Zakup licencji oraz usług wsparcia i wdrożeniowych do systemu informatycznego z dwoma dodatkowymi modułami dla NCBR

Publication date 2018-12-31
End date 2019-01-11 00:00:00
Instytucja Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664995-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zakup i dostawa licencji systemu ServiceDesk Plus Multi-Language Enterprise lub równoważnego dla 40 (czterdziestu) techników i 1000 (tysiąca) zasobów IT wraz ze wsparciem technicznym świadczonym przez Wykonawcę przez okres obowiązywania licencji, polegającym w szczególności na bieżącej aktualizacji licencji; licencja obowiązywać będzie od dnia zawarcia umowy do dnia 14.12.2019 r.
2) Zakup i dostawa licencji systemu Actice Directory Manager Plus Professional lub równoważnego dla 3 techników wraz z rocznym wsparciem technicznym świadczonym w języku polskim przez podmiot do tego upoważniony na terenie Polski. Zamawiający wymaga wyrównania licencji do dnia obowiązywania licencji o którym mowa w pkt. 3.2.1.
3) Zakup i dostawa licencji systemu Samsung SmartSelfService Portal ServiceDesk Add-on lub równoważnego wraz z rocznym wsparciem technicznym świadczonym w języku polskim przez podmiot do tego upoważniony na terenie Polski.
Zamawiający wymaga wyrównania licencji do dnia obowiązywania licencji o którym mowa w pkt. 3.2.1.
4) Dostawa usługi 15 (piętnastu) dni konsultacji wdrożeniowo-szkoleniowych on-site przez certyfikowanych przez producenta systemu oferowanego przez Wykonawcę konsultantów ITSM.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73dc4b00-81ad-482a-8de7-0b7b3c2a7fb5
Biuletyn 664995-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Regon 14103240400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowogrodzka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00695
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (+48 22) 39 07 401
Zamawiajacy fax (+48 22) 20 13 408
Zamawiajacy email przetargi@ncbir.gov.pl
Adres strony url https://www.ncbr.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.ncbr.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.ncbr.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji oraz usług wsparcia i wdrożeniowych do systemu informatycznego z dwoma dodatkowymi modułami dla NCBR
Numer referencyjny 57/18/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup i dostawa licencji systemu ServiceDesk Plus Multi-Language Enterprise lub równoważnego dla 40 (czterdziestu) techników i 1000 (tysiąca) zasobów IT wraz ze wsparciem technicznym świadczonym przez Wykonawcę przez okres obowiązywania licencji, polegającym w szczególności na bieżącej aktualizacji licencji; licencja obowiązywać będzie od dnia zawarcia umowy do dnia 14.12.2019 r. 2) Zakup i dostawa licencji systemu Actice Directory Manager Plus Professional lub równoważnego dla 3 techników wraz z rocznym wsparciem technicznym świadczonym w języku polskim przez podmiot do tego upoważniony na terenie Polski. Zamawiający wymaga wyrównania licencji do dnia obowiązywania licencji o którym mowa w pkt. 3.2.1. 3) Zakup i dostawa licencji systemu Samsung SmartSelfService Portal ServiceDesk Add-on lub równoważnego wraz z rocznym wsparciem technicznym świadczonym w języku polskim przez podmiot do tego upoważniony na terenie Polski. Zamawiający wymaga wyrównania licencji do dnia obowiązywania licencji o którym mowa w pkt. 3.2.1. 4) Dostawa usługi 15 (piętnastu) dni konsultacji wdrożeniowo-szkoleniowych on-site przez certyfikowanych przez producenta systemu oferowanego przez Wykonawcę konsultantów ITSM.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 250406,50
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-14T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie z załącznik nr 5 do SIWZ; 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP do sporządzania tego dokumentu służy Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z ofertą Wykonawcy winni przedłożyć oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. W niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Bank Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie nr 22 1130 1017 0020 1020 9820 0001 z zaznaczeniem „Wadium – 57/18/PN” Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowodem wniesienia wadium może być dokument potwierdzający dokonanie przelewu kwoty wadium lub jego kopia potwierdzona przez Wykonawcę, które należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 5. Dokument wadialny, o którym mowa w pkt. 9.4. SIWZ, powinien zawierać informacje o udzieleniu gwarancji lub poręczenia na odpowiednią kwotę wymienioną w pkt 9.1. SIWZ, stanowiącą zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym na zakup licencji oraz usług wsparcia i wdrożeniowych do systemu informatycznego z dwoma dodatkowymi modułami dla NCBR, winien określać precyzyjnie gwaranta (poręczyciela), beneficjenta (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), zleceniodawcę gwarancji (poręczenia), termin ważności udzielonej gwarancji (poręczenia), który winien odpowiadać co najmniej terminowi związania ofertą - pkt 10.1. SIWZ oraz zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji (poręczenia) do bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach przewidzianych ustawie PZP. Treść dokumentu stanowiącego wadium nie może warunkować wypłacenia kwoty Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu czy jakikolwiek inny podmiot. 6. Dokument wadialny, o którym mowa w pkt 9.4. SIWZ, należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie) przed upływem terminu składania ofert, w miejscu wskazanym w pkt 13. SIWZ. Opakowanie (kopertę) zawierającą dokument wadialny należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w pkt 12. SIWZ, z dopiskiem: wadium. Kserokopię niniejszego dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dopuszczalne jest wystawienie dokumentu stanowiącego wadium na jednego z Wykonawców, pod warunkiem, że z jego treści wynika, iż zabezpiecza on złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, przez wszystkich Wykonawców działających wspólnie. 8. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zważywszy, że Umowa zawierana jest w związku z wyborem oferty Wykonawcy w przeprowadzonym przez Centrum postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pt. " Dostawa licencji oraz usług wsparciowo/wdrożeniowych do ManageEngine ServiceDeskPlus dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju" przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP, Strony zgodnie przyjmują, iż, postanowienia Umowy interpretować należy z przyznaniem pierwszeństwa postanowieniom niniejszego paragrafu. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia wykonywania Przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których nie było możliwe wykonanie dostawy, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których nie było możliwe wykonanie dostawy są następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Centrum, 2) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 4) wystąpienia zdarzeń natury siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Strony są uprawnione do zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy, bez zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części Przedmiotu Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a wynikających ze stwierdzonych wad opisu przedmiotu zamówienia, zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy, 2) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Centrum i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin ich składania, tj. 11 stycznia 2018 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego, w sali nr 107 piętro I.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)