DOSTAWA APARATURY, OPROGRAMOWANIA I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

Publication date 2018-12-28
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
Miejscowość Zielonka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664592-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych z podziałem na 2 części (dwa zadania).
Zadanie Nr 1 – Aparatura i oprogramowanie
Zadanie Nr 2 – Materiały eksploatacyjne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określone zostały w załączniku Nr 1.1 – 1.4 do SIWZ oraz Załączniku Nr 2A (formularz cenowy).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części
(zadania). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane lub wszystkie (części) zadania.
4. Zamawiający wymaga całkowitej realizacji ilości wyszczególnionych w zadaniu
(oferta na cały asortyment w danym zadaniu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd0758b1-eb2a-46db-9c33-c1b02a4ed183
Biuletyn 664592-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
Regon 1015399000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Zielonka
Zamawiajacy kod pocztowy 05220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 614 425
Zamawiajacy fax 227 614 446
Zamawiajacy email witu@witu.mil.pl
Adres strony url www.witu.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.witu.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.witu.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawcy mogą złożyć ofertę osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać za pomocą operatora pocztowego, kuriera na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , 05-220 Zielonka, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7, kancelaria jawna pokój nr 4
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA APARATURY, OPROGRAMOWANIA I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Numer referencyjny ZP/59/18/F1/KO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych z podziałem na 2 części (dwa zadania). Zadanie Nr 1 – Aparatura i oprogramowanie Zadanie Nr 2 – Materiały eksploatacyjne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określone zostały w załączniku Nr 1.1 – 1.4 do SIWZ oraz Załączniku Nr 2A (formularz cenowy). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części (zadania). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane lub wszystkie (części) zadania. 4. Zamawiający wymaga całkowitej realizacji ilości wyszczególnionych w zadaniu (oferta na cały asortyment w danym zadaniu
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Pożądany termin realizacji do 30 dni od dnia zawarcia umowy – dotyczy zadania Nr 1 i Nr 2
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na min. 500 000,00 PLN (w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert). W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o wybrane części (zadania), wykazana wartość winna dotyczyć kwoty określonej dla danej części (zadania), w tym: dla zadania nr 1 – 250 000,00 zł; dla zadania nr 2 – 250 000,00 zł;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: W zakresie zadania Nr 1 - co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego tj. komputerów oraz oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie – z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 5 do SIWZ. W zakresie zadania nr 2 – co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i/lub tuszy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te do-stawy zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 5 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe-go organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu 1)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór Załącznik nr 5 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust.5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP - Załącznik nr 4 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w kwocie 12 500,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych), w tym: zadanie Nr 1 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), zadanie Nr 2 – 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych), Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 , zaznaczeniem numeru sprawy ZP/59/18/F1/KO , zadanie nr ….. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy, w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia w zakresie: 1) zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia – w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług, jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 2) zmiany producenta, typu, modelu lub nr katalogowego przedmiotu umowy w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w SIWZ; 3) przedłużenia terminu wykonania umowy: a) w przypadku wystąpienia po zawarciu umowy siły wyższej (Siła Wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań, wynika-jących z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły za-pobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobo-wiązaniowych) o okres nie dłuższy niż trwanie siły wyższej; b) gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z powodu opóźnienia realiza-cji innych umów, których zakończenie jest niezbędne do właściwego wyko-nania niniejszej umowy o okres nie dłuższy niż opóźnienie realizacji tamtych umów; c) gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoław-czego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym; d) gdy Zamawiający nie dopełnił zobowiązań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, które miały wpływ na realizację umowy przez Wykonawcę o okres nie dłuższy niż czas opóźnienia; 4) zmiany podwykonawców lub innych podmiotów w przypadku korzystania przez Wykonawcę w realizacji zamówienia z podwykonawców lub innych podmiotów kiedy: a) umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub innymi podmiotami ulegnie rozwiązaniu; b) podwykonawca lub inny podmiot nienależycie wykonuje świadczenia określone umową, po uprzednim pisemnym wezwaniu do zaprzestania naruszeń. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparatura i oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany termin realizacji do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury, oprogramowania (komputery stacjonarne, komputery przenośne, Matlab - dodatkowe moduły do programu oraz pakiety biurowe Microsoft Office). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określone zostały w załączniku Nr 1.1 – 1.4 do SIWZ oraz Załączniku Nr 2A (formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany termin realizacji do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zostały określone w załączniku Załączniku Nr 2A (formularz cenowy). Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział IV ust. 5 pkt. 5.2 SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena - zadanie 2
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Termin realizacji - zadanie 1
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena - zadanie 1
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin realizacji -zadanie 2
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Rodzaj oferowanych materiałów eksploatacyjnych - zadanie 2
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)