GuidZP400 |
7a948c80-dd89-410e-9a1d-d216773f0383
|
Biuletyn |
637772-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Dozoru Technicznego
|
Regon |
1719630000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szczęśliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-353
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 722 100
|
Zamawiajacy fax |
225 722 388
|
Zamawiajacy email |
przetargi@udt.gov.pl
|
Adres strony url |
www.udt.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.udt.gov.pl - kim jesteśmy - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku – Zamówienia publiczne.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.udt.gov.pl - kim jesteśmy - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku – Zamówienia publiczne.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria UDT pok. nr 2.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych dla UDT
|
Numer referencyjny |
ZP-DK-111/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych dla UDT, która została opisana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy. Okres obowiązywania umowy ulega skróceniu w przypadku wcześniejszego wykorzystania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy (wartość brutto umowy)
Dostawy druków realizowane będą sukcesywnie, tj.:
1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy do UDT oraz Jednostek UDT, maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania, zaś w przypadku toreb i segregatorów w ciągu 20 dni roboczych.
2. Pierwszą dostawę przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć maksymalnie w ciągu 15 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania, zaś w przypadku toreb i segregatorów w ciągu 20 dni roboczych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwie dostawy obejmujące produkcję i dostawę drukowanych materiałów, o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każda. Każda z dostaw musi zostać zrealizowana na podstawie jednej umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawy (dostawy okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwie dostawy obejmujące produkcję i dostawę drukowanych materiałów o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, wykonywane na podstawie jednej umowy lub warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej dwóch musi wykazać, co najmniej jedną dostawę obejmującą produkcję i dostawę drukowanych materiałów typu ulotki, broszury, notesy, plakaty, torby papierowe, okładki, segregatory, teczki o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, wykonaną na podstawie jednej umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 dotyczącego „klauzuli społecznej” aby zatrudnił w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 1 osobę niepełnosprawną. (Wykonawca może przekierować do realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną będącą pracownikiem Wykonawcy lub zatrudnić na umowę o pracę co najmniej 1 osobę niepełnosprawną)
osoba niepełnosprawna – osoba spełniająca przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. 2018 Nr 511, 1000, 1076) Status niepełnosprawnego, określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania
o niepełnosprawności, lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
pracownik niepełnosprawny – (zagraniczne uwarunkowania prawne) osoba w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu (Ogólne rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych), Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 214 s. 3 z 9 sierpnia 2008 r.).
Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie trwania umowy.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej.
Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie oświadczenia o zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej bez wskazania tych osób z imienia i nazwiska, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedłożyć oświadczenie Zamawiającemu;
W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP tj.
1) Jako potwierdzenie, że dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, Wykonawca złoży dowody, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa wypełnioną i podpisaną ofertę, 2. Formularz cenowy, 3. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu . 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej Zamawiający żąda wypełnienia wykazu dostaw 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane, pod rygorem nieważności, tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - aneks do umowy.
2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego,
b) przesunięcia terminu realizacji umowy z przyczyn nieleżących bezpośrednio po stronie Wykonawcy, w szczególności w przypadku niedotrzymania terminów realizacji dostaw materiałów/surowców niezbędnych do realizacji usługi lub też z powodu działania siły wyższej rozumianej jako nadzwyczajne, nagłe i niespodziewane zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli stron umowy, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
c) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania),
d) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania).
3. Zmiany umowy, które nie wymagają aneksu do umowy:
1)zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy oraz zmiana osób wskazanych
w jednostkach UDT wymienionych w załączniku nr 2 do umowy;
2)zmiana danych teleadresowych jednostek UDT wymienionych w załączniku nr 2 do umowy oraz zmiana danych teleadresowych stron umowy,
3)zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy obowiązująca będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem,
że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie, a jedynie odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT.
4)zmiana sposobu fakturowania.
|
IV 4 4 data |
2019-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy wnosi zabezpieczenie w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego o numerze: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038, zaznaczając w tytule przelewu temat: „ZP-DK-111/18 - Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych dla UDT”. 3. Za datę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, (z którego treści winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii UDT. 5. W przypadku, gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu przed podpisaniem umowy. 6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form (zgodnie z zapisem pkt 1, lit. a – e). 8. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 9. W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia, zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie innej niż pieniądz powinno być również wydłużone do upływu terminów i okresów, o których mowa w art. 151 ustawy PZP. 10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
|