Dostawa urządzeń telefonii IP wraz z dostawą pakietów serwisowych dla zaoferowanego sprzętu

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt sieci telefonicznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663829-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 324290006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie zostało podzielone części na 2 niżej opisane części:
Część 1: Telefon IP typu E – 200 sztuk (zamówienie podstawowe). Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 2 Istotnych postanowień umowy, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu umowy co najmniej w zakresie ilości co najmniej 200 sztuk (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości sprzętu określonego w załączniku nr 1 jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 260 sztuk (25%) zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji, określonego w § 3.
Część 2: Telefon IP typu A – 7 sztuk, B – 10 sztuk, C – 30 sztuk, D – 20 sztuk
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części postępowania. Oferta winna obejmować cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia w danej części postępowania.
Minimalne parametry techniczne i jakościowe zamawianego sprzętu opisano w załączniku numer 5.1 i 5.2. do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających wszystkie wymagania opisane w załączniku numer 5.1. i 5.2. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c53a58a-0ebc-491d-a31f-bbf27b4600cc
Biuletyn 663829-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 930156216
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń telefonii IP wraz z dostawą pakietów serwisowych dla zaoferowanego sprzętu
Numer referencyjny PU-2380-237-057-171/2018/MA
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Postępowanie zostało podzielone części na 2 niżej opisane części: Część 1: Telefon IP typu E – 200 sztuk (zamówienie podstawowe). Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 2 Istotnych postanowień umowy, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu umowy co najmniej w zakresie ilości co najmniej 200 sztuk (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości sprzętu określonego w załączniku nr 1 jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 260 sztuk (25%) zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji, określonego w § 3. Część 2: Telefon IP typu A – 7 sztuk, B – 10 sztuk, C – 30 sztuk, D – 20 sztuk Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części postępowania. Oferta winna obejmować cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia w danej części postępowania. Minimalne parametry techniczne i jakościowe zamawianego sprzętu opisano w załączniku numer 5.1 i 5.2. do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających wszystkie wymagania opisane w załączniku numer 5.1. i 5.2. do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32429000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-02-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot objęty zamówieniem podstawowym od dnia 31.01.2019 r. do dnia 15.02.2019 r. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, realizacja przedmiotu umowy w zakresie zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie od dnia 31.01.2019 r. do dnia 12.03.2019r. 3.4. Klauzula informacyjna RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Podwale 31-33, kod 50-040 Wrocław;  Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych - Tel 71 340 35 98; e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PU-239-057-171/2018/MA prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z §13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126), od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załącznikach numer 5.1 i 5.2 do SIWZ, przedstawienia: 4.1. opisu technicznego oferowanego sprzętu potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w załącznikach numer 5.1. i 5.2 do SIWZ – załączniki nr 5.1. 5.2 do SIWZ (w zależności od części, której oferta dotyczy). 4.1.1. W załącznikach nr 5.1. i 5.2. należy złożyć pisemne oświadczenie, że oferowane urządzenia posiadają co najmniej parametry i funkcjonalności określone przez Zamawiającego jako minimalne. 4.1.2. W przypadku rozbieżności pomiędzy danymi zawartymi w opisie technicznym, a załączonymi do oferty dokumentami potwierdzającymi parametry oferowanego sprzętu, Zamawiający przyjmie do oceny ofert parametry ujęte w kartach katalogowych lub dokumentach równoważnych. 4.1.3. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do producenta lub przedstawiciela producenta o potwierdzenie parametrów technicznych oferowanego sprzętu. Oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału (podstawa prawna: §14 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126) . 4.2. dokumentów potwierdzających parametry oferowanego sprzętu (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne równoważne dokumenty zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia i potwierdzające co najmniej wymagania i funkcjonalności wskazane poniżej. Spełnianie pozostałych wymagań określonych przez Zamawiającego zostanie potwierdzone przez złożenie opisu technicznego oferowanego sprzętu zawartego w załącznikach nr 5.1. i 5.2. do SIWZ. 4.2.1. Karta katalogowa winna potwierdzać co najmniej: Telefon E. Karta katalogowa musi zawierać co najmniej następujące informacje: - telefon posiada/obsługuje następujące kodeki G711a, G711u, G729ab, G722, iLBC - obsługuje obsługuje co najmniej 2 linie - posiada co najmniej 4 programowalne klawisze funkcyjne - posiada wbudowany przełącznik 10/100 Mbps - posiada monochromatyczny wyświetlacz o rozmiarach min. 396x162 piksele, przekątna 3,5 cala - posiada wbudowany zestaw głośnomówiący Telefon D. Karta katalogowa musi zawierać co najmniej następujące informacje: - telefon posiada/obsługuje następujące kodeki G711a, G711u, G729ab, G722, iLBC - obsługuje obsługuje co najmniej 16 linii - posiada co najmniej 4 programowalne klawisze funkcyjne - posiada wbudowany przełącznik 10/100 Mbps - posiada monochromatyczny wyświetlacz o rozmiarach min. 396x162 piksele, przekątna 3,5 cala - posiada wbudowany zestaw głośnomówiący Telefon C. Karta katalogowa musi zawierać co najmniej następujące informacje: - telefon posiada/obsługuje następujące kodeki G711a, G711u, G729a, iLBC - obsługuje obsługuje co najmniej 5 linii - posiada co najmniej 4 programowalne klawisze funkcyjne - posiada wbudowany przełącznik 10/100/1000 Mbps - posiada monochromatyczny wyświetlacz o rozmiarach min. 800x480 pikseli, przekątna 5 cali - posiada wbudowany zestaw głośnomówiący Telefon B. Karta katalogowa musi zawierać co najmniej następujące informacje: - telefon posiada/obsługuje następujące kodeki G711a, G711u, G729a, iLBC - obsługuje obsługuje co najmniej 5 linii - posiada co najmniej 4 programowalne klawisze funkcyjne - posiada wbudowany przełącznik 10/100/1000 Mbps - posiada kolorowy wyświetlacz o rozmiarach min. 800x480 pikseli, przekątna 5 cali - posiada wbudowany zestaw głośnomówiący Telefon A. Karta katalogowa musi zawierać co najmniej następujące informacje: - telefon posiada wbudowaną kamerę o rozdzielczości co najmniej 720p HD - telefon posiada/obsługuje następujące kodeki G711a, G711u, G729a, iLBC - obsługuje obsługuje co najmniej 5 linii - posiada co najmniej 4 programowalne klawisze funkcyjne - posiada wbudowany przełącznik 10/100/1000 Mbps - posiada kolorowy wyświetlacz o rozmiarach min. 800x480 pikseli, przekątna 5 cali - posiada wbudowany zestaw głośnomówiący 4.2.2. W przypadku dołączenia kart katalogowych sprzętu opracowanych przez producenta urządzenia, jeżeli nie udostępnia on dokumentacji w języku polskim, dopuszczalna jest wersja anglojęzyczna. 4.2.3. Zamawiający wymaga podania w formularzu ofertowym typu/modelu i producenta oferowanego sprzętu. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (podstawa prawna: §14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126).
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 2.1. Wykonawcy, którzy chcą złożyć oświadczenie wskazane w pkt 3.2 w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesyłają je w terminie składania ofert na adres: monika.andruszkiewicz@wr.policja.gov.pl. 2.2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. 2.4. Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: - Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny. - po stworzeniu przez wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. - podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych. - w przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego, składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu. - Wykonawca przesyła zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej tj. monika.andruszkiewicz@policja.gov.pl, w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy. - Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie. - datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego zamawiającego. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 4 do SIWZ. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w lit. a). Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 3.2. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 postępowania: 2400 zł - dla części 2 postępowania: 1800 zł Wysokość wadium dla wszystkich części postępowania wynosi: 4 200 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32429000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot objęty zamówieniem podstawowym od dnia 31.01.2019 r. do dnia 15.02.2019 r. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, realizacja przedmiotu umowy w zakresie zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie od dnia 31.01.2019 r. do dnia 12.03.2019r.
Zalacznik krotki opis Część 1: Telefon IP typu E – 200 sztuk (zamówienie podstawowe). Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 2 Istotnych postanowień umowy, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu umowy co najmniej w zakresie ilości co najmniej 200 sztuk (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości sprzętu określonego w załączniku nr 1 jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 260 sztuk (25%) zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji, określonego w § 3.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32429000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot objęty zamówieniem podstawowym od dnia 31.01.2019 r. do dnia 15.02.2019 r. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, realizacja przedmiotu umowy w zakresie zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie od dnia 31.01.2019 r. do dnia 12.03.2019r.
Zalacznik krotki opis Część 2: Telefon IP typu A – 7 sztuk, B – 10 sztuk, C – 30 sztuk, D – 20 sztuk
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłuzony termin aktywacji pakietów serwisowych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)