Druk publikacji historycznej wraz z jej dostarczeniem dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego.

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-10 00:00:00
Instytucja Kancelaria Prezydenta RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przedruki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663639-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 223130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 1.000 egzemplarzy druku publikacji historycznej wraz z jej dostarczeniem do obiektu Zamawiającego – Biuro Bezpieczeństwa Narodowego przy ul. Karowej 10 w Warszawie.
2. Zakres zamówienia – wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, druku i oprawy określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zakres dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania publikacji techniką offsetową, z własnych surowców, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego kompletów materiałów do druku oraz do dostarczenia nakładu publikacji do obiektu Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9f48676-cb5d-4cb2-aa16-570f29b501e3
Biuletyn 663639-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Prezydenta RP
Regon 000000023
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 952 863,
Zamawiajacy fax 695-28-62
Zamawiajacy email zamowienia@prezydent.pl,
Adres strony url www.prezydent.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Administracja publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prezydent.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta składana jest w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Druk publikacji historycznej wraz z jej dostarczeniem dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego.
Numer referencyjny BA.16/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 1.000 egzemplarzy druku publikacji historycznej wraz z jej dostarczeniem do obiektu Zamawiającego – Biuro Bezpieczeństwa Narodowego przy ul. Karowej 10 w Warszawie. 2. Zakres zamówienia – wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, druku i oprawy określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zakres dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania publikacji techniką offsetową, z własnych surowców, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego kompletów materiałów do druku oraz do dostarczenia nakładu publikacji do obiektu Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 22313000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-02-27T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia, tj.: posiada zdolność finansową lub kredytową umożliwiającą realizację dostaw w wysokości nie mniejszej niż 30.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywać, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw druku publikacji w technice offsetowej i kredowej o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jednej: a) w oprawie twardej; b) szytej i klejonej. Zamawiający za jedną dostawę uzna wykonanie dostawy na podstawie zawartej jednej umowy o wartości minimum 15.000,00 zł brutto. Zamawiający uzna powyższy wymóg za spełniony, gdy dwie dostawy spełnią łącznie powyższe wymagania. Ponadto, Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz polegających na zasobach innych podmiotów Zamawiający za spełnienie warunku uzna sytuację, gdy jeden z nich, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia, spełnia ww. warunek. 2. Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. co najmniej jednym: a) maszynistą offsetowym lub kredowym z minimum 4-letnim doświadczeniem pracy na maszynach drukujących wielokolorowych oraz b) introligatorem z 4-letnim stażem w wykonywaniu publikacji w oprawie twardej. Wykonawca może zaproponować większą liczbę osób uczestniczących w realizacji zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać odpowiednio powyższy warunek udziału w postępowaniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia próbek, w formacie A4, wysokiej jakości papieru dwustronnie powlekanego objętościowego w gramaturze ok. 115 g/m2 z podaniem jego nazwy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego, tytułem środka zapobiegawczego, zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 9 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ); 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SIWZ); 3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci próbki papieru, o których mowa w pkt. 7.4 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolności lub sytuację innego podmiotu, przedkłada, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 10.1, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wykonawca jest również zobowiązany do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1, tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. 4. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dot.: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia]. 5. W przypadku podpisania oferty lub załączników składanych wraz z ofertą w inny sposób niż określony w odpowiednim rejestrze lub ewidencji albo też przez inne osoby niż wymienione w odpowiednim rejestrze lub ewidencji na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa, należy do oferty dołączyć przedmiotowe pełnomocnictwo. W wypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa do podpisania oferty, wymagane będzie notarialne poświadczenie zgodności z oryginałem. Także udzielanie dalszych pełnomocnictw musi być potwierdzone notarialne.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10 stycznia 2019 r. do godziny 13:00.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 27.1 Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy: a) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu, zmiana terminu realizacji umowy nastąpi o czas występowania okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy; b) nastąpi zmiana terminów przewidzianych w Umowie, gdy ich skrócenie lub wydłużenie będzie niezbędne do realizacji Przedmiotu Umowy, c) zmiany są dopuszczalne w świetle przepisów ustawy Pzp (w szczególności zmian nieistotnych lub de minimis, z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp).
IV 4 4 data 2019-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria ocena techniczna próbki (jakość) (J)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto za realizację zamówienia (C)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)