5 szt., − projektor multimedialny – 1 szt., d) do ZSZ nr 2 w Dęblinie, ul. Marii Dąbrowskiej 3B, 08-530 Dęblin: − komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 16 kpl., − komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 16 kpl., − komputer stacjonarny (serwer) wraz z oprogramowaniem – 1 kpl. 2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność), 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 7 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami. Uwaga: 1) Dla każdego urządzenia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać naklejki informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie 
z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html 2) Urządzenia muszą wywierać pozytywny wpływ na promowanie zasady równości oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Zakłada się, że wsparta infrastruktura będzie w pełni dostępna dla wszystkich potencjalnych interesariuszy, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Zakupione wyposażenie dostosowane do będzie potrzeb osób z niepełnosprawnościami (np. laptopy dostosowane do potrzeb osób niedowidzących). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca dostawy i rozmieszczenia sprzętu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał, a w przypadku świadczeń o charakterze okresowym lub ciągłym 
- wykonuje należycie: co najmniej jedno (1) zamówienie (realizowane 
w ramach jednej umowy) polegające na dostawie sprzętu komputerowego, o wartości minimum 300 000,00 zł brutto. Uwaga: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy 
i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy, 9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2019-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości
5 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).

Criterion

Kryteria Gwarancja na sprzęt
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)