Dostawy jednorazowych zestawów ambulatoryjnych, sterylnych narzędzi chirurgicznych, środków oraz jednorazowych ręczników do pielęgnacji chorych i testów kontroli pracy zgrzewarki z podziałem na 4 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/82/2018

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663895-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są: „Dostawy jednorazowych zestawów ambulatoryjnych, sterylnych narzędzi chirurgicznych, środków oraz jednorazowych ręczników do pielęgnacji chorych i testów kontroli pracy zgrzewarki z podziałem na 4 pakiety wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Jednorazowe sterylne narzędzia chirurgiczne i zestawu ambulatoryjne
II Ręczniki jednorazowe do higieny pacjentów
III Środki do pielęgnacji chorych
IV Test kontroli pracy zgrzewarki
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 5 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 089a65e3-d2a2-46e7-a937-c012cb0383c8
Biuletyn 663895-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322,
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zampub@pirogow.pl,
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro SALA A – dawny Oddz. Kardiologiczny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy jednorazowych zestawów ambulatoryjnych, sterylnych narzędzi chirurgicznych, środków oraz jednorazowych ręczników do pielęgnacji chorych i testów kontroli pracy zgrzewarki z podziałem na 4 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/82/2018
Numer referencyjny ZP/82/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia są: „Dostawy jednorazowych zestawów ambulatoryjnych, sterylnych narzędzi chirurgicznych, środków oraz jednorazowych ręczników do pielęgnacji chorych i testów kontroli pracy zgrzewarki z podziałem na 4 pakiety wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Jednorazowe sterylne narzędzia chirurgiczne i zestawu ambulatoryjne II Ręczniki jednorazowe do higieny pacjentów III Środki do pielęgnacji chorych IV Test kontroli pracy zgrzewarki 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 5 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z:  Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) – dotyczy pakietów I-IV.  Normą PN EN 13795 1-3 – dotyczy pakietu I (poz. 1-5),  Dyrektywą 93/42/EEC klasa IIA – dotyczy Pakietu I (poz. 6-16) wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie I-IV – może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu, 6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawu, rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów I – IV.
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.2. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.3. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej 1.4. zmiany numeru katalogowego produktu, 1.5. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, 1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)