Opracowanie koncepcji w zakresie rozbudowy systemu finansowo-księgowego oraz budowy systemu zarządzania budżetem

Publication date 2018-12-28
End date 2019-01-10 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664743-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722660007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I: przygotowanie koncepcji rozbudowy systemu finansowo-księgowego Uczelni oraz zdefiniowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, które posłużą Zamawiającemu do przygotowania postępowania na realizację wdrożenia przedmiotowego systemu co stanowić będzie drugi etap projektu. Projekt „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
w Warszawie” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWR) Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część II: przygotowanie koncepcji systemu zarządzania budżetem i controlingu Uczelni oraz zdefiniowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, które posłużą Zamawiającemu do przygotowania postępowania na realizację wdrożenia przedmiotowego systemu. Wdrożenie stanowić będzie drugi etap projektu. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWR) Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 475ff4b5-4024-494c-ab44-cc5bef706cc4
Biuletyn 664743-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Regon 178400000
Zamawiajacy adres ulica Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 31 000,
Zamawiajacy fax 22 59 35 541
Zamawiajacy email michal_orowiecki@sggw.pl,
Adres strony url http://www.sggw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt pn. „Sukces z natury - kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”, współfinansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=241
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=241
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny bezpośrednio u Zamawiającego, pocztą lub kurierem na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Informatyczne SGGW, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, pok. 11
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie koncepcji w zakresie rozbudowy systemu finansowo-księgowego oraz budowy systemu zarządzania budżetem
Numer referencyjny SZP.260.61.2018 BNiPK.260.8.2018
Rodzaj zamowienia 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie
Okreslenie przedmiotu Część I: przygotowanie koncepcji rozbudowy systemu finansowo-księgowego Uczelni oraz zdefiniowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, które posłużą Zamawiającemu do przygotowania postępowania na realizację wdrożenia przedmiotowego systemu co stanowić będzie drugi etap projektu. Projekt „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWR) Europejskiego Funduszu Społecznego. Część II: przygotowanie koncepcji systemu zarządzania budżetem i controlingu Uczelni oraz zdefiniowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, które posłużą Zamawiającemu do przygotowania postępowania na realizację wdrożenia przedmiotowego systemu. Wdrożenie stanowić będzie drugi etap projektu. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWR) Europejskiego Funduszu Społecznego.
Cpv glowny przedmiot 72266000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Informacje na temat katalogow Część I - maksymalnie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy Część II - maksymalnie 8 miesięcy od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 2 koncepcje lub inne dokumenty o tożsamej zawartości, systemu informatycznego o łącznej wartości 50 000,00 zł brutto, po jednej z każdego rodzaju: - do zarządzania i administrowania budynkami użyteczności publicznej (minimum 45 budynków w strukturze majątkowej) w zakresie ewidencji w powiązaniu ze środkami trwałymi, infrastrukturą techniczną, planowaniem i realizacją remontów, modernizacji i inwestycji, bieżącym rozliczeniem mediów, sprawozdaniem finansowym, - do zarządzania pojazdami. b) dysponuje/będzie dysponował: − min. 1 osobą posiadającą ważny certyfikat w przynajmniej jednym z zakresów metodyki zarządzania PRINCE 2, AGILE lub równoważnym; − min. 1 osobą posiadającą ważny certyfikat w przynajmniej jednym z zakresów modelowania: ArchiMate, BPMN, notacji UML lub równoważnym; − min. 1 osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomości lub 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji zarządcy nieruchomości. Część II a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 2 koncepcje lub inne dokumenty o tożsamej zawartości, systemu informatycznego do zarządzania budżetem i controlingu o łącznej wartości 50 000,00 zł brutto, b) dysponuje/będzie dysponował: − min. 1 osobą posiadającą ważny certyfikat w przynajmniej jednym z zakresów metodyki zarządzania PRINCE2, AGILE lub równoważnym; − min. 1 osobą posiadającą ważny certyfikat w przynajmniej jednym z zakresów modelowania: ArchiMate, BPMN, notacji UML lub równoważnym; − min. 1 osobą z certyfikatem ACCA lub równoważnym lub z uprawnieniami biegłego rewidenta zgodnej z ustawą z 11.05.2017 r o biegłych rewidentach.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; b. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; c. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Część I • wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga!! Zamawiający nie uzna jako dowodu faktur itp. dokumentów z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia. • wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Część II • wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga!! Zamawiający nie uzna jako dowodu faktur itp. dokumentów z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia. • wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zakresie kryteriow selekcji wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. I ustawy PZP; b) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, niezależne od Wykonawcy. c) w zakresie terminu realizacji umowy, jeśli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, jedynie jednak w sytuacji, gdy nieprzewidziane okoliczności nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2019-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa opracowanie koncepcji w zakresie rozbudowy systemu finansowo-księgowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72266000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis przygotowanie koncepcji rozbudowy systemu finansowo-księgowego Uczelni oraz zdefiniowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, które posłużą Zamawiającemu do przygotowania postępowania na realizację wdrożenia przedmiotowego systemu co stanowić będzie drugi etap projektu. Projekt „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWR) Europejskiego Funduszu Społecznego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa opracowanie koncepcji w zakresie budowy systemu zarządzania budżetem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72266000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis przygotowanie koncepcji systemu zarządzania budżetem i controlingu Uczelni oraz zdefiniowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, które posłużą Zamawiającemu do przygotowania postępowania na realizację wdrożenia przedmiotowego systemu. Wdrożenie stanowić będzie drugi etap projektu. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (POWR) Europejskiego Funduszu Społecznego
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe spotkania analityczne z użytkownikami
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Doświadczenie zespołu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)