| GuidZP400 |
33b3e0f2-bf07-4eb5-8244-11eaa6f2b2a3
|
| Biuletyn |
663690-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
7050180085907
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
338 731 920
|
| Zamawiajacy email |
dpswad@man.pl
|
| Adres strony url |
www.dpswadowiceparkowa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpswadowiceparkowa.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 poz.1986) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu stawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, 34-100 Wadowice, ul. Parkowa 1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.
|
| Numer referencyjny |
DPS.ZP.4.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, Wadowice w okresie 02 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2019r.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostaje spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostaje spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostaje spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (celem wykazania, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 1.1 W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w w ww. pkt 1; 1.2 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
W sytuacjach opisanych w rozdziale 17 SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw w okresie od 02 stycznia 2019r do 31 grudnia 2019r.
|
| | |