Dostawa sprzętu informatycznego

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Centrum Zasobów Informatycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663815-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego obejmująca dostawę dostawa notebooków i urządzeń drukujących jako zamówienie gwarantowane oraz dostawę tabletów jako zamówienie objęte prawem opcji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 653cee33-5c61-49b1-b9e6-156069edc986
Biuletyn 663815-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Zasobów Informatycznych
Regon 140338549
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 847 818,
Zamawiajacy fax 261 847 145
Zamawiajacy email czi.inwestycje@mon.gov.pl,
Adres strony url http://zamowienia-czi.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna skarbu państwa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zamowienia-czi.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowienia-czi.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Zasobów Informatycznych, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00 - 909 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego
Numer referencyjny 2616.35.2018.EB
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego obejmująca dostawę dostawa notebooków i urządzeń drukujących jako zamówienie gwarantowane oraz dostawę tabletów jako zamówienie objęte prawem opcji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-15T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa (2) zamówienia polegające na dostawie notebooków i/lub drukarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych, każde o wartości nie niższej niż 120 000,00 PLN brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia określonego warunku przedłoży Zamawiającemu dokumenty, w których kwota lub równowartość tej kwoty została wyrażona w innej walucie, wówczas Zamawiający dokona przeliczenia według kursu średniego NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie ogłosił kursu średniego, wysokość środków będzie przeliczana po ostatnim kursie średnim ogłoszonym przez NBP w tym miesiącu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów: a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ). d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zamiast dokumentów, o których mowa w ust. III.4) lit. pkt. 1) lit a), b) składa: 1) w przypadku dokumentów o których mowa w pkt. ust. III.4) pkt. 1) lit. a) - informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organsądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; 2) w przypadku dokumentu o których mowa w ust. III.4) pkt. 1 lit. b) -dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. III.4) pkt.2 ppkt. 1) i pkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych przez Zamawiającego, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w ust. III.4) pkt. 1) Wykonawca winien złożyć: - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów* czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie odpowiednio do danej części, z wykorzystaniem wzoru: załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy wymagana dostawa jest częścią większego zamówienia, należy podać tylko wartość dostawy wymaganej w ust. III.4) pkt 1) i tylko taką dostawę należy wymienić. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne informacje potwierdzające spełnienie warunku. * Dowodami, zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z póżń. zm.) są: - referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, albo - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w referencji bądź innych dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” -w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp -Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w oryginale (w formie pisemnej) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej CZI informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź informacje, potwierdzające że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza –jeżeli osoba/osoby podpisująca/ce ofertę i załączniki do oferty, działa/ją na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 3.Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum –jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami ust. 7.5 pkt 1) SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ). 4.Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie wymagane testy wydajności i głośności mają dotyczyć sprzętu w oferowanej konfiguracji.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w niżej wymienionych formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin (dzień, godzina) wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na konto: Centrum Zasobów Informatycznych, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, NBP O/O WARSZAWA, Numer rachunku bankowego 87 1010 1010 0032 1613 9120 1000, z dopiskiem „WADIUM – sprawa nr 2616.35.2018.EB” 6. w przypadku złożenia wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, kserokopię gwarancji / poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM – sprawa nr 2616.35.2018.EB” w kancelarii Zamawiającego (pokój 210A-B, czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 – 14.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty; 7. z treści gwarancji (poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pierwsze, pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Pzp. Wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budzić wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia; 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp; 9. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium wraz z odsetkami określone w art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość dokonywania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji (której nie można było przewidzieć) zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy Sprzęt o parametrach technicznych nie gorszych niż te, które zostały wskazane w ofercie oraz pod warunkiem, że cena Sprzętu o nowych parametrach nie ulegnie zwiększeniu. 2. Warunkiem udzielenia przez Zamawiającego zgody o której mowa w pkt. 1 jest wykazanie przez Wykonawcę, że Sprzęt stanowiący zamiennik posiada parametry nie gorsze niż Sprzęt będący przedmiotem Umowy, poprzez: 1) dostarczenie do Zamawiającego wraz z wnioskiem o wyrażenie zgody na zamianę Sprzętu oświadczenia producenta Sprzętu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce zawierającego datę jego wycofania z produkcji lub zmianę jego konfiguracji; 2) dołączenie do wniosku, o którym mowa w ppkt. 1, dokumentów potwierdzających spełnianie przez Sprzęt zamienny wymagań postawionych na etapie postępowania przetargowego; 3. Zamawiający może wezwać Wykon awcę do dostarczenie Zamawiającemu egzemplarza Sprzętu stanowiącego zamiennik w celu przeprowadzenia weryfikacji parametrów zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy (opis przedmiotu zamówienia).
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający oświadcza, iż będąc Administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (dalej RODO) wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk oraz dające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania. Szczegółowa klauzula informacyjna z art. 13 RODO zawarta jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)