Dostawa nagłośnieniowego sprzętu estradowego wraz z okablowaniem i montażem do istniejącego nagłośnienia w Sali widowiskowej Akademii Sztuki Wojennej

Publication date 2018-12-31
End date 2019-01-11 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664890-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia. CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłośnieniowy, 32342300-5 – Mikrofony i zestawy głośnikowe, 32341000-5 – Mikrofony. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Miejscem wykonania zamówienia jest Sala konferencyjno –widowiskowa na terenie Akademii sztuki Wojennej. 3.Termin realizacji zamówienia: zostanie wskazany przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie dłuższy niż 30 dni od dnia podpisania umowy. Lp. Wymagania Zamawiającego Wymagania techniczne dla urządzenia
1 2
1 1. Aktywna kolumna głośnikowa szerokopasmowa (10 szt.) Minimalne wymagania: - Aktywna, - co najmniej 2 - drożny, - kolumna głośnikowa, liniowa; - Zakres częstotliwości nie mniejszy niż (-10dB): 58 Hz – 20kHz; - Kąty propagacji (poziom x pion): 105° x 18° (+/- 5 stopni);- Moc wzmacniacza (ciągła/szczytowa): 860W / 1600 W, klasa D; - Moc wyjściowa wzmacniaczy nie mniejsza niż (ciągła): LF: 720W, HF: 120W; - Maksymalny poziom SPL nie mniejszy niż (1m): 135dB; - Przetwornik LF: średnica 305 mm (12”) z magnesem neodymowym; - Przetworniki HF (co najmniej 2 szt.): średnica co najmniej 38 mm (1.5”) z magnesem neodymowym; - Obróbka sygnału: wbudowany we wzmacniacz procesor DSP; - Zarządzanie systemem: limitery w procesorze DSP chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi i przegrzaniem; - Złącza sygnałowe: wejście i wyjście sygnału, gniazda XLR; - Regulatory: regulacja poziomu wejściowego (0-16dB), regulacja poziomu sekcji wysoko -tonowej (-3dB, 0dB, +3dB); - Obudowa: wykonana ze sklejki brzozowej ewentualnie olchowej; - Wymiary kolumny nie większe niż: 350 mm x 600 mm x 450 mm; - Waga nie większa niż: 25 kg; - okablowanie. Podstawowe funkcje Nagłośnienie frontowe szerokopasmowe sali widowiskowej Klubu ASzWoj. Dodatkowe funkcje GwarancjaMin. 24 miesiące
2. Aktywny subwoofer (8 szt.) Minimalne wymagania: - kompatybilność z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows 10, Macintosh; - łączność z komputerem przez USB;
- minimum 2 wejścia i 4 wyjścia; - wejścia z zasilaniem 48 V (PHANTOM); - obsługa następujących częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4 kHz, 192 kHz;
- pasmo przenoszenia wejścia mikrofonowego: nie mniejsze niż 20 Hz – 20 kHz; - zakres dynamiki wejścia mikrofonowego: minimum 105 dB; - zakres wzmocnienia sygnału: minimum 48 dB;
- impedancja wejścia mikrofonowego: minimum 3k Ohm; - impedancja wyjść TRS: od 90 do 100 Ohmów; - zakres dynamiki wyjścia słuchawkowego: minimum 105 dB; - maksymalny poziom wyjściowy (wyjście słuchawkowe): minimum +7,5 dBu; - impedancja wyjścia słuchawkowego: nie większa niż 10 Ohmów; - okablowanie.
Podstawowe funkcje Nagłośnienie frontowe nisko tonowe sali widowiskowej Klubu ASzWoj. Dodatkowe funkcje -------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące
3 3. Rama do podwieszania (6 szt.)
Minimalne wymagania: Atestowana i dedykowana przez producenta oferowanych urządzeń, pozwalająca podwiesić razem oferowane Aktywne Kolumny Głośnikowe Szerokopasmowe oraz Aktywne subwoofery (dedykowana poz. 1 i 2). Podstawowe funkcje Wspólne połączenie i podwieszenie zestawów głośnikowych dedykowanych do poz. 1 i 2. Dodatkowe funkcje ---------------------
Gwarancja Min. 24 miesiące.
4 4. Procesor DSP (1 szt.) Minimalne wymagania: - Procesor DSP; - Architektura wewnętrzna otwarta; - Co najmniej 10 wejść analogowych z zasilaniem Phantom na każdym kanale;
- Co najmniej 8 wyjść analogowych; - Konfigurowalne przetwarzanie audio; - Protokół sieciowy: 48-kanałowa niskolatencyjna cyfrowa szyna audio odporna na błędy; - Funkcja dwukierunkowej lokalizacji; - Obsługa GPIO; - Złącze RS232; - Procesing logiczny, wysokość 1U. Podstawowe funkcje Sterowanie nagłośnieniem szerokopasmowym i niskotonowym. Regulacja barwy brzmienia.
Dedykowany do współpracy z zainstalowanymi już w obiekcie systemami sterowania AV;. Dodatkowe funkcje ----------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące
5 5. Kontroler ścienny (1 szt.) Minimalne wymagania: - Ethernetowy kontroler ścienny, kompatybilny z oferowanym Procesorem DSP, - praca z PoE, co najmniej 1 programowalny przycisk obrotowy, - co najmniej 4 programowalne przyciski, - programowalny wyświetlacz LCD, możliwość blokowania poprzez PIN. Podstawowe funkcje Sterowanie procesorem DSP.
Dodatkowe funkcje ----------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące
6 6. Monitor odsłuchowy (2 szt.) Minimalne wymagania: - Aktywny monitor odsłuchowy; -Pasmo przenoszenia (+/-3dB): nie węższe niż 45Hz-25kHz; -Przetwornik LF: 5”; - przetwornik HF: 1”;
- Wbudowany dwukanałowy wzmacniacz klasy D o mocy na kanał nie niższej niż 240W; -Maks. SPL nie niższy 107 dB; - Procesor wbudowany co najmniej 32-bitowy, z próbkowaniem minimum 192kHz, oferujący EQ oraz Delay (nie gorzej niż 18 ms); -presety farbyczne oraz możliwość własnych presetów do sali, umożliwiający z tylnego panelu monitora odsłuchowego kontrolę i zarządzanie z wyświetlaczem; -Złącze RJ45. Podstawowe funkcje Nagłośnienie przestrzeni scenicznej w sposób wolny od sprzężeń i zniekształceń.
Dodatkowe funkcje --------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące
7 7. Switch (1 szt.) Minimalne wymagania:- 8 Portów RJ45 10/100/1000Mb/s; - Przesył danych i zasilania przez pojedynczy kabel; - Zgodność z urządzeniami zasilanymi PoE działającymi w standardzie IEEE 802.3af; - główna przepustowość: 16Gb/s; - Tablica adresów MAC: 4K; -Maksymalnie (PoE włączone): 65,2W (220V/50Hz); - Automatyczna negocjacja szybkości połączeń i automatyczne krosowanie (Auto-MDI/MDIX). Podstawowe funkcje Rozdzielanie sygnału internetowego (sieciowego). Dodatkowe funkcje --------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące
8 8. Mikrofon dynamiczny (1 szt.) Minimalne wymagania: - typ przetwornika: dynamiczny; - wykres kierunkowości: superkardioidalny; - pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 50 Hz – 16 kHz;
- waga: nie mniejsza niż 260g, nie większa niż 280g; - czułość -51,5 dBV/Pa / 2,6 mV/Pa. Podstawowe funkcje Przetwarzanie częstotliwości dostosowany bardziej do zakresu ludzkich strun dźwiękowych (wokalny). Dodatkowe funkcje -------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące
9 9. Zestaw bezprzewodowy (mikrofon + odbiornik) -1 kpl Minimalne wymagania: - mikrofon z dynamiczną kapsułą; - pasmo przenoszenia nie mniejsze niż: 50 Hz – 15k Hz;
- całkowite zniekształcenia harmoniczne THD: nie większe niż 0,5 %; - zakres dynamiki: nie mniejszy niż 96 dB; - temperatura pracy: zakres nie mniejszy niż od -18*C do +45*C;
- zasięg roboczy: nie mniejszy niż 60m; - odbiornik działający w paśmie 2,4 GHz; - wyjścia z odbiornika: XLR i jack 6,35 mm; - zabezpieczenie zasilania phantom w odbiorniku;
- Maksymalny poziom wyjściowy: Złącze XLR: 0 dBV (przy obciążeniu 600Ω), złącze 6,35 mm (1/4”): 8,5 dBV (przy obciążeniu 3 kΩ) mW. Podstawowe funkcje Przetwarzanie częstotliwości dostosowywany bardziej do zakresu ludzkich strun dźwiękowych (wokalny) Dodatkowe funkcje --------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące
10 10. montaż i okablowanie Minimalne wymagania: - okablowanie, - montaż, - uruchomienie sytemu nagłośnienia i jego pełna konfiguracja. Podstawowe funkcje Wszelkie potrzebne kable oraz inne elementy do prawidłowego funkcjonowania zamawianego sprzętu audio. Przedmiotem zamówienia jest również montaż oraz konfiguracja wszystkich zamawianych urządzeń. System wraz z okablowaniem musi zapewnić nagłośnienie sali o powierzchni 800 m2. Dodatkowe funkcje --------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące
11 11. SZAFA RACK Szafa teleinformatyczna (serwerowa) 19” 12U
Podstawowe funkcje: Zabezpieczenie bezpieczeństwa oraz odpowiednich warunków do prawidłowego funkcjonowania zainstalowanych w niej urządzeń teleinformatycznych( switchy, serwerów itp.) Dodatkowe funkcje ------------------- Gwarancja: Min. 24 miesiące 4. Załącznikiem do Opisu przedmiotu zamówienia jest Szkic rozmieszczenia istniejącego systemu nagłaśniającego znajdującego się na Sali konferencyjno – widowiskowej w bud. 56, który stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ.
5. Wizja lokalna terenu: Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe, po uprzednim pisemnym emailem, ustaleniu terminu wizji lokalnej. Osobą odpowiedzialną za dokonanie wizji lokalnej jest p. Monika Urbanek e-mail: mo.urbanek@akademia.mil.pl. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73ae8ae8-60de-4e4e-90d9-0fb9ed8882d3
Biuletyn 664890-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 011574244
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email i.lopacinska@akademia.mil.pl
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym ASzWoj - budynek nr 4 - portiernia (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nagłośnieniowego sprzętu estradowego wraz z okablowaniem i montażem do istniejącego nagłośnienia w Sali widowiskowej Akademii Sztuki Wojennej
Numer referencyjny PK9.261.69.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Opis przedmiotu zamówienia. CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłośnieniowy, 32342300-5 – Mikrofony i zestawy głośnikowe, 32341000-5 – Mikrofony. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Miejscem wykonania zamówienia jest Sala konferencyjno –widowiskowa na terenie Akademii sztuki Wojennej. 3.Termin realizacji zamówienia: zostanie wskazany przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie dłuższy niż 30 dni od dnia podpisania umowy. Lp. Wymagania Zamawiającego Wymagania techniczne dla urządzenia 1 2 1 1. Aktywna kolumna głośnikowa szerokopasmowa (10 szt.) Minimalne wymagania: - Aktywna, - co najmniej 2 - drożny, - kolumna głośnikowa, liniowa; - Zakres częstotliwości nie mniejszy niż (-10dB): 58 Hz – 20kHz; - Kąty propagacji (poziom x pion): 105° x 18° (+/- 5 stopni);- Moc wzmacniacza (ciągła/szczytowa): 860W / 1600 W, klasa D; - Moc wyjściowa wzmacniaczy nie mniejsza niż (ciągła): LF: 720W, HF: 120W; - Maksymalny poziom SPL nie mniejszy niż (1m): 135dB; - Przetwornik LF: średnica 305 mm (12”) z magnesem neodymowym; - Przetworniki HF (co najmniej 2 szt.): średnica co najmniej 38 mm (1.5”) z magnesem neodymowym; - Obróbka sygnału: wbudowany we wzmacniacz procesor DSP; - Zarządzanie systemem: limitery w procesorze DSP chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi i przegrzaniem; - Złącza sygnałowe: wejście i wyjście sygnału, gniazda XLR; - Regulatory: regulacja poziomu wejściowego (0-16dB), regulacja poziomu sekcji wysoko -tonowej (-3dB, 0dB, +3dB); - Obudowa: wykonana ze sklejki brzozowej ewentualnie olchowej; - Wymiary kolumny nie większe niż: 350 mm x 600 mm x 450 mm; - Waga nie większa niż: 25 kg; - okablowanie. Podstawowe funkcje Nagłośnienie frontowe szerokopasmowe sali widowiskowej Klubu ASzWoj. Dodatkowe funkcje GwarancjaMin. 24 miesiące 2. Aktywny subwoofer (8 szt.) Minimalne wymagania: - kompatybilność z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows 10, Macintosh; - łączność z komputerem przez USB; - minimum 2 wejścia i 4 wyjścia; - wejścia z zasilaniem 48 V (PHANTOM); - obsługa następujących częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4 kHz, 192 kHz; - pasmo przenoszenia wejścia mikrofonowego: nie mniejsze niż 20 Hz – 20 kHz; - zakres dynamiki wejścia mikrofonowego: minimum 105 dB; - zakres wzmocnienia sygnału: minimum 48 dB; - impedancja wejścia mikrofonowego: minimum 3k Ohm; - impedancja wyjść TRS: od 90 do 100 Ohmów; - zakres dynamiki wyjścia słuchawkowego: minimum 105 dB; - maksymalny poziom wyjściowy (wyjście słuchawkowe): minimum +7,5 dBu; - impedancja wyjścia słuchawkowego: nie większa niż 10 Ohmów; - okablowanie. Podstawowe funkcje Nagłośnienie frontowe nisko tonowe sali widowiskowej Klubu ASzWoj. Dodatkowe funkcje -------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące 3 3. Rama do podwieszania (6 szt.) Minimalne wymagania: Atestowana i dedykowana przez producenta oferowanych urządzeń, pozwalająca podwiesić razem oferowane Aktywne Kolumny Głośnikowe Szerokopasmowe oraz Aktywne subwoofery (dedykowana poz. 1 i 2). Podstawowe funkcje Wspólne połączenie i podwieszenie zestawów głośnikowych dedykowanych do poz. 1 i 2. Dodatkowe funkcje --------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące. 4 4. Procesor DSP (1 szt.) Minimalne wymagania: - Procesor DSP; - Architektura wewnętrzna otwarta; - Co najmniej 10 wejść analogowych z zasilaniem Phantom na każdym kanale; - Co najmniej 8 wyjść analogowych; - Konfigurowalne przetwarzanie audio; - Protokół sieciowy: 48-kanałowa niskolatencyjna cyfrowa szyna audio odporna na błędy; - Funkcja dwukierunkowej lokalizacji; - Obsługa GPIO; - Złącze RS232; - Procesing logiczny, wysokość 1U. Podstawowe funkcje Sterowanie nagłośnieniem szerokopasmowym i niskotonowym. Regulacja barwy brzmienia. Dedykowany do współpracy z zainstalowanymi już w obiekcie systemami sterowania AV;. Dodatkowe funkcje ----------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące 5 5. Kontroler ścienny (1 szt.) Minimalne wymagania: - Ethernetowy kontroler ścienny, kompatybilny z oferowanym Procesorem DSP, - praca z PoE, co najmniej 1 programowalny przycisk obrotowy, - co najmniej 4 programowalne przyciski, - programowalny wyświetlacz LCD, możliwość blokowania poprzez PIN. Podstawowe funkcje Sterowanie procesorem DSP. Dodatkowe funkcje ----------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące 6 6. Monitor odsłuchowy (2 szt.) Minimalne wymagania: - Aktywny monitor odsłuchowy; -Pasmo przenoszenia (+/-3dB): nie węższe niż 45Hz-25kHz; -Przetwornik LF: 5”; - przetwornik HF: 1”; - Wbudowany dwukanałowy wzmacniacz klasy D o mocy na kanał nie niższej niż 240W; -Maks. SPL nie niższy 107 dB; - Procesor wbudowany co najmniej 32-bitowy, z próbkowaniem minimum 192kHz, oferujący EQ oraz Delay (nie gorzej niż 18 ms); -presety farbyczne oraz możliwość własnych presetów do sali, umożliwiający z tylnego panelu monitora odsłuchowego kontrolę i zarządzanie z wyświetlaczem; -Złącze RJ45. Podstawowe funkcje Nagłośnienie przestrzeni scenicznej w sposób wolny od sprzężeń i zniekształceń. Dodatkowe funkcje --------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące 7 7. Switch (1 szt.) Minimalne wymagania:- 8 Portów RJ45 10/100/1000Mb/s; - Przesył danych i zasilania przez pojedynczy kabel; - Zgodność z urządzeniami zasilanymi PoE działającymi w standardzie IEEE 802.3af; - główna przepustowość: 16Gb/s; - Tablica adresów MAC: 4K; -Maksymalnie (PoE włączone): 65,2W (220V/50Hz); - Automatyczna negocjacja szybkości połączeń i automatyczne krosowanie (Auto-MDI/MDIX). Podstawowe funkcje Rozdzielanie sygnału internetowego (sieciowego). Dodatkowe funkcje --------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące 8 8. Mikrofon dynamiczny (1 szt.) Minimalne wymagania: - typ przetwornika: dynamiczny; - wykres kierunkowości: superkardioidalny; - pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 50 Hz – 16 kHz; - waga: nie mniejsza niż 260g, nie większa niż 280g; - czułość -51,5 dBV/Pa / 2,6 mV/Pa. Podstawowe funkcje Przetwarzanie częstotliwości dostosowany bardziej do zakresu ludzkich strun dźwiękowych (wokalny). Dodatkowe funkcje -------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące 9 9. Zestaw bezprzewodowy (mikrofon + odbiornik) -1 kpl Minimalne wymagania: - mikrofon z dynamiczną kapsułą; - pasmo przenoszenia nie mniejsze niż: 50 Hz – 15k Hz; - całkowite zniekształcenia harmoniczne THD: nie większe niż 0,5 %; - zakres dynamiki: nie mniejszy niż 96 dB; - temperatura pracy: zakres nie mniejszy niż od -18*C do +45*C; - zasięg roboczy: nie mniejszy niż 60m; - odbiornik działający w paśmie 2,4 GHz; - wyjścia z odbiornika: XLR i jack 6,35 mm; - zabezpieczenie zasilania phantom w odbiorniku; - Maksymalny poziom wyjściowy: Złącze XLR: 0 dBV (przy obciążeniu 600Ω), złącze 6,35 mm (1/4”): 8,5 dBV (przy obciążeniu 3 kΩ) mW. Podstawowe funkcje Przetwarzanie częstotliwości dostosowywany bardziej do zakresu ludzkich strun dźwiękowych (wokalny) Dodatkowe funkcje --------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące 10 10. montaż i okablowanie Minimalne wymagania: - okablowanie, - montaż, - uruchomienie sytemu nagłośnienia i jego pełna konfiguracja. Podstawowe funkcje Wszelkie potrzebne kable oraz inne elementy do prawidłowego funkcjonowania zamawianego sprzętu audio. Przedmiotem zamówienia jest również montaż oraz konfiguracja wszystkich zamawianych urządzeń. System wraz z okablowaniem musi zapewnić nagłośnienie sali o powierzchni 800 m2. Dodatkowe funkcje --------------------- Gwarancja Min. 24 miesiące 11 11. SZAFA RACK Szafa teleinformatyczna (serwerowa) 19” 12U Podstawowe funkcje: Zabezpieczenie bezpieczeństwa oraz odpowiednich warunków do prawidłowego funkcjonowania zainstalowanych w niej urządzeń teleinformatycznych( switchy, serwerów itp.) Dodatkowe funkcje ------------------- Gwarancja: Min. 24 miesiące 4. Załącznikiem do Opisu przedmiotu zamówienia jest Szkic rozmieszczenia istniejącego systemu nagłaśniającego znajdującego się na Sali konferencyjno – widowiskowej w bud. 56, który stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ. 5. Wizja lokalna terenu: Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe, po uprzednim pisemnym emailem, ustaleniu terminu wizji lokalnej. Osobą odpowiedzialną za dokonanie wizji lokalnej jest p. Monika Urbanek e-mail: mo.urbanek@akademia.mil.pl. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: zostanie wskazany przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie dłuższy niż 30 dni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - co najmniej 3 dostawy (umowy) obejmujące swoim zakresem dostawę, montaż, instalację i konfigurację nagłośnienia w salach typu konferencyjna lub widowiskowa przy czym wartość każdej z tych dostaw była nie mniejsza niż 150 000,00 zł brutto, Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Wykazu dostaw sporządzonego zgodnie z wzorem w Załączniku nr 4 do SIWZ. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i oświadczy, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają: - co najmniej 1 osoba będąca specjalistą z zakresu akustyki, tj. posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu akustyki oraz posiadająca minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, montażu, nadzorowaniu prac związanych z systemami nagłośnieniowymi w salach typu konferencyjne, widowiskowe i w realizacji których pełniła funkcję kierownika prac/projektu, - co najmniej 1 osoba posiadająca aktualny certyfikat z programowania systemów sterujących typu BOSE oraz aktualny certyfikat z programowania oferowanego procesora DSP. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie kwalifikacji zawodowych lub uprawnień, o których mowa w tiret 1 i 2 powyżej. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Wykazu osób sporządzonego zgodnie z wzorem w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg wzoru w Załączniku nr 4 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg wzoru w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj lub przesłać pocztą). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 2 pkt 3 mogą być spełnione łącznie; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) Rozdziale VII ust. 4 pkt 1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Rozdziale VII ust. 4 pkt 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 3 stosuje się. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale VII ust. 4 pkt 1) SIWZ składa dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w ust. 3 pkt 1 stosuje się odpowiednio. 5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w ust. 2 pkt 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Czy wadium 1
Wadium 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 r, poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu PK9.261.69.2018”. Zaleca się kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). 2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi Załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV 4 14 1. Przed podpisaniem umowy – najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest, w celu zabezpieczenia roszeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości brutto umowy (po zaokrągleniu w górę do pełnych złotych). 1) Zabezpieczenie wnosi się na czas wykonania umowy i może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. f) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. 2) Sposób wniesienia zabezpieczenia: a) zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581, z dopiskiem „zabezpieczenie należytego wykonania umowy w postępowaniu PK9.261.69.2018”, b) zabezpieczenie wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w dniu podpisania umowy. 3) Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym rachunku bankowym i zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji za przelew na rachunek bankowy Wykonawcy. 4) Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania za należycie wykonane. 5) Jeżeli wykonawca wnosi zabezpieczenie w walucie obcej, kwota zabezpieczenia zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6) Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zwierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), b) nazwę Beneficjenta (Zamawiającego), c) nazwę Gwaranta lub Poręczyciela, d) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) sformułowanie zobowiązania gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku niewywiązywania się Wykonawcy z postanowień umowy (nienależytego jej wykonywania). 4. Z chwilą zaistnienia przypadków nienależytego wykonywania umowy, Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Żądanie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. W przypadku nie wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie określonym w ust. 3, umowa nie zostanie zawarta z winy Wykonawcy, wniesione wadium zostanie zatrzymane przez Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, a ponadto Zamawiający będzie uprawniony do zastosowania art. 94 ust. 3 ustawy oraz dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych (za szkodę spowodowaną uchyleniem się od zawarcia umowy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT); 2) w przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego urządzenia dopuszcza się dostarczenie przez Wykonawcę innego urządzenia posiadającego nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż określone w złożonej ofercie. Wynagrodzenie oraz warunki dostawy i gwarancji pozostaną bez zmian. 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie.
IV 4 4 data 2019-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)