Dostawa materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych

Publication date 2018-12-28
End date 2019-01-08 00:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664187-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa materiałów biurowych – 2 pakiety, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f5256f9-9128-4a33-8fbe-fe88e46cc752
Biuletyn 664187-N-2018
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Regon 47120816400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 113
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90549
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6393452, 6393458
Zamawiajacy fax 426 393 452
Zamawiajacy email zamowienia.skwam@wp.pl
Adres strony url http://www.uskwam.umed.lodz.pl/cms/?page_id=2363
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uskwam.umed.lodz.pl/cms/?page_id=2363
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP) dla których Zamawiający przewidział wyłącznie formę pisemną.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ USK im. WAM-CSW UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny 445/PN/ZP/D/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa materiałów biurowych – 2 pakiety, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow By warunek został spełniony wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: przynajmniej jednej dostawy towarów tożsamych z przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż określone poniżej: Pakiet 1: 78 000,00 zł Pakiet 2: 72 000,00 zł W przypadku składania oferty na kilka pakietów łączna wartość brutto w zł wykazanej dostawy, bądź wykazanych dostaw, nie może być mniejsza niż suma wartości brutto w zł właściwych dla poszczególnych pakietów. Uwaga! W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, należy podać wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1. Szczegółowe informacje na temat każdego oferowanego Towaru (np. foldery, prospekty, ulotki, katalogi, zdjęcia) zawierające: nazwę Towaru*, nazwę producenta*, opis parametrów technicznych potwierdzające spełnienie opisu warunków granicznych określonych w załączniku nr 2 (Formularz cenowy) ze wskazaniem, którego pakietu i pozycji dotyczą 2. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 2.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VIII) 2.2 „Formularz asortymentowo-cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ 2.3 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ 2.4 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ 2.5 Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). 2.6 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty 2.7 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa materiałów biurowych (zwanych dalej towarem), zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa materiałów biurowych (zwanych dalej towarem), zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy od złożenia zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)