„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie na rok 2019”

Publication date 2018-12-31
End date 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Soki owocowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 665008-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 153210004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do ośmiu placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a3821881-c352-4ca2-b831-ad2452e7d473
Biuletyn 665008-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Regon 430910203
Zamawiajacy adres ulica Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814664991
Zamawiajacy fax 814664991
Zamawiajacy email mzz@zlobki.lublin.eu
Adres strony url zlobki.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Scentralizowana jednostka Organizacyjna Gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie na rok 2019”
Numer referencyjny MZŻ.253-53/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do ośmiu placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15321000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający stawia minimalne wymagania odnośnie powyższego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają zgłoszenie właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, (Dz.U. 2018, poz. 2164), o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, b) posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018r. poz. 1541 z późn. zm.), o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, c) w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności określonej w przedmiocie zamówienia, zgodnie z prawem obowiązującym w danym państwie, o ile wymagają tego przepisy prawa.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełniania powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełniania powyższego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.4.III.1. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 6.4.III.2. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 6.4.III.3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4.III.4. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6.4.III.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 6.4.I.1.Dokument potwierdzający zgłoszenie właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno– Spożywczych, podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, (Dz.U. 2018 poz. 664 z późn. zm.) o ile wynika to z przepisów prawa nakładających obowiązek ich posiadania, w przypadku braku takiego wpisu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia informacji o nie podleganiu obowiązkowi zgłoszenia do Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych. 6.4.I.2.Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2018 poz. 664 z późn. zm.), o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, 6.4.I.3. W przypadku, gdy Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania w innym państwie niż Rzeczypospolita Polska, Wykonawca składa dokument potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu równoważny do dokumentu określonego w pkt. 6.4.I.1 i w pkt. 6.4.I.2 SIWZ, wydawany przez dane państwo, o ile przepisy ich wydania przewidują przepisy prawa.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.4.II.1. Decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, że Wykonawca spełnia wymogi w zakresie jakości przedmiotu zamówienia lub dokument równoważny wydany w innych krajach, w sytuacji gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w danym państwie. 6.4.II.2.Oświadczenia, iż oferowane przez Wykonawcę artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej oraz dodatkowe wymagania dotyczące tych artykułów jeżeli ich spełnienie zostało zadeklarowane przez producenta - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6.4.II.3. Oświadczenia podmiotu dotyczące realizacji dostaw wyłącznie samochodem, spełniającym wymagania niezbędne do transportu artykułów spożywczych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: a) w stosunku zakresu realizacji umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zdarzeń losowych, zmiany przepisów; b) zmiana danych adresowych jednej ze stron i zmiana danych identyfikacyjnych jednej ze stron, zmiany osobowości prawnej stron umowy, 5.Ceny zawarte w kosztorysie cenowym - mogą ulec zmianie jedynie w wymienionych poniżej przypadkach: a) zmiany wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego artykułu na inny – w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia wielkości opakowań) lub ich stosunkowego zmniejszenia ( w przypadku zmniejszenia wielkości opakowań). W przypadku zwiększenia wielkości opakowań bez zmiany cen jednostkowych zmiana umowy dotyczyć będzie tylko gramatury produktu lub jego wymiany na inny, b) w przypadku zmiany co najmniej o 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, wówczas zmiana cen jednostkowych o wielkość tegoż wskaźnika, jednak zmiany nie mogą zostać wprowadzone wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających tą zmianę jako podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów. c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki. Zmiana ceny jednostkowej netto - bez zmiany ceny jednostkowej brutto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania co będzie skutkowało zmianą wartości netto umowy. 6. Zmiana umowy, o której mowa w § 14 ust. 4 i ust. 5 a) i c) umowy może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy. 7. Wniosek o zmianę umowy zgłaszany jest drugiej stronie na piśmie minimum 7 dni przed datą planowanych zmian i musi zawierać uzasadnienie i opis proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)