Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku

Publication date 2018-12-24
End date 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Miasto Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664198-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i konfekcji biurowej oraz papieru kserograficznego realizowana na rzecz Urzędu Miejskiego w Słupsku.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
1) część 1 – dostawa konfekcji biurowej,
2) część 2 – dostawa papieru ksero.
3. Zakres zamówienia określają załączniki do SIWZ: załącznik nr 1.1 – Wykaz asortymentu dla części 1 oraz załącznik nr 1.2 – Wykaz asortymentu dla części 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49866bef-a387-4460-8cf7-792614b72a3b
Biuletyn 664198-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Słupsk
Regon 59064500000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 488 414
Zamawiajacy fax 598 488 321
Zamawiajacy email urzad@um.slupsk.pl
Adres strony url bip.um.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.slupsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Słupsku, Kancelaria Urzędu, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pokój nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Numer referencyjny ZP.271.83.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i konfekcji biurowej oraz papieru kserograficznego realizowana na rzecz Urzędu Miejskiego w Słupsku. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) część 1 – dostawa konfekcji biurowej, 2) część 2 – dostawa papieru ksero. 3. Zakres zamówienia określają załączniki do SIWZ: załącznik nr 1.1 – Wykaz asortymentu dla części 1 oraz załącznik nr 1.2 – Wykaz asortymentu dla części 2.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej: • Część nr 1: 100 000,00 PLN • Część nr 2: 100 000,00 PLN Uwaga! Wykonawca, który złoży ofertę na obie części winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że: Dla części nr 1: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie materiałów biurowych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł łącznie. Dla części nr 2: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie papieru do drukarek i kserokopiarek, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wzór wykazu dostaw dla obu części stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. b) dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (na kwotę określoną dla danej części).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór przedmiotowego oświadczenia Zamawiający zamieści na stronie internetowej niezwłocznie po zamieszczeniu informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zmian treści umowy po jej podpisaniu w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie nieistotne zmiany w treści umowy. Wskazane poniżej zmiany nie powodują zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę oraz nie dotyczą one kwestii niezwiązanych z wyborem Wykonawcy. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w treści umowy: a) zmiana numeru konta bankowego, b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana miejsc dostawy d) zmiany sposobu fakturowania, e) zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, f) zmiana ilości asortymentu objętego umową. 2. O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w rozdziale VI SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 419) zwanej dalej „ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Informacje te winny być umieszczone w oddzielnej kopercie, dołączonej do oferty i oznaczonej napisem „Zastrzeżone”. Nie mogą być zastrzeżone informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp oraz w art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa konfekcji biurowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ilości i rodzaje materiałów biurowych są określone w załączniku nr 1.1 do SIWZ – Wykaz asortymentu i zostały podane szacunkowo na podstawie prognozowanego zapotrzebowania na okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości z zachowaniem cen jednostkowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru ksero
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ilości i rodzaje papieru są określone w załączniku nr 1.2 do SIWZ i zostały podane szacunkowo na podstawie prognozowanego zapotrzebowania na okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości z zachowaniem cen jednostkowych.
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)