GuidZP400 |
08389368-8a82-4b8c-a643-d862c95c26bf
|
Biuletyn |
663720-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
29498700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sudecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stronie Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-550
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8141488 w. 248
|
Zamawiajacy fax |
748 141 494
|
Zamawiajacy email |
szpital_stronie@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.wcpd.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wcpd.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej SP ZOZ, Sekretariat Centrum, ul. Sudecka 3A, 57-550 Stronie Śląskie,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dolnośląskie e-Zdrowie - Elektroniczna Dokumentacja Medyczna: Rozwój - jednostki psychiatryczne"
|
Numer referencyjny |
ZP-231-08/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z wdrożeniem e-usług i dostawą infrastruktury informatycznej dla Wojewódzkiego Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę i uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (dalej: ZSI) prowadzenia i wymiany elektronicznej dokumentacji medycznej, zarządzania dokumentacją, elektronicznej archiwizacji dokumentacji zgodnie z Załącznikiem Nr 1A; dostawę i instalację sprzętu komputerowego zgodnie z Załącznikiem Nr 1B; dostawa i instalacja bazy danych zgodnie z Załącznikiem Nr 1C; przeszkolenia kadry pracowniczej Zamawiającego; migrację danych z obecnie eksploatowanego systemu do nowego systemu w zakresie określonym w Załączniku Nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach: Nr 1, Nr 1A, Nr 1B, Nr 1C do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
140
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
A. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
1) Co najmniej 3 dostawy o wartości minimum 800 000,00 zł brutto każda, polegających na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego dla podmiotu leczniczego i każda obejmowała wszystkie poniższe zadania:
• dostawę, wdrożenie i konfigurację infrastruktury sprzętowej,
• dostawę wdrożenie i konfigurację oprogramowania do obsługi procesów leczniczych,
• dostawę oprogramowania obejmującego funkcjonalności e-usług.
2) W zakresie dostaw określonych w ppkt. A. 1) SIWZ, wszystkie wdrożenia winny być wykonane w czynnych obiektach udzielających świadczeń zdrowotnych, w tym:
• co najmniej jedna dostawa została zrealizowana w jednostce medycznej o profilu psychiatrycznym,
• co najmniej jedna dostawa została zrealizowana w jednostce świadczącej usługi opiekuńczo – lecznicze.
Wymagania w zakresie legitymowania się doświadczeniem:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienie przez jedną dostawę więcej niż jednego warunku określonego w pkt. III ppkt. A. 2) SIWZ jeżeli specyfika referencyjnej jednostki obejmuje zarówno profil psychiatryczny jak i opiekę długoterminową.
b) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt. III ppkt. A. SIWZ muszą zostać spełnione w całości przez co najmniej jednego z wykonawców.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z wystawcami referencji w zakresie badania prawidłowości doświadczenia.
d) Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.
B. Skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające następujące kwalifikacje (zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ):
a) Kierownik projektu – jedną osobą posiadającą certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny w stopniu co najmniej podstawowym, która uczestniczyła w minimum dwóch wdrożeniach systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu lub zastępcy, która to osoba będzie bezpośrednio przed Zamawiającym odpowiadała za realizację zamówienia,
b) Administrator systemów operacyjnych – 1 osoba posiadającą min. 3-letnie doświadczenie na danym stanowisku oraz certyfikat z administracji oferowanym systemem operacyjnym na poziomie podstawowym (Microsoft Certified IT Professional (MCITP) lub inny równoważny,
d) Specjalista ds. wdrożeń medycznych – 3 osoby
Minimalne doświadczenie: posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji wdrożeniowca rozumiane jako udział w co najmniej dwóch projektach realizowanych w podmiotach leczniczych w zakresie analizy wymagań, wdrażania i utrzymania systemów informatycznych do obsługi użyteczności publicznej,
e) Specjalista ds. Bezpieczeństwa systemów informatycznych - jedna osobą posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia zagadnień projektowych i koncepcji bezpieczeństwa systemu, posiadającą ważny certyfikat bezpieczeństwa CISA lub CISSP lub inny równoważny,
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji jednakże jedna osoba nie może być dedykowana przez Wykonawcę do pełnienia więcej niż dwóch funkcji.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na pod-stawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii po-świadczonej za zgodność z oryginałem). Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno-ści uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłaty tych należności (w formie oryginału. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (w formie oryginału).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie polisy. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, czy wykonywane były w obiekcie czynnym oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Druk Wykaz wykonanych dostaw – Załącznik Nr 2A do SIWZ. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Druk Wykaz osób – Załącznik Nr 2B do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wersja demonstracyjna Systemu („próbka”) przygotowana zgodnie z opisem przedstawionym w Załączniku nr 3 do SIWZ – w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę Oprogramowanie Aplikacyjne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiada wymagane funkcjonalności podstawowe (zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ) oraz zadeklarowane funkcjonalności dodatkowe (zgodnie z załącznikiem nr 9 SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Formularz oferty – Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Minimalne wymagania w zakresie sprzętu komputerowego – Załącznik Nr 1B do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Minimalne wymagania funkcjonalne oprogramowania bazodanowego – Załącznik Nr 1C do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Wykaz oferowanych funkcjonalności dodatkowych – Załącznik Nr 9 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) – Załącznik Nr 6 do SIWZ. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) lub dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejsze-go SIWZ w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie Zamawiającego oraz w przypadku zmiany podatku VAT, a także zmian związanych ze zmianami stanu prawnego w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|