Opracowanie i wykonanie strony internetowej wraz z systemem zarządzania treścią oraz usługą administrowania

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-14 00:00:00
Instytucja Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663793-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jest opracowanie oraz wykonanie strony internetowej (dalej zwanej też Portalem) wraz z systemem zarządzania treścią CMS i niezbędnymi funkcjonalnościami, wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób zajmujących się obsługą Portalu. Ponadto elementem świadczenia w ramach umowy jest usługa utrzymania, obsługi oraz bieżącego wsparcia technicznego.
2. Cel:
Portal o charakterze informacyjno – edukacyjnym dedykowany jest działaniom w ramach projektu „Gospodarna Wielkopolska” (WRPO 2014 – 2020) oraz pozostałych treści dotyczących promocji gospodarczej i inwestycyjnej niezbędnych do komunikowania i popularyzacji dla zainteresowanych podmiotów.
4. Odbiorcą treści Portalu będą: osoby zainteresowane udziałem w projekcie, beneficjenci, instytucje otoczenia biznesu, jednostki administracji publicznej, organizacje samorządowe, jednostki samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy oraz mieszkańcy z terenu Wielkopolski zainteresowani tematyką. Strona wykonana zostanie także w wersji obcojęzycznej obejmującej min. j. angielski. Portal winien uwzględniać potrzeby osób w przedziale wiekowym min. 18-60 lat oraz odbiorców z kraju i z zagranicy.
5. Realizacja Portalu ma za zadanie m. in. promocję projektu, dostarczanie informacji z zakresu gospodarki, realizowanych działaniach, upowszechnienie publikacji powstałych w wyniku realizacji projektu oraz budowę wizerunku marki Wielkopolska.
6. Portal winien spełniać szereg cech, które sprawią, że będzie atrakcyjny pod względem wizerunkowym i treściowym. Wymagania dotyczące wyglądu strony: przejrzystość, czytelność, wygląd nowoczesny, adekwatny do tematyki Portalu. Portal ma być podporządkowany dwóm podstawowym wymaganiom: zapewnienia łatwości poruszania się po stronie oraz łatwość jej aktualizacji i rozbudowy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ (SOPZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e045f002-e098-4361-811a-99ef1be1904a
Biuletyn 663793-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Regon 63125781600000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-714
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 626 70 80,
Zamawiajacy fax 61 626 70 81
Zamawiajacy email kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl
Adres strony url www.umww.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu WRPO na lata 2014-2020/ projekt "Gospodarka Wielkopolska"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umww.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umww.pl, zakładka: zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, Sekretariat Biura Zamówień Publicznych, X piętro, pokój nr 1034 budynek A,
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie i wykonanie strony internetowej wraz z systemem zarządzania treścią oraz usługą administrowania
Numer referencyjny DRG-II-1.433.2.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest jest opracowanie oraz wykonanie strony internetowej (dalej zwanej też Portalem) wraz z systemem zarządzania treścią CMS i niezbędnymi funkcjonalnościami, wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób zajmujących się obsługą Portalu. Ponadto elementem świadczenia w ramach umowy jest usługa utrzymania, obsługi oraz bieżącego wsparcia technicznego. 2. Cel: Portal o charakterze informacyjno – edukacyjnym dedykowany jest działaniom w ramach projektu „Gospodarna Wielkopolska” (WRPO 2014 – 2020) oraz pozostałych treści dotyczących promocji gospodarczej i inwestycyjnej niezbędnych do komunikowania i popularyzacji dla zainteresowanych podmiotów. 4. Odbiorcą treści Portalu będą: osoby zainteresowane udziałem w projekcie, beneficjenci, instytucje otoczenia biznesu, jednostki administracji publicznej, organizacje samorządowe, jednostki samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy oraz mieszkańcy z terenu Wielkopolski zainteresowani tematyką. Strona wykonana zostanie także w wersji obcojęzycznej obejmującej min. j. angielski. Portal winien uwzględniać potrzeby osób w przedziale wiekowym min. 18-60 lat oraz odbiorców z kraju i z zagranicy. 5. Realizacja Portalu ma za zadanie m. in. promocję projektu, dostarczanie informacji z zakresu gospodarki, realizowanych działaniach, upowszechnienie publikacji powstałych w wyniku realizacji projektu oraz budowę wizerunku marki Wielkopolska. 6. Portal winien spełniać szereg cech, które sprawią, że będzie atrakcyjny pod względem wizerunkowym i treściowym. Wymagania dotyczące wyglądu strony: przejrzystość, czytelność, wygląd nowoczesny, adekwatny do tematyki Portalu. Portal ma być podporządkowany dwóm podstawowym wymaganiom: zapewnienia łatwości poruszania się po stronie oraz łatwość jej aktualizacji i rozbudowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ (SOPZ).
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 66000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Szczegółowy harmonogram realizacji usługi zawarty jest w SOPZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co Zamawiający rozumie: opracowanie koncepcji i realizację według przyjętej koncepcji portalu/strony internetowej wraz z CMS i zapewnieniem obsługi technicznej portalu/strony internetowej), o łącznej wartości wszystkich zamówień brutto minimum 60 000,00 zł. Nalezyte wykonanie ww. zamówień winno zostać potwierdzone stosownym dokumentem. 2) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które posiadają doświadczenie w zakresie zaprojektowania co najmniej 3 portali/stron internetowych i/lub grafiki komputerowej w okresie ostatnich 3 lat, w tym co najmniej: a) jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowywania grafiki komputerowej, b) jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie FrontEnd Developer/programisty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ; (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy); 2) Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowa liczba godzin redakcyjnych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas realizacji zadania
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)