| GuidZP400 |
b4e7a5cb-c312-41bc-8cfe-492a4b67708a
|
| Biuletyn |
663838-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Glinojeck
|
| Regon |
13037788200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Płocka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Glinojeck
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
06450
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
236 740 017
|
| Zamawiajacy fax |
236 742 818
|
| Zamawiajacy email |
umig@glinojeck.pl
|
| Adres strony url |
glinojeck.bipgmina.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
glinojeck.bipgmina.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem poczty
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Glinojeck ul. Płocka 12, 06-450 Glinojeck, sekretariat pokój nr 1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Połączenie jednostek podległych siecią” w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. „Wdrożenie e-usług cyfrowych w Urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck oraz w jednostkach podległych”
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.81.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest połączenie jednostek podległych siecią radiową niezbędne do uruchomienia e-usług w Urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck. Zakres zamówienia obejmuję dostawę, instalację i uruchomienie czterech radiolinii (połączeń punkt-punkt) działających w paśmie nielicencjonowanym 5,4 GHz; dostawę, instalację i uruchomienie jednej stacji bazowej systemu punkt-wielopunkt działającej w paśmie nielicencjonowanym 5,4 GHz; dostawę, instalację i uruchomienie jednej anteny stacji bazowej systemu punkt-wielopunkt działającej w paśmie nielicencjonowanym 5,4 GHz; dostawę, instalację i uruchomienie pięciu końcówek klienckich systemu punkt-wielopunkt działających w paśmie nielicencjonowanym 5,4 GHz; dostawę, instalację i uruchomienie dwóch koncentratorów; dostawę, instalację i uruchomienie systemu zarządzania użytkownikami końcowymi systemu punkt-wielopunkt w Urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32418000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
60
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 50 000,00 zł na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu i instalacji sieci radiowej w paśmie licencjonowanym składającej się z co najmniej 3 elementów nadawczo-odbiorczych umieszczonych w różnych lokalizacjach o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 złotych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z potwierdzeniem opłacenia składki ubezpieczeniowej. Wykaz dostaw według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.3.1 SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z sekcją XVII SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|