GuidZP400 |
49866bef-a387-4460-8cf7-792614b72a3b
|
Biuletyn |
664198-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
Regon |
59064500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 488 414
|
Zamawiajacy fax |
598 488 321
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl
|
Adres strony url |
bip.um.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.um.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Słupsku, Kancelaria Urzędu, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
|
Numer referencyjny |
ZP.271.83.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
dwie
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i konfekcji biurowej oraz papieru kserograficznego realizowana na rzecz Urzędu Miejskiego w Słupsku.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
1) część 1 – dostawa konfekcji biurowej,
2) część 2 – dostawa papieru ksero.
3. Zakres zamówienia określają załączniki do SIWZ: załącznik nr 1.1 – Wykaz asortymentu dla części 1 oraz załącznik nr 1.2 – Wykaz asortymentu dla części 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej:
• Część nr 1: 100 000,00 PLN
• Część nr 2: 100 000,00 PLN
Uwaga!
Wykonawca, który złoży ofertę na obie części winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że:
Dla części nr 1: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie materiałów biurowych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł łącznie.
Dla części nr 2: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie papieru do drukarek i kserokopiarek, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wzór wykazu dostaw dla obu części stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
b) dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (na kwotę określoną dla danej części).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór przedmiotowego oświadczenia Zamawiający zamieści na stronie internetowej niezwłocznie po zamieszczeniu informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zmian treści umowy po jej podpisaniu
w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający
w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie nieistotne zmiany w treści umowy.
Wskazane poniżej zmiany nie powodują zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano
Wykonawcę oraz nie dotyczą one kwestii niezwiązanych z wyborem Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje następujące zmiany w treści umowy:
a) zmiana numeru konta bankowego,
b) zmiana danych teleadresowych,
c) zmiana miejsc dostawy
d) zmiany sposobu fakturowania,
e) zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
f) zmiana ilości asortymentu objętego umową.
2. O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie.
W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w rozdziale VI SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 419) zwanej dalej „ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Informacje te winny być umieszczone w oddzielnej kopercie, dołączonej do oferty i oznaczonej napisem „Zastrzeżone”.
Nie mogą być zastrzeżone informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp oraz w art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
|
IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|