Dostawa 7 kompletów namiotów z wyposażeniem

Publication date 2018-12-28
End date 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664732-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 395225301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa 7 kompletów namiotów z wyposażeniem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60fedf8c-5a5d-4f49-b520-f6756ffc9850
Biuletyn 664732-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Regon 17343300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czechosłowacka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61459
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 355 900
Zamawiajacy fax 618 301 191
Zamawiajacy email przetargi@sapsp.edu.pl
Adres strony url https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone lub dostarczone do siedziby Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 7 kompletów namiotów z wyposażeniem
Numer referencyjny ST-IV.2370.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa 7 kompletów namiotów z wyposażeniem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39522530-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Szczegóły dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, 2) formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia – wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane zgodnie z zapisami Roz. V pkt 11 SIWZ, 6) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 8) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonany został wybór Wykonawcy, w następujących okolicznościach i zakresie: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia – z zastrzeżeniem, że treść zmiany przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę; 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny; 3) gdy z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć wystąpi konieczność modyfikacji terminu wykonania zamówienia; 4) w przypadku konieczności zmiany parametrów technicznych oferowanego asortymentu, pod warunkiem, że zamówienie zostanie zrealizowane po cenie zawartej w ofercie, a określone w specyfikacji rozwiązania ulegają zmianie na lepsze lub przynajmniej równoważne w stosunku od oferowanych w ofercie.
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powininen być czytelny.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji oferowanej na przedmiot zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)