DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE UCZELNI SZANSĄ NA JEJ ROZWÓJ”

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663627-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych dla projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.
2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV:
1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe,
2) 30232110-8 Drukarki laserowe,
3) 30216110-0 Skanery komputerowe,
4) 30216130-6 Czytniki kodu kreskowego,
5) 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych.
3. Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
4. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 następujących części (zadań):
1) Zadanie nr 1 - „Dostawa skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych”;
2) Zadanie nr 2 – „Dostawa czytników kodów kreskowych oraz mobilnej drukarki do etykiet”;
3) Zadanie nr 3 – „Dostawa czytnika dokumentów”;
4) Zadanie nr 4 – „Dostawa pamięci masowej”;
5) Zadanie nr 5 – „Dostawa systemu kopii zapasowych”.
5. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do siedziby Ośrodka Zarządzania Siecią Komputerową przy ul. Konarskiego 2 w Siedlcach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0efe0529-964f-41df-8654-148d5649310e
Biuletyn 663627-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Regon 147100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 256 442 095
Zamawiajacy fax 256 442 045
Zamawiajacy email kowalm@ap.siedlce.pl
Adres strony url www.uph.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w trakcie realizacji Projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój” (POWR.03.05.00-00-Z107/17-00), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna szkoła wyższa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uph.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE UCZELNI SZANSĄ NA JEJ ROZWÓJ”
Numer referencyjny DZP.282.15.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych dla projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”. 2. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV: 1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 2) 30232110-8 Drukarki laserowe, 3) 30216110-0 Skanery komputerowe, 4) 30216130-6 Czytniki kodu kreskowego, 5) 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych. 3. Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń oraz oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 następujących części (zadań): 1) Zadanie nr 1 - „Dostawa skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych”; 2) Zadanie nr 2 – „Dostawa czytników kodów kreskowych oraz mobilnej drukarki do etykiet”; 3) Zadanie nr 3 – „Dostawa czytnika dokumentów”; 4) Zadanie nr 4 – „Dostawa pamięci masowej”; 5) Zadanie nr 5 – „Dostawa systemu kopii zapasowych”. 5. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń oraz oprogramowania komputerowego do siedziby Ośrodka Zarządzania Siecią Komputerową przy ul. Konarskiego 2 w Siedlcach.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 220077,23
Waluta calosc pln
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis zaoferowanych urządzeń komputerowych zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu Cenowym
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, polegających w szczególności na wyczerpaniu stanów magazynowych, powodujących, iż niemożliwa jest dostawa modeli urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę, dopuszcza się zmianę modelu urządzenia zadeklarowanego w ofercie na inny, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w ofercie Wykonawcy; 2) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, leżących w szczególności po stronie dystrybutora zaoferowanych urządzeń, powodujących iż niemożliwe jest wykonanie zamówienia w terminie określonym w umowie, dopuszcza się zmianę terminu wykonania zamó wienia. 2. Zmiana umowy w opisanym powyżej zakresie nie będzie skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy; 3. Wszelkie zmiany treści umowy muszą być zaakceptowane przez obydwie strony.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - „Dostawa skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 46695,12
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Zadanie nr 2 – „Dostawa czytników kodów kreskowych oraz mobilnych drukarek do etykiet"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23219,51
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis „Dostawa czytników kodów kreskowych oraz mobilnych drukarek do etykiet
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - "Dostawa czytnika dokumentów"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3821,14
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa czytnika dokumentów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4) Zadanie nr 4 – „Dostawa pamięci masowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 97560,97
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis „Dostawa pamięci masowej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Dostawa systemu kopii zapasowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48780,49
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa systemu kopii zapasowych
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)