Zakup aparatury medycznej

Publication date 2018-12-27
End date 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sokołów Podlaski
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664414-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup aparatury medycznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ef1946e-897d-4568-aec1-8e26e03ae073
Biuletyn 664414-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30677900000
Zamawiajacy adres ulica ul. ks. Jana Bosko
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sokołów Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 08300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 257 817 320
Zamawiajacy fax 257 876 083
Zamawiajacy email zp@spzozsokolow.pl
Adres strony url www.spzozsokolow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa dostępności do wysokiej jakości opieki medycznej w obszarze ginekologii, kardiologii oraz POZ w powiecie sokołowskim RPMA.06.01.00-14-9851/17” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 6.1 Infrastruktura ochrony zdrowia.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozsokolow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozsokolow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatury medycznej
Numer referencyjny FZP-2810-143/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup aparatury medycznej.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ) 3. Oryginalne materiały informacyjne zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i ocenianych. 4. Formularz ofertowy , stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 5. Formularz asortymentowo- cenowy , stanowiący Załącznik nr 1A do SIWZ, 6.Wypełniony i podpisany Formularz Przedmiot zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ. 7.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 8. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W załączeniu wzór oświadczenia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 10.Dokumentów potwierdzających, iż zaproponowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, oraz dyrektywami UE (deklaracja zgodności) i posiada aktualne świadectwa rejestracji-jeśli dotyczy 11. Wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności w razie zajścia sytuacji określonej w art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.), 12. Wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu, w razie zajścia sytuacji określonej w art. 90 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych. 13. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w sytuacji: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT, 2) przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy, zmiany adresu firmy oraz zmian organizacyjnych Zamawiającego. 3)zmiany terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4)zmiany terminu szkolenia pracowników w przypadku zaistnienia okoliczności których nie mozna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5)zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 1.zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iz cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu 7) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu 8)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 9) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)