GuidZP400 |
c0fc0244-a436-4857-85c5-bb21f0150313
|
Biuletyn |
664959-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
|
Regon |
647265100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wołoska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
137
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 508 18 09,
|
Zamawiajacy fax |
22 845 64 57
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@cskmswia.pl,
|
Adres strony url |
http://www.cskmswia.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://e-ProPublico.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cskmswia.pl, https://e-ProPublico.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.cskmswia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie Wołoska 137 02-507 Warszawa Polska
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://e-ProPublico.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa wyposażenia wraz z instalacja i montażem wyposażenia do istniejącej Centralnej Pracowni Leku Cytostatycznego
|
Numer referencyjny |
CSKDZP-2375/30/11/04/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i dostawa wyposażenia wraz z instalacja i montażem wyposażenia do istniejącej Centralnej Pracowni Leku Cytostatycznego
|
Cpv glowny przedmiot |
33120000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
389560,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Foldery i/lub inne materiały dotyczące oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia (warunki graniczne - minimalne)Wszystkie dołączone do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pakietu (zadania) i pozycji których dotyczą
Zamawiający wymaga złożenia dla zadania nr 1 Certyfikat niezależnej, uznanej jednostki notyfikowanej, akredytowanej do certyfikacji, na zgodność z normą DIN 12980:2017-05 jako komory bezpiecznej do pracy z cytostatykami z objęciem wszystkich funkcjonalności oferowanej wersji komory lub równoważną
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z wzorami umów
|
IV 4 4 data |
2019-01-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa komory laminarnej bezpiecznej do pracy z cytostatykami wraz z montażem , krzesłami i taboretami oraz sytemem umozliwiajacym podłaczenie komór do kanału wentylacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42514000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
233400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z SIWZ, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP wykluczenie Wykon
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z złaćznikiem xls i word dot zadania nr 1 zakup i dostawa komory laminarnej bezpiecznej do pracy z cytostatykami wraz z montażem , krzesłami i taboretami oraz sytemem umozliwiajacym podłaczenie komór do kanału wentylacyjnego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zakup, dostawa i montaż rejestratorów różnic ciśnień , systemu do pomiaru wilgotności ciśnienia i temperatury w pomieszczeniach CPLT oraz zakup i dostaw chłodziarek farmaceutycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31644000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
79500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z SIWZ, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP wykluczenie Wykon
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z złaćznikiem xls i word dot zadania nr 2 zakup, dostawa i montaż rejestratorów różnic ciśnień , systemu do pomiaru wilgotności ciśnienia i temperatury w pomieszczeniach CPLT oraz zakup i dostaw chłodziarek farmaceutycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa chłodziarki farmaceutycznej/laboratoryjnej do przechowywania produktów leczniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711130-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
49500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z SIWZ, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP wykluczenie Wykon
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z złaćznikiem xls i word dot zadania nr 3 zakup i dostawa chłodziarki farmaceutycznej/laboratoryjnej do przechowywania produktów leczniczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa komputerów , klawiatury , drukarek termotransferowych do CPLT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
27160,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z SIWZ, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP wykluczenie Wykon
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z złaćznikiem xls i word dot zadania nr 4 Zakup i dostawa komputerów , klawiatury , drukarek termotransferowych do CPLT
|
| |