Dostarczenie, wniesienie, złożenie oraz montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych dla zadania realizowanego w Zespole Szkół im. J. Pawła II w Zdzieszowicach, w ramach projektu pn. ,,Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”

Publication date 2018-12-31
End date 2019-01-10 00:00:00
Instytucja Powiat Krapkowicki
Miejscowość Krapkowice
Województwo opolskie
Branża
  • Tablice,
  • Meble,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664828-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 380000005, 331241006, 301950002, 323000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostarczenie, wniesienie, złożenie oraz montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych dla zadania realizowanego w Zespole Szkół im. J. Pawła II w Zdzieszowicach, w ramach projektu pn. ,,Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części:
Część I – warsztaty szkolne
Cześć II – pokój odczynników
Cześć III – laboratorium chemiczne
Cześć IV – pracownia mikrobiologiczna
Cześć V – pracownia językowa
Cześć VI – pokój wag
Cześć VII – korytarz wewnętrzny
Cześć VIII – sala wykładowa
Cześć IX – sprzęt multimedialny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od I do IX został określony w załączniku nr 1 do umowy. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. W szczegółowym opisie określone zostały minimalne parametry oraz inne wymagania jakie sprzęt musi spełnić;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81396773-cee0-47af-8563-1d53d9ea6f78
Biuletyn 664828-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Krapkowicki
Regon 53141253300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Krapkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 47303
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 074 300
Zamawiajacy fax 774 074 332
Zamawiajacy email inwestycje@powiatkrapkowicki.pl
Adres strony url www.powiatkrapkowicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatkrapkowicki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatkrapkowicki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie, wniesienie, złożenie oraz montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych dla zadania realizowanego w Zespole Szkół im. J. Pawła II w Zdzieszowicach, w ramach projektu pn. ,,Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”
Numer referencyjny IM.272.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Dostarczenie, wniesienie, złożenie oraz montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych dla zadania realizowanego w Zespole Szkół im. J. Pawła II w Zdzieszowicach, w ramach projektu pn. ,,Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części: Część I – warsztaty szkolne Cześć II – pokój odczynników Cześć III – laboratorium chemiczne Cześć IV – pracownia mikrobiologiczna Cześć V – pracownia językowa Cześć VI – pokój wag Cześć VII – korytarz wewnętrzny Cześć VIII – sala wykładowa Cześć IX – sprzęt multimedialny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od I do IX został określony w załączniku nr 1 do umowy. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. W szczegółowym opisie określone zostały minimalne parametry oraz inne wymagania jakie sprzęt musi spełnić;
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy biorący udział w postepowaniu muszą spełnić warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy – w tym okresie – dostaw w zakresie: Dla części I Wyposażenie w sprzęt i urządzenia warsztatowe na wartość co najmniej 25.000,00 zł brutto; Dla części II Wyposażenie w sprzęt i urządzenia pracowni chemicznych lub laboratoriów na wartość co najmniej 20.000,00 zł brutto; Dla części III Wyposażenie w sprzęt i urządzenia pracowni chemicznych lub laboratoriów na wartość co najmniej 120.000,00 zł brutto; Dla części IV Wyposażenie w sprzęt i urządzenia pracowni mikrobiologicznej na wartość co najmniej 115.000,00 zł brutto; Dla części V Wyposażenie w sprzęt i urządzenia pracowni językowej na wartość co najmniej 15.000,00 zł brutto; Dla części VI Wyposażenie w sprzęt i urządzenia pracowni chemicznych lub laboratoriów na wartość co najmniej 20.000,00 zł brutto; Dla części VII Wyposażenie w sprzęt i urządzenia warsztatowe na wartość co najmniej 3.000,00 zł brutto; Dla części VIII Wyposażenie w sprzęt i urządzenia sali wykładowej na wartość co najmniej 20.000,00 zł brutto; Dla części IX Wyposażenie w sprzęt multimedialny na wartość co najmniej 25.000,00 zł brutto; z potwierdzeniem ich należytego wykonania w każdej części. Wykonawca składający ofertę na kilka części, musi spełniać ww. warunki dla każdej części, na którą składa ofertę. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100 % doświadczenia wymaganego w siwz. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z Wykonawców posiada 100 % wymaganego doświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez zamawiającego: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6 do siwz; Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIa ust. 2
Inne dokumenty niewymienione 2. Ofertę stanowi: 1) wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do siwz 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2A 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami rozdziału VI ust. 1 siwz; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1) terminu realizacji umowy, 2) warunków i terminów płatności, 3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wniosku o dofinansowanie oraz wytycznych dotyczących Projektu pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, 4) wystąpienia uzasadnionych zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy, 5) wystąpienia obiektywnych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia, 6) w zakresie ewentualnej zmiany ilości wyposażenia, które jest przewidziane do dostarczenia, co może być spowodowane względami technicznymi, organizacyjnymi lub innymi zmianami, których nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, 7) w przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę zaoferowanego przedmiotu umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana ta nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia, 8) zmniejszenie zapotrzebowania na dostawę, co może być spowodowane względami technicznymi, organizacyjnymi lub innymi zmianami, których nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 4. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 5. Nie stanowi zmiany umowy: zmiana osób uprawnionych do realizacji umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 i 2 w przypadku przedłużenia procedury przetargowej, 2) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 w przypadku przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego, 3) w zakresie określonym w ust. 2 w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy w szczególności regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych. 7. w sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 1 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur/rachunków wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.
IV 4 4 data 2019-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z „RODO” Klauzula informacyjna wynikająca z RODO spełniająca obowiązek informacyjny wobec Wykonawcy związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: • administratorem Państwa danych osobowych jest ZARZĄD Powiatu Krapkowickiego z siedzibą w Krapkowicach przy ul. Kilińskiego 1; • inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Krapkowicach jest Henryk Małek, Sekretarz Powiatu, tel. 77 40 74 308, e-mail: h.malek@powiatkrapkowicki.pl • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, opatrzonego numerem IM.272.12.2018 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiadają Państwo: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa warsztaty szkolne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa nadana przez Zamawiającego Opis wymagań ilość 1 Stół 2-osobowy warsztatowy Stół warsztatowy (kotwiczony) o gabarytach 1200x600x860mm (900mm – wysokość z blatem), blat wykonany z sklejki liściastej 36mm. Maksymalne obciążenie – 750 kg przy równomiernym rozłożeniu. Imadło ślusarskie - obrotowe z kowadłem 150mm, wykonane z wysokiej jakości stali szczęki imadła z nacięciem krzyżowym, hartowane. Zastosowanie : drewno, metal; materiał: żeliwo; kolor: czarny. Wymiary: Szerokość szczęk 150 mm Maksymalne otwarcie imadła 140 mm 8 stołów 16 imadeł 2 Stół 1 osobowy warsztatowy Stół warsztatowy (kotwiczony) o gabarytach 1200x600x860mm (900mm – wysokość z blatem), blat wykonany z sklejki liściastej 36mm. Maksymalne obciążenie – 750 kg przy równomiernym rozłożeniu. Wyposażony w jedną podwieszaną niską szafkę 60/3 z zamkami z prowadnicami kulkowymi. Imadło ślusarskie - obrotowe z kowadłem 150mm, wykonane z wysokiej jakości stali szczęki imadła z nacięciem krzyżowym, hartowane. Zastosowanie: drewno, metal; materiał: żeliwo; kolor: czarny. Wymiary: Szerokość szczęk 150 mm Maksymalne otwarcie imadła 140 mm 1 stół 1 imadło 3 Biurko nauczyciela Biurko nauczyciela o gabarytach 1200x600x780mm(800mm – wysokość z blatem), blat wykonany z laminatu, z obrzeżem prostym. Wyposażone w niską szafkę 40/3 z zamkami oraz niską szafkę 30/1 z zamkami. 1 4 Krzesło nauczyciela obrotowe Niskie krzesło warsztatowe z ergonomicznie wyprofilowanym siedziskiem i oparciem oraz poduszką lędźwiową, koła. Regulacja wysokości, głębokości oraz kąta nachylenia siedziska i oparcia. 1 5 Szafa na narzędzia Metalowa szafa na narzędzia o gabarytach 1020x500x1900mm, wyposażona w 2 półki, 6 szuflad, 2 panele narzędziowe, 8 pojemników plastikowych i zestaw 25 haczyków. 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pokój odczynników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy.
Zalacznik krotki opis Szafa na kwasy i zasady Szafa na kwasy i zasady wykonane z masywnego polipropylenu. Gwarantująca bezpieczne, rozdzielne przechowywanie kwasów i zasad. Wyposażona w wodoszczelne, spawane, wysuwane półki-kuwety z PP, z możliwością obciążenia do 30 kg. 600x600x1900mm zdjęcie poglądowe 1 Szafa na chemikalia Szafa metalowa wykonana w całości z metalu malowana farbami proszkowymi w kolorze szarym, przeszklone drzwi. Całość zamykana na zamki patentowe, wypełnienie stanowią 4 regulowane półki Wymiary: Szerokość 90cm, Głębokość 40cm Wysokość 185 cm zdjęcie poglądowe 2 Stanowisko przygotowywania materiałów 1. Stół laboratoryjny 1200x750x900mm, blat z żywicy fenolowej oparty na stelażu. Podwieszana szafka szerokości 600mm z 1 szufladą. Dodatkowo 2 szafki wiszące szerokości 600mm, pełne. 2. Stół laboratoryjny 1200x750x900mm, blat z żywicy fenolowej oparty na stelażu. Podwieszana szafka szerokości 600mm z 1 szufladą. Dodatkowo 2 szafki wiszące szerokości 600mm, pełne zdjęcie poglądowe 3 Stanowisko zlewozmywakowe Stanowisko zlewozmywakowe 1200x750x900mm, blat z konglomeratu granitowo-kwarcowego, zlew ceramiczny 380x380x250mm. W blacie bateria jednokolumnowa z mieszaczem i oczomyjka pojedyncza. Blat położony na stelażu, pod nim podwieszana szafka 600mm instalacyjna i szafka pełna 600mm. Dodatkowo ociekacz z tworzywa. zdjęcie poglądowe 1 Krzesło laboratoryjne nauczyciela Krzesło laboratoryjne o regulowanej wysokości: obracane, wyposażone w podłokietniki. Krzesło wysokie z czarnego tworzywa posiadające metalową obręcz pod stopy o regulowanej wysokości. Krzesło wyposażone w mechanizm: maksymalny kąt wychylenia oparcia wynosi 17˚, możliwość blokady oparcia w wybranej pozycji, regulacja wysokości oparcia, regulacja głębokości siedziska, płynna regulacja wysokości krzesła za pomocą podnośnika pneumatycznego. Kolory tapicerki popielaty. zdjęcie poglądowe 1 Chłodziarka z zamrażalką (laboratoryjna) Pojemność użytkowa chłodziarki [l]: 182 Pojemność użytkowa zamrażarki [l]: 90 , Wysokość [cm]: 175 Sterowanie: Mechaniczne, System NO FROST , Sygnalizacja otwartych drzwi. 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa laboratorium chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy.
Zalacznik krotki opis Stół laboratoryjny Stół laboratoryjny 1200x750x750mm, blat z żywicy fenolowej oparty na stelażu. Podwieszane szafki szerokości 600mm z 1 szufladą. Osłona boczna metalowa. zdjęcia poglądowe: 1 stół laboratoryjny Stół laboratoryjny 1200x750x750mm, blat z żywicy fenolowej oparty na stelażu. Podwieszane dwie szafki szerokości 600mm z 1 szufladą zdjęcie poglądowe 3 Stół wyspowy Stół wyspowy 2100x1350x900mm, blat z żywice fenolowej, przystawka wyspowa 1500x150x1900mm z dwiema półkami szklanymi, z 2 gniazdami 230V, 2xwoda, gaz (T). Pod blatem 2 szafki podwieszane pod stelaż, pełne 300mm. Wyspa zakończona stanowiskiem zlewowym 1350x600mm: zlew ceramika 380x380x250mm, płyta konglomerat granitowo-kwarcowy, bateria jednokolumnowa z mieszaczem, pojedyncza oczomyjka. Pod blatem szafka instalacyjna 600mm a w bocznych częściach półki laminowane. Osłony tylne i boczne. Ociekacz z tworzywa. 2 Stół przyścienny Stół przyścienny 1200x600x900mm z przystawką 1200x150x1900mm. Blat z żywicy fenolowej, pod stelażem podwieszana szafka 600mm z jedną szufladą. W przystawce gaz i 4 x prąd 230V, dwa poziomy półek szklanych. Osłona tylna. 2 Stanowisko zlewozmywakowe Stanowisko zlewozmywakowe 600x750x900mm, blat z konglomeratu granitowo-kwarcowego, zlew ceramiczny 380x380x250mm. W blacie bateria jednokolumnowa z mieszaczem i oczomyjka pojedyncza. Blat położony na stelażu, pod nim podwieszana szafka 600mm instalacyjna. Ociekacz z tworzywa. 1 Dygestorium Dygestorium przeszklone - 1200 mm, z płytą ceramiczną (wykonane bez użycia materiałów drewnopochodnych), szyby boczne i przednie ze szkła bezpiecznego, o gabarytach 1200x750x2130 mm. Wyposażone w: 2 x gniazda elektryczne, 2 x zawór wody, zawór gazu, metalową szafkę, oświetlenie, sygnalizator przepływu powietrza i wyłącznik nadprądowy (gałki mediów, gniazda elektryczne i wyłączniki umieszczone pod blatem). Dygestorium wyposażone w króciec i rurę do podłączenia do kanału wentylacyjnego. zdjęcie poglądowe 1 Stół laboratoryjny Stół laboratoryjny 1200x750x900mm, blat z żywicy fenolowej oparty na stelażu. Podwieszana szafka szerokości 600mm z 1 szufladą. Osłona tylna laminowana, osłony boczne metalowe. 1 Stanowisko demonstracyjne Stanowisko demonstracyjne dla nauczyciela: stół laboratoryjny 900x800x900mm, blat z żywicy fenolowej, 2 x wylewka wody, zawór gazu, 2 x gniazdo 230V. Pod stelażem szafka podwieszana 600mm pełna zamykana na kluczyk i 300mm zamykana na kluczyk, osłona tylna laminowana i osłony boczne metalowe. 1 Taboret (stanowisko uczniów i nauczyciela) Taboret o chromowanej konstrukcji z kółkami, siłownik gazowy umożliwiający regulację wysokości siedziska. Siedzisko miękkie z antypoślizgową powierzchnią wykonana z miękkiego tworzywa (PU) Wymiary: - Min. wysokość [mm]: 630 - Max. wysokość [mm]: 870 - Średnica siedziska [mm]: 360 Produkt musi posiadać Atest Badań Wytrzymałościowych Kolor siedziska czerwony zdjęcie poglądowe 16 Piec elektryczny laboratoryjny Zakres temperatury do 1300°C. Izolowany współczesnymi włóknistymi materiałami ogniotrwałymi. Wymiary: 200х400х200mm Zdjęcie poglądowe 1 Lepkościomierz Hopplera − 0,5 do 70 000 mPa· s (cP) przy nachyleniu 10º − Wyposażenie: 6 kulek, termometr kontrolny, zakres: 0 do +100 ºC, − Szczypce, szczoteczka. zdjęcie poglądowe 1 Nefelometr − przenośny, − zakres pomiarowy 0 – 1000 FNU, − dokładność ±2%, − kalibracja 3-punktowa zdjęcie poglądowe 1 Spektrofotometr UV-VIS i bliska podczerwień − zakres pomiarowy 300÷1100 nm umożliwiającym pomiary turbidymetryczne. zdjęcie poglądowe 1 Spektrofotometr − zakres widzialny, pomiar punktowy zdjęcie poglądowe 1 Tlenomierz z czujnikiem tlenowym − do pomiaru zawartości tlenu w wodach pow. do głęb. 1 m zdjęcie poglądowe 1 Fotometr do badań terenowych − wyposażony do oznaczania fosforanów, azotanów, twardości wody zdjęcie poglądowe 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pracownia mikrobiologiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy.
Zalacznik krotki opis Stół uczniowski Stół uczniowski 1200x1000x900 mm. Stelaż T 1200x920mm, blat z żywicy fenolowej. zdjęcie poglądowe 4 Stół nauczyciela Stół nauczyciela 1500x750x900mm. Blat z żywicy fenolowej, pod stelażem szafka podwieszana 600mm z jedną szufladą, zamykana na kluczyk. Osłona tylna laminowana i osłony boczne metalowe. 1 Stanowisko zlewozmywakowe Stanowisko zlewozmywakowe 600x750x900mm, blat z konglomeratu granitowo-kwarcowego, zlew ceramiczny 380x380x250mm. W blacie bateria jednokolumnowa z mieszaczem i oczomyjka pojedyncza. Blat położony na stelażu, pod nim podwieszana szafka 600mm instalacyjna. Ociekacz z tworzywa 1 Dygestorium Dygestorium przeszklone - 1200 mm, z płytą ceramiczną (wykonane bez użycia materiałów drewnopochodnych), szyby boczne i przednie ze szkła bezpiecznego, o gabarytach 1200x750x2130 (2300) mm. Wyposażone w: 2 x gniazda elektryczne, 2 x zawór wody, zawór gazu, metalową szafkę, oświetlenie, sygnalizator przepływu powietrza i wyłącznik nadprądowy (gałki mediów, gniazda elektryczne i wyłączniki są umieszczone pod blatem). Dygestorium wyposażone w króciec i rurę do podłączenia do kanału wentylacyjnego 1 Komora laminarna Komora z laminarnym pionowym przepływem powietrza MSC II (przednia szyba podnoszona elektrycznie). 1 Taboret (stanowisko uczniów i nauczyciela) Taboret o chromowanej konstrukcji z kółkami, siłownik gazowy umożliwiający regulację wysokości siedziska lub śruba. Siedzisko miękkie z antypoślizgową powierzchnią wykonane z miękkiego tworzywa (PU) Wymiary: - Min. wysokość [mm]: 630 - Max. wysokość [mm]: 870 - Średnica siedziska [mm]: 360 Produkt musi posiadać Atest Badań Wytrzymałościowych Kolory tapicerki popielaty 16 Autoklaw Autoklaw parowy. Parametry techniczne: - pojemność komory: 8l - komora wykonana ze stali nierdzewnej - temperatura pracy: 5-105 stopni C - moc: 1700W - zasilanie: 230V, 50/60Hz - posiada samotestujący system zabezpieczający przed przegrzaniem lub zbyt wysokim ciśnieniem. zdjęcia poglądowe 1 Cieplarka Pojemność 100 l Parametry techniczne: - zakres temperatury: 5 C - 80° C - rozdzielczość temperatury: 0,1 °C - odchylenie temperatury: 0,2° C - obciążenie dopuszczalne półki 5 kg/ - 3 półki w zestawie z możliwością dokupienia dodatkowych półek - dopuszczalna temperatura otoczenia 5~40° C - timer 1-9999 [min] - Pojemność komory - 65 l - Wymiary komory roboczej[mm]: 400 x 360 x 450 - Wymiary zewnętrzne [mm]: 550 x 550 x 840 zdjęcie poglądowe 1 Licznik kolonii Z automatycznym pisakiem: automatyczna kompensacja ciężaru różnych płytek Petriego, niewrażliwa na wstrząsy technologia liczenia, równomierne oświetlenie pola zliczeń, dzięki zastosowaniu lampy pierścieniowej możliwość pracy z jasnym lub ciemnym tłem, funkcja liczenia średniej z kilku pomiarów, standardowy marker w zestawie oraz marker ZM 2002 do zliczania zewnętrznego, adaptery do płytek Petriego o średnicach mniejszych niż 120 mm, wymienna płytka podziałowa możliwość indywidualnego nastawienia czułości nacisku, akustyczna i wizualna kontrola liczenia, możliwość ustawienia lupy w optymalnej dla Użytkownika pozycji. zdjęcie poglądowe 2 Manualny licznik kolonii bakterii Manualny licznik kolonii bakterii Pozwala znacznie usprawnić liczenie kolonii bakterii na płytkach Petriego. Każde przyciśnięcie pisaka do płytki powoduje trwałe zaznaczenie kolonii i zwiększenie stanu licznika o 1. Wynik pokazywany jest na wyświetlaczu LCD. Dane techniczne: zakres zliczania: 0 – 99999 zasilanie: bateria 1,5 V, typ AG10 wymiary: 195x29x23 mm (dł/szr/grub) waga: 70g zdjęcie poglądowe 10 Mikroskop − cyfrowy, − z trójokularową głowicą, − z kamerą min. 5 Mpx, − zakres powiększenia od 40x do 2000x, − soczewki obiektywowe: 4x, 10x, 40x, 100x, z dyskiem instalacyjnym, niezbędnym oprogramowaniem i sterownikami. zdjęcie poglądowe 8 Stomacher − Z regulacją czasu pracy, − Stosowany do homogenizacji próbek żywności. − Wraz z akcesoriami: sterylne woreczki do stosowania w stomacherach przeznaczone do homogenizacji próbek żywności, stojaki, statywy na woreczki, zamknięcia, automatyczna pipeta do pobierania próbek wraz z kompletem końcówek (1000 szt) Dane techniczne: Moc silnika: 180 W Czas homogenizacji: 1 sek. do 59 min. lub praca ciągła Szybkość homogenizacji: 4, 6, 8, 10 uderzeń/sek. Wymiary: 29 x 45 x 37 cm Masa: 26 kg Zasilanie: 100-240 V~ 50-60Hz Objętość homogenizowanych próbek: 50 – 400 ml 1 komplet
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pracownia językowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy.
Zalacznik krotki opis Laboratorium językowe 16 stanowisk Pracownia zawiera: 1. jednostkę centralną ze zintegrowanym wzmacniaczem stereo, 2. moduł cyfrowej regulacji siły głosu, 3. moduł DSP, 4. notebook Win10, 5. program Mentor PC2 do sterowania z komputera, 6. Recorder – oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z Trenerem Wymowy, 7. słuchawki z mikrofonem BL-888, 8. dwa głośniki, 9. stoliki uczniowskie i biurko nauczyciela. stoły ustawione w podkowę, meble z płyty meblowej o blatach 18mm grubości, wykończonej okleiną PCV 2mm; − biurko lektora z nadstawką prywatyzującą − stoliki wyposażone w kanały kablowe, chroniące przewody i zabezpieczające przed celowym uszkodzeniem; kolor: buk zdjęcia poglądowe 1 Tablica mobilna Tablica obrotowo-jezdna biała 1400x1020 wys. 180 zdjęcie poglądowe 1 Krzesła uczniowskie Krzesło szkolne wykonane z rury okrągłej o średnicy 20 mm, malowanej proszkowo. Siedzisko i oparcie z lakierowanej sklejki bukowej o grubości 8 mm. Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. Rozmiar – 6 (dla uczniów o wzroście od 159 do 188 cm) . Krzesło musi posiadać certyfikat dopuszczenia do użytku w placówkach oświatowych. Kolor: buk Kolor konstrukcji: popiel zdjęcie poglądowe 15 Krzesło nauczyciela Krzesło obrotowe z wielofunkcyjnym mechanizmem. Płynna regulacja wysokości siedziska, zsynchronizowana praca oparcia i siedziska. Funkcja UP-DOWN zmieniająca wysokość oparcia. Kontrola siły naciągu. Ergonomiczne przetłoczenia oparcia i siedziska kształtowane są za pomocą wysokiej jakości pianek. Model na kółkach. Siedzisko i oparcie tapicerowane. Kolory tapicerki popielaty Kolor konstrukcji: popiel zdjęcie poglądowe 1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pokój wag
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy.
Zalacznik krotki opis Stół laboratoryjny Stół laboratoryjny aparaturowy 1500x600x900mm. Blat z żywicy fenolowej, w dolnej części stelaża półka laminowana na aparaturę. 2 Szafa laboratoryjna laminowana Szafa laboratoryjna laminowana pełna, 600x560x1900mm. W środku 5 półek laminowanych o regulowanej wysokości. 2 Stół wagowy Stół wagowy 800x600x900mm 4 Krzesło – taboret laboratoryjny Taboret o chromowanej konstrukcji z kółkami, siłownik gazowy umożliwiający regulację wysokości siedziska. Siedzisko miękkie z antypoślizgową powierzchnią wykonane z miękkiego tworzywa (PU) Wymiary: - Min. wysokość [mm]: 630 - Max. wysokość [mm]: 870 - Średnica siedziska [mm]: 360 Produkt musi posiadać Atest Badań Wytrzymałościowych Kolor siedziska czerwony 4 Piec laboratoryjny muflowy Posiadający otwór odpowietrzający komorę, umożliwiający odprowadzanie gazu. Ceramiczna mufla oddzielająca elementy grzejne od wnętrza komory grzejnej, zapewnia dłuższą ich żywotność oraz stabilny i równomierny rozkład temperatury. temp pracy do 1300C. Wyposażone są w sterownik mocy ze standardowym regulatorem temperatury. Dokładność regulacji temperatury wynosi +/- 5°C. Akcesoria: Stolik pod piec wraz z piecem. Szczypce metalowe do wyjmowania próbek, rękawice. zdjęcie poglądowe 1 Waga analityczna Zakres do 200 g, Dokładność 0,001 mg zdjęcie poglądowe 3 Waga laboratoryjna Zakres do 3 kg, Dokładność 0,1 g zdjęcie poglądowe 3 Waga techniczna Zakres do ok. 2 kg, dokładność 0,01 g 3
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa korytarz wewnętrzny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy.
Zalacznik krotki opis Szafa skrytkowa 4 komorowa na plecaki i ubrania ochronne Metalowa szafka skrytkowa z czterema schowkami. Wymiary: wysokość 1500mm, szerokość 1190mm, głębokość 480mm Opis: solidna konstrukcja stalowa z wysokiej jakości blachy, cokół o wysokości 100mm, drzwi z profilem wzmacniającym, osadzone na ukrytych zawiasach, na drzwiach otwory wentylacyjne oraz ramka na etykietę, łatwość utrzymania czystości dzięki gładkiej, jednolitej powierzchni oraz wentylacji otworowej Wnętrze produktu: w każdej komorze półka i drążek z przesuwanymi wieszakami Zamknięcie: drzwi zamykane zamkiem cylindrycznym, do każdego zamka dwa klucze w komplecie, zamek w systemie klucza master wyroby produkowane zgodnie z międzynarodową normą jakości ISO 9001:2008 oraz posiadają certyfikat zgodności z Polskimi Normami PN-EN 14073-2:2006, PN-F-06009:2001, PN-F-06010-05:1990 Kolorystyka szary, fronty - czerwony 4
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa sala wykładowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy.
Zalacznik krotki opis Krzesła uczniów Stelaż wykonany z rury fi 25 mm, malowany proszkowo. Siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej o grubości 8 mm tapicerowane tkaniną, grubość gąbki 30 mm. Nogi zabezpieczone plastikowymi zatyczkami, które chronią podłogę przed zarysowaniem. Kolory tapicerki popielaty Krzesło musi posiadać certyfikat dopuszczenia do użytku w placówkach oświatowych. Kolor konstrukcji popiel zdjęcie poglądowe 40 Stół nauczyciela Stół laboratoryjny nauczyciela 1500x750x800mm. Płyta z laminatu, z przelotką na kable. Pod stelażem szafka podwieszana laminowana 400mm z 4 szufladami. Osłona tylna laminowana, osłony boczne metalowe. 1 Krzesło nauczyciela obrotowe Krzesło obrotowe z wielofunkcyjnym mechanizmem. Płynna regulacja wysokości siedziska, zsynchronizowana praca oparcia i siedziska. Funkcja UP-DOWN zmieniająca wysokość oparcia. Kontrola siły naciągu. Ergonomiczne przetłoczenia oparcia i siedziska kształtowane za pomocą wysokiej jakości pianek. Model na kółkach. Siedzisko i oparcie tapicerowane. Kolor konstrukcji popiel Kolory tapicerki popielaty 1 Stoły uczniowskie Stół uczniowski 1200x600x780mm. Stelaż K, blat z laminatu. 18
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa sprzęt multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej siwz i przypadającym w okresie: od 30 dni kalendarzowych do 70 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy i zakończonych odbiorem końcowym zgodnie z zapisem § 3 Istotnych Postanowień Umowy.
Zalacznik krotki opis Tablica interaktywna z rzutnikiem Tablica interaktywna ze stelażem: Dotykowa - pozycjonowanie Oprogramowanie w języku polskim: rozpoznawanie pisma odręcznego, odtwarzanie video z możliwością „pisania” na filmie, zrzuty video, szybkie tworzenie figur geometrycznych. Program z biblioteką załączników związanych z przedmiotami szkolnymi a także współpracujący z większością formatów graficznych. Wyposażenie: Półka na pisaki, oprogramowanie na płycie CD, kabel USB, 2 pisaki, zestaw montażowy. Przekątna tablicy min. 80", Przekątna powierzchni roboczej min. 77", Powierzchnia robocza: min. 1680 mm × 1146 mm Projektor (rzutnik) musi być kompatybilny z ww. tablicą interaktywną: Rozdzielczość 1024 × 768 Kontrast 22 000: 1 Minimalna odległość projekcji: 1 m Maksymalna odległość projekcji: 12 m Żywotność lampy: 10 000 godzin Porty: HDMI, USB, VGA, RCA Głośnik: 2 W Ramię do rzutnika. 5 kpl. (1 kpl. - warsztaty szkolne; 1 kpl. - laboratorium chemiczne; 1 kpl. - pracownia mikrobiologiczna; 1 kpl. - pracownia językowa; 1 kpl. - sala wykładowa) Telewizor − technologia: LCD, − przekątna ekranu: min 47" Full HD, − format obrazu: 16:9, − rozdzielczość obrazu: 1920 x 1080, − odświeżanie obrazu: 200 (Hz), − kontrast: 80000:1 (dynamiczny), 3 x HDMI, 2 x USB. 1 szt. (pracownia językowa)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria rękojmia i gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)