Dostawa żywności do Zespołu Szkół nr 1 im. Jana Pawła II we Władysławowie

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
Miejscowość Władysławowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663913-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 158100009, 155000003, 152200006, 31000002, 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Szkół nr 1 im. Jana Pawła II we Władysławowie w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych
w załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia określone w załączniku nr 4 są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2015r. poz. 1256)
4. Wykonawca oświadcza, że artykuły będące przedmiotem umowy spełniają wymagania jakościowe, a także spełniają wszelkie normy obowiązujące dla tego typu artykułów i zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem, w szczególności, że:
a) artykuły spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej;
b) artykuły są prawidłowo, zgodnie z przepisami, oznakowane;
c) artykuły spełniają wymagane warunki dotyczące właściwości organoleptycznych, fizykochemicznych i mikrobiologicznych w zakresie technologii produkcji, wielkości lub masy oraz wymagania wynikające ze sposobu produkcji, opakowania, prezentacji i oznakowania;
d) artykuły spełniają wymagania sanitarne, weterynaryjne lub fitosanitarne określone dla danego artykułu.
e) artykuły posiadają ważny termin do spożycia właściwy dla danego asortymentu.
f) Artykuły będą dostarczane własnym transportem, na koszt Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych
g) Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów żywnościowych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości,
h) Artykuły będą dostarczane w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej
5. Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy wynosi 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Zespołu Szkół nr 1 im. Jana Pawła II we Władysławowie.
7. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP.
Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania
i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie pozycji do których Zamawiający dopisał wyrażenie „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określa wymagany standard zamawianego asortymentu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się produkty wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany produkt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej Zamawiający rozumie pojedyncze części zamówienia opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5653e6fa-fe95-4a94-bf7b-331f1fd83305
Biuletyn 663913-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
Regon 19130182200000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Hallera
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Władysławowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 745 459
Zamawiajacy fax 586 745 459
Zamawiajacy email joladanielewicz@o2.pl
Adres strony url http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,891.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wladyslawowo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wladyslawowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, operator pocztwy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół‚ Obsługi Placówek Oświatowych, 84-120 Władysławowo, ul.Gen.J.Hallera 19, III piętro, pok. 313
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności do Zespołu Szkół nr 1 im. Jana Pawła II we Władysławowie
Numer referencyjny ZOPO.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Szkół nr 1 im. Jana Pawła II we Władysławowie w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia określone w załączniku nr 4 są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2015r. poz. 1256) 4. Wykonawca oświadcza, że artykuły będące przedmiotem umowy spełniają wymagania jakościowe, a także spełniają wszelkie normy obowiązujące dla tego typu artykułów i zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem, w szczególności, że: a) artykuły spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej; b) artykuły są prawidłowo, zgodnie z przepisami, oznakowane; c) artykuły spełniają wymagane warunki dotyczące właściwości organoleptycznych, fizykochemicznych i mikrobiologicznych w zakresie technologii produkcji, wielkości lub masy oraz wymagania wynikające ze sposobu produkcji, opakowania, prezentacji i oznakowania; d) artykuły spełniają wymagania sanitarne, weterynaryjne lub fitosanitarne określone dla danego artykułu. e) artykuły posiadają ważny termin do spożycia właściwy dla danego asortymentu. f) Artykuły będą dostarczane własnym transportem, na koszt Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych g) Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów żywnościowych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości, h) Artykuły będą dostarczane w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej 5. Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy wynosi 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 6. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Zespołu Szkół nr 1 im. Jana Pawła II we Władysławowie. 7. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie pozycji do których Zamawiający dopisał wyrażenie „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określa wymagany standard zamawianego asortymentu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się produkty wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany produkt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej Zamawiający rozumie pojedyncze części zamówienia opisane w załączniku nr 4 do SIWZ. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 233866,61
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu. 2. Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Gen J Hallera 19, 84-120 Władysławowo działa na podstawie pełnomocnictwa z dnia 02.01.2017 r. Zespołu Szkół nr 1 im Jana Pawła II we Władysławowie Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy PZP 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł umowę z Zespołem Szkół nr 1 im. Jana Pawła II we Władysławowie o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający zawrze z Wykonawcą na każde zadanie osobną umowę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowane produkty spożywcze spełniają wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, w szczególności: - posiadają odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, - posiadają odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - posiadają odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu - posiadają odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunku sanitarne pojazdu, - odpowiadają normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych są klasy I, którą określa rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234.007 w odniesieniu do sektora przetworzonych owoców i warzyw. Powyższe oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03100000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03100000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)